Kashiwa Plaza Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Kashiwa

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kashiwa Plaza Hotel

Exterieur
Deluxe Twin kamer, niet-roken | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Lobby
Lobby
Lobby

Beoordelingen

7,4 op 10 โ€“
Goed

Populaire voorzieningen

  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Standaard eenpersoonskamer, niet-roken

8,6 van 10
Voortreffelijk
(7 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Standaard eenpersoonskamer, roken

7,8 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Bad/douchecombinatie
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Gratis mineraalwater
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1-5-3 Asahicho, Kashiwa, Chiba, 277-0852

In de buurt

  • Sankyo Frontier Kashiwa Stadium - 2 min. rijden - 2.1 km
  • Teganuma-park - 6 min. rijden - 5.4 km
  • Kashiwanoha-park - 8 min. rijden - 6.1 km
  • Tokyo Skytree - 28 min. rijden - 26.1 km
  • Tokyo Disneylandยฎ - 34 min. rijden - 33.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Kashiwa - 4 min. lopen
  • Station Kashiwa-Tanaka - 7 min. rijden
  • Tokio (HND-Haneda) - 70 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชๅ‰้‡Žๅฎถ - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชๅคง่ก†้…’ๅ ด ใกใฐใƒใƒฃใƒณ ๆŸๅบ— - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใƒฉใƒผใƒกใƒณๅฐ‚็ง‘ใ‚ใ‚“ๅ‰ๆŸๅบ— - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชใ‚ตใ‚คใ‚ผใƒชใƒค - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ช็„ผ่‚‰้…’ๅ ด ใจใ‚‚ใ•ใ‚“ใ‹ใ ๆŸ่ฅฟๅฃๅบ— - โ€ฌ1 min. lopen

Over deze accommodatie

Kashiwa Plaza Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Kashiwa Plaza Hotel biedt onder meer voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice aan. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een kluis bij de receptie, een rookvrije accommodatie en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, een lift en een automaat
Kamervoorzieningen
Alle 229 kamers bieden extraatjes zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met toiletten met elektronisch bidet en bad-/douchecombinaties
  • Koelkasten, verwarming en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privรฉbadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toilet met elektronisch bidet

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 01.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 16

Uitchecken

Uitchecken voor 10.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten (assistentiedieren uitgezonderd en daar wordt geen toeslag voor aangerekend)

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eรฉn kind, met een maximale leeftijd van 8 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Slippers en hygiรซnisch voorzieningen zijn op aanvraag verkrijgbaar of zijn voorhanden in de gemeenschappelijke ruimtes.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย 

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel
Kashiwa Plaza Hotel Kashiwa
Kashiwa Plaza Hotel Hotel Kashiwa

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kashiwa Plaza Hotel?

Nee, alleen assistentiedieren zijn bij deze accommodatie welkom.

Wat kost het om bij Kashiwa Plaza Hotel te parkeren?

Bij deze accommodatie kun je niet parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kashiwa Plaza Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 01.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Kashiwa Plaza Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Kashiwa Plaza Hotel?

Dit hotel in Kashiwa ligt binnen 3 km afstand van Sankyo Frontier Kashiwa Stadium, Mallage Kashiwa en Teganumameer. Ook Park langs de Oevers van de Ohori en Suwa-schrijn liggen binnen 5 km afstand. Station Kashiwa ligt op maar 4 minuten lopen.

Beoordelingen over Kashiwa Plaza Hotel

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 55 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 117 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 77 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 26 van 282 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 282 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 โ€“ Uitstekend

alex

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A+

Great hotel with awesome Chinees Restaurant... breakfast is Japanese style.
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 โ€“ Goed

Nathalie, Den Haag

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Fijn hotel dicht bij het station

Fijn hotel met vriendelijk personeel. Jammer dat ze nauwelijks Engels spreken dat maakt het soms wat lastig. Ligt centraal dicht bij het station wat erg prettig is! Het was ons tweede keer in dit hotel.
12 nachten verbleven in april 2018

8/10 โ€“ Goed

HARUYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…่ฟ‘ใงใ€่‰ฏใ„
1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 โ€“ Redelijk

??

Negatief: Personeel en service
ไบˆ็ด„ใงใƒˆใƒฉใƒ–ใƒซๆœ‰ใ‚Šใ€€ๆ‰‹็ถšใใซๆ™‚้–“ใŒๆŽ›ใ‹ใ‚Š้ง่ปŠๆ–™้‡‘ใŒๆŽ›ใ‹ใฃใŸใ€‚
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 โ€“ Redelijk

HAYATO

2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‚†ใใชใ‚Š

Positief: Netheid, personeel en service
็ฉบ่ชฟใŒ่‡ชๅˆ†ใง่ชฟ็ฏ€ใงใใชใ‹ใฃใŸใฎใŒๆฎ‹ๅฟตใ ใฃใŸใŒใ€
2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

daniel

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I love this hotel thanks for the attention
15 nachten verbleven in april 2025

10/10 โ€“ Uitstekend

ใ‚ทใ‚ฒใ‚ญ

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

4/10 โ€“ Matig

ใ‚ซใ‚ชใƒช

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 โ€“ Redelijk

ใƒŸใƒใ‚ณ

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไป–ใฎๆ ผๅฎ‰ใƒ›ใƒ†ใƒซใซๆฏ”ในใ€ๆœ้ฃŸใซใ‚‚ใ†ๅฐ‘ใ—ๅŠ›ใ‚’ๆณจใในใใ ใจๆ€ใ„ใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2025

6/10 โ€“ Redelijk

ใƒŸใ‚จใ‚ณ

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…ใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใใ€ใ‚ณใƒณใƒ“ใƒ‹ใ€ใƒ‘ใƒณๅฑ‹ใ•ใ‚“ใ‚‚ๆœ‰ใ‚Š ่‰ฏใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 โ€“ Goed

tomoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
้ง…ใ‹ใ‚‰่ฟ‘ใๅŠฉใ‹ใ‚Šใพใ™
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

Kunihiko

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
ๆš–ๆˆฟใŒ่ชฟๆ•ดใงใใชใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in januari 2025

8/10 โ€“ Goed

tomoki

Zakenreiziger
้ง…ใŒ่ฟ‘ใไพฟๅˆฉ
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

yamauchi

1 nacht verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

JOUJI

1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 โ€“ Redelijk

ใ—ใ‚“ใ”

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Ching Yin

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in november 2024

8/10 โ€“ Goed

tomoki

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
้ง…่ฟ‘ใ
1 nacht verbleven in december 2024

6/10 โ€“ Redelijk

ryuji

Reisde met familie
ๅ‘จ่พบๆ–ฝ่จญใฎๅ……ๅฎŸ
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

EIICHI

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

HIROYUKI

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ไพฟๅˆฉใชๅ ดๆ‰€ใซใ‚ใ‚Šใ€ใ‚นใ‚ฟใƒƒใƒ•ใฎใ‚ตใƒผใƒ“ใ‚นใ‚‚ใ‚ˆใ‹ใฃใŸใงใ™ใ€‚ๆฉŸไผšใ‚ใ‚Œใฐใ€ใพใŸๅˆฉ็”จใ—ใพใ™ใ€‚
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 โ€“ Goed

Jinzo

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2024

8/10 โ€“ Goed

ใ‚ˆใ—ใฒใ‚

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใจใฆใ‚‚ใใ‚Œใ„ใง่‰ฏใ‹ใฃใŸใ€‚
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 โ€“ Redelijk

EAru

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in november 2024