Kashiwa Plaza Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie in Kashiwa
Fotogalerie voor Kashiwa Plaza Hotel





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, niet-roken laden

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Toilet met elektronisch bidet
Koelkast
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer, roken laden

Standaard eenpersoonskamer, roken
7,8 van 10
Goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
Airconditioning
Verwarming
Privébadkamer
Bad/douchecombinatie
Toilet met elektronisch bidet
Koelkast
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-5-3 Asahicho, Kashiwa, Chiba, 277-0852
Over deze accommodatie
Kashiwa Plaza Hotel
Vergelijkbare accommodaties

Toyoko Inn Kashiwa Station Nishi
Toyoko Inn Kashiwa Station Nishi
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 501 beoordelingen
De prijs is € 52
9 nov - 10 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Slippers en hygiënisch voorzieningen zijn op aanvraag verkrijgbaar of zijn voorhanden in de gemeenschappelijke ruimtes.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kashiwa Plaza Hotel
7,4
Goed
7,4
Netheid
8,4
Locatie
7,6
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Nathalie, Den Haag
14 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fijn hotel dicht bij het station
Nathalie
12 nachten verbleven in april 2018
10/10 – Uitstekend
Marvin, INDIANAPOLIS
Reisde met een groep
26 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marvin
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
7 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
William
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
William
7 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
???
20 jul 2025
Positief: Netheid
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
KOZUE
Zakenreiziger
12 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOZUE
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HARUYUKI
5 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
HARUYUKI
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
OHNISHI
30 jun 2025
Negatief: Personeel en service
OHNISHI
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
??
30 jun 2025
Negatief: Personeel en service
??
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
HAYATO
11 jun 2025
HAYATO
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
ゆきなり
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service
ゆきなり
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
daniel
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
daniel
15 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
シゲキ
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
シゲキ
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
カオリ
25 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
カオリ
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
ミチコ
Reisde met familie
13 mrt 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミチコ
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
ミエコ
Zakenreiziger
5 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ミエコ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
tomoki
Zakenreiziger
30 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
tomoki
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Kunihiko
Zakenreiziger
26 jan 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiko
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
tomoki
Zakenreiziger
14 jan 2025
tomoki
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
yamauchi
4 jan 2025
yamauchi
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
JOUJI
2 jan 2025
JOUJI
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
しんご
1 jan 2025
しんご
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ching Yin
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ching Yin
5 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
tomoki
Zakenreiziger
27 dec 2024
Positief: Personeel en service
tomoki
1 nacht verbleven in december 2024








