Kathmandu Guest House by KGH Group

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een restaurant, op loopafstand van Tuin van Dromen

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Kathmandu Guest House by KGH Group

Voorkant van accommodatie
Exterieur
1 slaapkamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Binnenplaats
Dagelijks ontbijtbuffet (USD 15 per persoon)

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Deluxe driepersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Waterkoker
  • 30 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Twin or Double Room with A/C

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2014
Slaapkamers
Een regendouchekop
  • 18 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe eenpersoonskamer, 1 slaapkamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Waterkoker
  • 35 m²
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Standard Single Room With A/C

7,4 van 10
Goed
(6 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Slaapkamers
Privébadkamer
Waterkoker
  • 17 m²
  • Max. aantal: 1
  • 2 eenpersoonsbedden

Traditionele suite, uitzicht op tuin

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Ledtelevisie
Een gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 40 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, 1 slaapkamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Hd-televisie
Een gratis extra futonmatras
Slaapkamers
Privébadkamer
  • 35 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Ward No. 16, Satghumti, Thamel, Kathmandu

In de buurt

  • Tuin van Dromen - 6 min. lopen - 0.6 km
  • Durbar Marg - 11 min. lopen - 1.0 km
  • Kathmandu Durbar-plein - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Pashupatinath-tempel - 6 min. rijden - 4.9 km
  • Boudhanath - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Kathmandu (KTM-Tribhuvan Intl.) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪Himalayan Arabica Beans - ‬1 min. lopen
  • ‪Reggae - ‬3 min. lopen
  • ‪New Orleans Cafe - ‬2 min. lopen
  • ‪Sam's Bar - ‬1 min. lopen
  • ‪Kausi Dreamers Terrace Cafe - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Kathmandu Guest House by KGH Group

Hotel in de buurt van Tuin van Dromen
Kathmandu Guest House by KGH Group bevindt zich in de buurt van Durbar Marg en Kathmandu Durbar-plein en biedt extraatjes zoals een terras, winkels ter plaatse en een koffiebar/café. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een tuin en een kapsalon.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (tegen een toeslag) en parkeerplaatsen (toeslag)
  • Een rookvrije accommodatie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een geldautomaat/bankservice
  • Een 24-uurs receptie, meertalig personeel en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 102 gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van extraatjes zoals airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Andere voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns en Hindi

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice vanaf de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Parkeerplekken ter plaatse (USD 8 per nacht)
  • Je hoeft niet op straat te parkeren

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: USD 15 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • Cafe Pomila

Dingen om te doen

  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Conferentiecentrum (36 vierkante meter)

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijkheid

Meer

  • 4 etages
  • 5 gebouwen
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 1967
  • Klamboes
  • Rookvrije accommodatie
  • Ten minste 80% van de verlichting werkt met leds
  • Tentoonstellingen van plaatselijke kunstenaars
  • Tours en activiteiten van lokale aanbieders
  • Traditionele architectuur

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Gratis lokale gesprekken
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Neem minstens 72 uur voor aankomst contact op met de accommodatie om de ophaalservice te regelen. Je vindt de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie bevindt zich in een autovrije zone. Via de poort aan de achterzijde heb je toegang tot de voertuigen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 5 kinderen, met een maximale leeftijd van 8 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen USD 30.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. USD 15 voor volwassenen en ca. USD 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 15 per voertuig (passagierscapaciteit: 2)
  • Kindertarief voor de luchthavenshuttle: USD 15
  • Parkeerkosten: USD 8 per nacht
  • Toeslag voor extra bed: USD 30.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie gebruikt zonne-energie en een recyclingsysteem voor grijs water
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Guest House Kathmandu
House Kathmandu
Kathmandu Guest
Kathmandu Guest House KGH Group Hotel
Kathmandu Guest House Hotel
Kathmandu House
Kathmandu Guest House Hotel Kathmandu
HIMALAYAN FRONT Kathmandu
Guest House KGH Group Hotel
Kathmandu Guest House KGH Group
Guest House KGH Group
Kathmandu Guest House
Kathmandu By Kgh Group
Kathmandu Guest House by KGH Group Hotel
Kathmandu Guest House by KGH Group Kathmandu
Kathmandu Guest House by KGH Group Hotel Kathmandu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Kathmandu Guest House by KGH Group?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Kathmandu Guest House by KGH Group te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van USD 8 per nacht.

