Hotel Marshyangdi

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis valetparkeerservice en een 24-uurs businesscentrum in Kathmandu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Marshyangdi

Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale gerechten
Lobby
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale gerechten
Luxe suite | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een kluis op de kamer
Luxe suite | Woonruimte | Een 32-inch ledtelevisie met satellietzenders en een televisie

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 47
inclusief belastingen en toeslagen
20 jul - 21 jul

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Luxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Standaard suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • 19 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Junior suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Gratis extra bedden
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Super Deluxe Double or Twin Room

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Near Chaksibari Marg, Thamel, Kathmandu, 13321

In de buurt

  • Tuin van Dromen - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Kathmandu Durbar-plein - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Swayambhunath (religieus complex) - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Pashupatinath-tempel - 6 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Kathmandu (KTM-Tribhuvan Intl.) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wellness Organic Club - ‬2 min. lopen
  • ‪Black Olive - ‬1 min. lopen
  • ‪Mc. Donal Fast Food Tandoori Restaurant - ‬4 min. lopen
  • ‪Sam's Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Kausi Dreamers Terrace Cafe - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Marshyangdi

Hotel met een chique stijl in de buurt van Pashupatinath-tempel
Met voorzieningen zoals een terras, winkels ter plaatse en een koffiebar/café kom je niets tekort bij Hotel Marshyangdi. Laat jezelf in de spa verwennen met Ayurvedische behandelingen, reflexologie of een diepe bindweefselmassage. Het plaatselijke themarestaurant met lokale gerechten, Palace Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een tuin en een bibliotheek en verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer naar de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en oppasservices (toeslag)
Kamervoorzieningen
Alle 95 kamers zijn individueel gemeubileerd, zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden daarnaast leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen.
Extra voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: NPR 500 voor volwassenen en NPR 500 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Cozy Garden
  • Lumbini Cafe
  • Palace Restaurant
  • The Khukuri Bar

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 2 vergaderruimtes
  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentiecentrum

Buiten

  • Barbecue
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • 2 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Ayurvedische behandelingen
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Hotstone-massages
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Thaise massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1990
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 13.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 02.30 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. NPR 500 voor volwassenen en ca. NPR 500 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: NPR 2000 per voertuig (passagierscapaciteit: 4)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Marshyangdi
Hotel Marshyangdi Kathmandu
Marshyangdi
Marshyangdi Hotel
Marshyangdi Kathmandu
Marshyangdi Hotel Kathmandu
Hotel Marshyangdi Hotel
Hotel Marshyangdi Kathmandu
Hotel Marshyangdi Hotel Kathmandu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Marshyangdi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Marshyangdi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Marshyangdi?

Je kunt inchecken vanaf: 13.00 uur; je kunt inchecken tot: 02.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Marshyangdi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Marshyangdi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van het hotel naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van NPR 2000 per voertuig.

Waar ligt Hotel Marshyangdi?

Dit wellness hotel ligt in Thamel, binnen 10 minuten lopen van Temples of the Elements, Ballys Casino en Tuin van Dromen. Ook Durbar Marg en Kathesimbhu Stupa liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Marshyangdi

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 14 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 5 van 51 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 51 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Guenther

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location, friendly staff, pleasant rooms, reasonable rates. And good food!
6 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Jennifer

N/A
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

SARAH

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I had a great stay, the staff were very helpful and it was in a good location
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Nicholas

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Leora

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean and comfortable

Stay was pleasant. Chose the hotel for the price and also because I was staying here for an upcoming group tour. Main thing that let the hotel down was trying to organise pick up from the airport. Emailed at least 3 times with no response (via hotels.com and also through their email).
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

top

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service throughout my stay in this property, highly recommend to you all.
3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Mohan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice hotel, always wanted to stay here every time I come to Kathmandu and got opportunity this time and didn’t disappoint me. Staff are friendly it’s at the heart of Thamel. Hopefully I will book again. Thank you. Mohan Bhandari, Scotland, UK.
3 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Edward

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff was very friendly and helpful
1 nacht verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Euan

Negatief: Personeel en service

10/10 – Uitstekend

Elon

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Loved the way management took care of all our requests. The staff are the real heroes. Thanks again. Satyam Maneybhanjyang.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Fritz, PERTH , Western Australia

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice and clean, hot water in the showers, good service at reception.
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was clean, heater not working, possibly given the loudest room in the building, breakfast buffet was stale
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Renovation works within hotel were very noisy (until 2300hrs one night!). Expensive for grade of room, compared with other hotels
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Some rooms a bit run down. Staff friendly. Western food offered is not nice.
1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 – Redelijk

Phippster, Seattle, WA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
The location is a bit "too good" meaning that you're so center to the action that the bar across the alley's loud live music will keep you up until much later than you desire. Construction noise will wake you up much earlier than you plan. I stayed at a different hotel, just 5 mins walk around the corner and got much better sleep as it wasn't so central to the noisy rooftop bars that will keep you awake at night.
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

M.

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Happy with the staff service at the front reception and the assistance of the bell boy on multiple occassions.
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff were very helpful and friendly.
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

karen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great location

It was a great location with a nice restaurant, the staff where really nice and helpful
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Johanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Perfekt beliggenhet.

Det eneste som manglet var badekåper, ellers helt perfekt.
11 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Cathy

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful . The airlines lost my luggage and the staff was very helpful contacting the local office for me several times a day. When I need to go shopping for replacement items they made several helpful suggestions. The staff in the attached restaurant were great too
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Tobias

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good location, friendly staff

Great location and nice modern rooms (if you go for the super deluxe ones). Very helpful reception staff who were happy to store our bags during a two week trek.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Some of the electrical outlets in the room did not work and the hot water was hit or miss. There is a same day laundry service listed on their laundry cards, but it seems that they are not able to provide laundry back on the same day. However, the property was quite lovely; the rooms were quaint, but pleasant, and the staff was very friendly.
7 nachten verbleven in december 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Location perfect for what we needed.

We ended up staying at Hotel Marshyangdi for a few more days than intended (due to our trek to base camp being delayed). I have to stay the rooms all had pros and cons, for instance, one the air conditioning did not work very well/strong, one the shower would never get hot, one you would hear construction very early in the morning (half the building has construction going on right now) to be aware of. The front desk ladies were super friendly and helpful (charging my phone when we were waiting in lobby) and helping us with safety deposit box and ordering us a cab for the airport. Wifi was spotty at best (especially in the rooms). Best part of the hotel was the location, right in the heart of the walking shopping district. Food for dinner was great (tika masala in particular when I arrived I got room service as I was wiped, but pricey in comparison to surrounding areas). Buffet diversity definitely depended on the day, 1 out of 3 days was barely inedible. But, the other 2 were mediocre. Unlikely we would stay at the same hotel again. But, we would rate it a 3 to 3/5 rating.
2 nachten verbleven in september 2018