Kashiwa Plaza Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Kashiwa

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Toilet met elektronisch bidet
Koelkast
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Standaard eenpersoonskamer, roken

7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Toilet met elektronisch bidet
Koelkast
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-5-3 Asahicho, Kashiwa, Chiba, 277-0852

In de buurt

  • Sankyo Frontier Kashiwa Stadium - 5 min. rijden - 2.1 km
  • Teganuma-park - 10 min. rijden - 6.1 km
  • Kashiwanoha-park - 11 min. rijden - 7.1 km
  • Tokyo Skytree - 37 min. rijden - 26.5 km
  • Tokyo Disneyland® - 49 min. rijden - 35.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kashiwa - 4 min. lopen
  • Station Kashiwa-Tanaka - 7 min. rijden
  • Tokio (HND-Haneda) - 70 min. rijden

Restaurants

  • ‪串カツ田中 - ‬2 min. lopen
  • ‪サイゼリヤ - ‬1 min. lopen
  • ‪Eggs ’n Things Coffee - ‬2 min. lopen
  • ‪めん吉 柏駅店 - ‬1 min. lopen
  • ‪吉福 - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Kashiwa Plaza Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Kashiwa Plaza Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals stomerij-/wasservices aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een automaat, een rookvrije accommodatie en een lift
  • Een bagageopslagruimte, een kluis bij de receptie en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle 229 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 8 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Slippers en hygiënisch voorzieningen zijn op aanvraag verkrijgbaar of zijn voorhanden in de gemeenschappelijke ruimtes.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren. 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kashiwa Plaza Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Kashiwa Plaza Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kashiwa Plaza Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Kashiwa Plaza Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Kashiwa Plaza Hotel?

Dit hotel in Kashiwa ligt binnen 3 km afstand van Sankyo Frontier Kashiwa Stadium, Mallage Kashiwa en Teganumameer. Ook Park langs de Oevers van de Ohori en Suwa-schrijn liggen binnen 5 km afstand. Station Kashiwa ligt op maar 4 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Kashiwa Plaza Hotel

7,4

Goed

7,4

Netheid

8,4

Locatie

7,6

Personeel en service

7,2

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 59 van 291 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 118 van 291 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 291 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 291 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 291 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A+

Great hotel with awesome Chinees Restaurant... breakfast is Japanese style.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Nathalie, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fijn hotel dicht bij het station

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Jammer dat ze nauwelijks Engels spreken dat maakt het soms wat lastig. Ligt centraal dicht bij het station wat erg prettig is! Het was ons tweede keer in dit hotel.
12 nachten verbleven in april 2018

10/10 – Uitstekend

Marvin, INDIANAPOLIS

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great place to stay!
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The property was always clean & the staff were friendly!
7 nachten verbleven in september 2025

8/10 – Goed

???

Positief: Netheid
駅から激近で 移動の計算がたてやすく goodです。
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

KOZUE

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

HARUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅近で、良い
1 nacht verbleven in juli 2025

4/10 – Matig

OHNISHI

Negatief: Personeel en service
駐車可と書いてありながら駐車場がない!!しかも提携先の駐車場は近場は満車!!提携してない駐車場に停めたと話すとクスッと笑われた!! 感じ悪い
1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

??

Negatief: Personeel en service
予約でトラブル有り 手続きに時間が掛かり駐車料金が掛かった。
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

HAYATO

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

ゆきなり

Positief: Netheid, personeel en service
空調が自分で調節できなかったのが残念だったが、
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this hotel thanks for the attention
15 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

シゲキ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 – Matig

カオリ

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ミチコ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
他の格安ホテルに比べ、朝食にもう少し力を注ぐべきだと思います。
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

ミエコ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く、コンビニ、パン屋さんも有り 良かったです。
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

tomoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
駅から近く助かります
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Kunihiko

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
暖房が調整できなかった。
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

tomoki

Zakenreiziger
駅が近く便利
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

yamauchi

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

JOUJI

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

しんご

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Ching Yin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

tomoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
駅近く
1 nacht verbleven in december 2024