Hoe laat kan ik inchecken bij Kathmandu Guest House by KGH Group?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.30 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Kathmandu Guest House by KGH Group uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Kathmandu Guest House by KGH Group een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van de luchthaven naar het hotel beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 15 per voertuig.

Waar ligt Kathmandu Guest House by KGH Group?

Dit hotel ligt in Thamel, binnen 15 minuten lopen van Tuin van Dromen en Durbar Marg. Ook Kathmandu Durbar-plein en Pashupatinath-tempel liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Kathmandu Guest House by KGH Group

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 99 van 340 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 156 van 340 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 340 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 340 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 340 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

7,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Petra, Amsterdam

Negatief: Personeel en service

Kathmandu Guesthouse, beroerde service

Het hotel was comfortabel, gelegen in een leuke buurt op korte afstand van bezienswaardigheden en de tuin is een aanrader. De prijs-kwaliteit verhouding in het algemeen is matig. Voor hetzelfde geld is een betere kamer verkrijgbaar op een vergelijkbare locatie. Het vervelende aan het hotel was de service. Bij aankomst bleek het hotel overboekt. Niet alleen voor ons, maar ook voor 12 andere personen. Tijdens ons verblijf bleek dit elke dag hetzelfde liedje. De staf deed behulpzaam en bleef vriendelijk, maar beloofde van alles om dit vervolgens niet na te komen of beloofde dit aan andere gasten. De kwaliteit van de kamer kwam niet overeen met de boeking, boekingen waren zoekgeraakt en de wachtrij voor de receptie was enorm lang, varierend van een wachttijd van een kwartier tot een half uur. Aanvullend was het internet niet gratis in het hotel, terwijl dit in alle omliggende hotels wel zo was. De taxi's ter plekke hadden een vaste prijs die bijna twee keer zo hoog was als dertig meter verderop. Tot slot was de wasservice van het hotel bespottelijk duur: drie maal de prijs van de wasserette om de hoek die twee maal zo snel was. Kortom, leuke locatie en tuin, maar een verschrikkelijke service. Zeker geen aanrader.

8/10 – Goed

Peter, Hoogerheide (the Netherlands)

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Kathmandu Guest House

Het meest tot de verbeelding sprekende Guest House / Hotel van Kathmandu. Niet alleen bij toeristen, maar ook bij taxichauffeurs. Je hoeft nooit uit te leggen waar het precies is: iedere local weet het te vinden. Schoon, netjes, correct personeel en - last but not least - spotgoedkoop. Als je wat meer wilt dan de basis (overnachten), kom je wel wat duurder uit. Maar ja, ontbijten kun je bijvoorbeeld ook voor een habbekrats elders in de straat. De binnentuin is een oase van rust in de hectische omgeving van Thamel. Een aanrader dus voor iedereen die de echte sfeer van Kathmandu wil ervaren.

4/10 – Matig

Edward, Laguna Niguel

Noise Charged for breakfast despite request not to because of early morn departure
1 nacht verbleven in juni 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Edward, Laguna Niguel

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Music blasting until 4am next to room assigned. Requested not to be charged for breakfast because not able to use - next morning early morn departure. Still charged
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Derrek

2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Derrek

Positief: Voorzieningen
Beautiful property that is well kept. Met the owner who lives on site who has an eye for detail. The staff are excellent
1 nacht verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Karen

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Whilst the public areas are clean and tidy, my room was run down and was dusty and dirty in places Toilet TV box. Shower needs descaling as water does not run well. Staff are well trained to be attentive to guests. All needs can be met without leaving the complex if your interested in that can of stay in Nepal.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice hotel in a convenient location

