Kathmandu Grand Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een dakterras, in de buurt van Kathmandu Durbar-plein

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kathmandu Grand Hotel

Exterieur
Deluxe driepersoonskamer | 1 slaapkamer, een bureau, gratis wifi, beddengoed
Zitruimte lobby
Interieur
Zitruimte lobby
VIP Access

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Airconditioning
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 41
inclusief belastingen en toeslagen
12 jul - 13 jul

Als lid krijg je meer

  • Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
  • Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
  • Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
  • 3 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Appartement

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 4 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Een koelkast/vriezer
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 4 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe driepersoonskamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 3 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2022
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • 3 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden of 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Chaksibari Marg, Thamel, Kathmandu

In de buurt

  • Tuin van Dromen - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Swayambhunath (religieus complex) - 2 min. rijden - 2.5 km
  • Kathmandu Durbar-plein - 3 min. rijden - 2.5 km
  • Pashupatinath-tempel - 6 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Kathmandu (KTM-Tribhuvan Intl.) - 6 min. rijden

Restaurants

  • ‪Wellness Organic Club - ‬1 min. lopen
  • ‪Black Olive - ‬1 min. lopen
  • ‪Mc. Donal Fast Food Tandoori Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Sam's Bar - ‬2 min. lopen
  • ‪Kausi Dreamers Terrace Cafe - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Kathmandu Grand Hotel

Hotel in de buurt van Kathmandu Durbar-plein, verbouwd in 2022
Met voorzieningen zoals een gratis boodschappenservice, een dakterras en winkels ter plaatse kom je niets tekort bij Kathmandu Grand Hotel. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een koffiebar/café en een tuin.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer vanaf de luchthaven (toeslag)
  • Een snelle uitcheckservice, een snelle incheckservice en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een 24-uurs receptie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Kathmandu Grand Hotel bieden leuke extraatjes zoals 24-uurs roomservice en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis kranten.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Ledlampen en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
  • Gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Ledtelevisies met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Arabisch, Chinees (Mandarijn), Engels, Frans, Duits, Hindi en Japans

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (USD 4 per nacht); reserveren verplicht
  • Shuttleservice vanaf de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 22.00 uur
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag) tot 6 kilometer afstand
  • Shuttleservice van/naar het busstation (toeslag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: USD 5 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Bibliotheek
  • Fietsenverhuur
  • Rondvluchten met helikopter/vliegtuig
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Gratis boodschappenservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Wisselen van handdoeken op verzoek

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • Aparte rookruimtes
  • Daktuin
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in september 2022
  • Gebouwd in 1995
  • Gebruik van de waterautomaat wordt aangemoedigd
  • Herbruikbaar tafelgerei
  • Herbruikbare kopjes
  • Milieuvriendelijke schoonmaakmiddelen gebruikt
  • Minstens 10% van de winst wordt geïnvesteerd in gemeenschap en duurzaamheid
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Ten minste 80% van de voedingsproducten komt van lokale producenten
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Uitgebreid beleid om voedselverspilling te voorkomen
  • Veganistische gerechten
  • Vegetarisch ontbijt beschikbaar
  • Vegetarische gerechten

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Led-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Gratis lokale gesprekken
  • Ledverlichting
  • Schoonmaakmiddelen zijn milieuvriendelijk
  • Telefoon
  • Waterbesparende douches
  • Waterbesparende toiletten

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 11.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 48 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De accommodatie brengt 4 procent in rekening voor betalingen met creditcard.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.30 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 7 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. USD 5 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 12 per kamer
  • Toeslag voor parkeren in de buurt: USD 4 per nacht (op 50 meter afstand)
  • De accommodatie berekent een toeslag van 4 procent op betalingen met een creditcard

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en milieuvriendelijke schoonmaakproducten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie te kunnen aantonen dat ze gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kathmandu Grand Hotel
Kathmandu Grand
Kathmandu Grand Hotel Hotel
Kathmandu Grand Hotel Kathmandu
Kathmandu Grand Hotel Hotel Kathmandu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kathmandu Grand Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Hoeveel kost een verblijf bij Kathmandu Grand Hotel?

Vandaag, 11 jul. 2025, kost een verblijf bij Kathmandu Grand Hotel van één nacht voor twee volwassenen op 12 jul. 2025 min. € 40,51, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kathmandu Grand Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 11.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Kathmandu Grand Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kathmandu Grand Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 12 per kamer.

Waar ligt Kathmandu Grand Hotel?

Dit hotel ligt in Thamel, binnen 2 km afstand van Temples of the Elements en Kathmandu Durbar-plein. Ook Ballys Casino en Tuin van Dromen liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Kathmandu Grand Hotel

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 58 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 10 van 168 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 168 beoordelingen

8,6/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Jean-Paul

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen
When we arrived there was no record for us staying there, moved to a hotel with same name-same result! Next day we went back and were told everything was fine and reimbursed with a day extra for the one lost. Getting warm showers is hard to get there. Staff was otherwise friendly and the breakfast buffet good.
3 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jessica, Henderson

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fantastic staff and a wonderful stay.
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It's a nice property. It's clean and well taken care of. Good staff, and a very convenient neighborhood.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Koji

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
I prefer this hotel.
2 nachten verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

Koji

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
No hot water for shower. Other were fine.
2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

wilson

4 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Zachary JiaLe

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great stay, would stay again
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Paul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good Thamel option that is mostly quiet

Hot showers with good pressure and nice breakfast. Very helpful staff at all times.
1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Sébastien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon hôtel très bien situé
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Jill

Positief: Personeel en service
Staff very helpful and pleasant, decent breakfast, room could have been cleaner, furnishings old and worn, worst thing (which is of course not under the hotel’s control) was the endless very loud street noise, even right through the night. This made it impossible for me to sleep so after two nights I was so exhausted I moved to another hotel even though I had paid in advance for a week. I know this is in no way the fault of the hotel but I have to be able to sleep!
7 nachten verbleven in oktober 2022

10/10 – Uitstekend

Shawn

2 nachten verbleven in juli 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeev

3 nachten verbleven in juni 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Rajeev

3 nachten verbleven in juni 2022

6/10 – Redelijk

Donald

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4th floor room, no elevator, breakfast was mediocre. The young man working the midnight desk position was extremely helpful and pleasant to me.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Michael

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Good value

Quite reasonable for Kathmandu hotel. Not spectacular, but nothing wrong within. Reasonable value. Good breakfast.
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Ante

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mein erster Eindruck war sehr gut. Die Zimmer waren sauber und schön eingerichtet. Das Personal ist super freundlich und hilfsbereit. Insbesondere Shiva der Hotelmanager half wo es nur ging. Er hat mir eine Reise durch ganz Nepal organisiert mit allem drum und dran, Trekking, Junglesafari, Lumbini, etc und das komplett kostenlos, einfach nur aus gutem Willen. Fals ich wieder mal in Nepal bin werde ich sicher wiederkommen!
5 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Pradeep, mankato

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Towels were disgusting and felt like rags. Room condition could be improved. Common area was dusty and should be cleaned. I don't think we will return here.
1 nacht verbleven in december 2021

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Very welcoming, nice brkfst, hot water, close to all.
2 nachten verbleven in maart 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Greeted by a very rude obnoxious boss, after “arranging” airport drop off via email prior to arrival was then told that it’s not possible at all to get a lift to the airport. Not sure why you would reply yes in email then say no in person, especially when the customer is happy to pay. Final billing amount was different to what was quoted, didn’t realise the price quoted and held against credit card only applied for cash payments and that to pay on card it would cost more. Room was loud and housekeeping phone in hallway went off several times before 8am. Wouldn’t stay again.
3 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Juno

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

전반적으로 만족스러웠다. 객실이 깨끗하고 잘 정돈됐다. 직원들이 친절했고 서비스도 좋았다.
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Karl-Heinz

3 nachten verbleven in november 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The crepes at breakfast were good, otherwise everything else was really disappointing, especially given the price. The rooms were old and smelly, the beds were uncomfortable, it was really noisy at night and the whole vibe of the place was off. Maybe my expectations were too high, but after reading the reviews we were hoping for more.
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Cathy

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
There’s no elevator, but the staff is very helpful and helped me carried my suitcase to the fifth floor, so I’m quite pleased with my stay.
1 nacht verbleven in november 2019