This hotel is in the busy Tahmel shopping street, but it is exclusive and quiet, and very convenient to go around. We enjoyed the stay.
2 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Keshab

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
We were amazed when we walk in to lobby and saw the outdoor dining area and courtyards but our happiness ended when we enter the room. The room smell so dump, the rug/mat is dirty like never cleaned for years same as the lobby desk floor mat. The towels were literally not in useable condition. Bed linens smell so bad.The shower head , faucet all are dirty lots of marks/dirt. The chicken curry we had taste like butter chicken also dal is tasteless.Evening live music is nice touch but if the artists has mike/speaker and connected to whole courtyard speaker it will creat nice ambience. Breakfast service staff talks so loudly that I heard what they had in their dinner last night no professionalism. The stay was way below than what we expect. Only good things is the lady who escort us to room during check-in was very professional and the courtyard sitting areas with bonfire adds nice atmosphere.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Jennifer

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Kathmandu Guesthouse is the first Guesthouse in Kathmandu. Its rich history only adds to the atmosphere of the place. The service is always excellent. The Staff is always professional and ready to assist you with any questions or problems you may have. The rooms are always clean and very comfortable. The food is outstanding. The service is five star. I have stayed here many times during my seven visits to Nepal. The Kathmandu Guesthouse is an experience of exceptional hospitality and excellence!
4 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Keith

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
excellent Italian food, right in the thick of things, but quiet. Staff is 5*. Out the back entrance are many bead-buying opportunities, if that is your interest.
3 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

India

5 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Ginette

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Topun

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed in the Kathmandu Guest House 30 years ago - a lot has changed both in Kathmandu and at the guest house since then; but the staff were attentive and friendly and it is an oasis in the heart of bustling Thamel.
4 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Satoshi

Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in juni 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Timothy

Negatief: Netheid, personeel en service
6 nachten verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

ingebjoerg

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

EUNDOO

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
위치 좋음 룸 변경 요청했는데 친절하게 설명해 주면서 변경해 줬다 정원에서 식사하며 편하게 숼 수 있었다 식당도편하게 사
1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Stein

2 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

gavin, GRANDE PRAIRIE

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok, this is hard to write because it is a beautiful property! Character in abundance ! Well trained staff ! Great welcome and my room was excellent perceived value for money ! Food for lunch and dinner was served fresh and at the correct temperature! Now the negatives ! My room was terribly noisy through badly fitting windows with zero insulation between room walls and the ceiling ! All the early evening was clip clop of people walking ! Not other fault of either the people just poor design with the floorings used and the echo off the walls Then between 1am and 3am a large party of people sounded like 20-30 arrived and made there ways to there rooms with suitcases clanking and raised voices and slamming doors ! Now whenever I have checked in at those hours in other properties I was reminded to be quiet and respect the other guests ! In lots of oversea hotels I was given a card in my language to make sure I understood ! So I maybe got 3 hours sleep as I had a 6am check out to catch my flight out of country ! I truly home when you perform another renovation of the rooms you consider noise insulation! Will I be back ! Yes I will as your property was outstanding in the visual sense! Hopefully the nighttime people checking are more respectfull! Thank you Gavin young
1 nacht verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

Timothy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A guest house full of history, character & charm.

It would be nice to have had a hair dryer in the room or bathroom. Also, 1 outer, small top window would not completely close so some of the warmth was lost & the sounds of the streets entered the room.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I stayed here for 2 nights before and 1 night after a trekking expedition. It’s my first time in Kathmandu, so nothing to compare it to, but nice and convenient in the middle of Thamel. Hotel is pretty clean, the staff are really helpful. I was able to leave a bag at the hotel whilst away trekking and the staff booked a taxi to the airport for me.
2 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Weng

The property has a wonderful garden where all can share, it is centrally located in Thamel, and the hotel is gated at both ends giving a sense of great security. I am at the room which can be improved to give it a modern facility. Overall it has a much better condition than many hotels in Thamel
4 nachten verbleven in december 2023