Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Yuze Hotel





Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 185
25 aug - 26 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Luxe Twin kamer, niet-roken (with Open Air Bath, 37sqm) laden

Luxe Twin kamer, niet-roken (with Open Air Bath, 37sqm)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor High-Floor Japanese-style Twin Room laden

High-Floor Japanese-style Twin Room
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Luxe Twin kamer, niet-roken (with Open Air Bath, 56sqm) laden

Luxe Twin kamer, niet-roken (with Open Air Bath, 56sqm)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Riverside Japanese-style Twin Room laden

Riverside Japanese-style Twin Room
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Japanese-Style Room with Open-Air Bath (4th Floor) laden

Japanese-Style Room with Open-Air Bath (4th Floor)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

43 Yuze Yubata Hachimantai, Kazuno, Akita, 018-5141
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

KAMENOI HOTEL AKITA YUZE
KAMENOI HOTEL AKITA YUZE
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.0 van 10, Zeer goed, 63 beoordelingen
De prijs is € 145
24 aug - 25 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 12 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2750 voor volwassenen en ca. JPY 2750 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Yuze Hotel Kazuno
Yuze Kazuno
Yuze Hotel Ryokan
Yuze Hotel Kazuno
Yuze Hotel Ryokan Kazuno
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Yuze Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
?
Reisde met familie
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
?
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
YUJI
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUJI
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Chi kwong
21 apr 2025
Chi kwong
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Harmonia
Reisde met familie
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Harmonia
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dejligt
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Bradley
Reisde met familie
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bradley
6 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Kirsty
Reisde met partner
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kirsty
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Joan
Reisde met partner
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joan
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
miho
8 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service
miho
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Akira
Reisde met partner
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Akira
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Albert
Reisde met een groep
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Albert
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Hiroko
15 nov 2024
Hiroko
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Jason
7 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jason
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Shu Wen
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
非常棒

Shu Wen
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Masako
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masako
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Takuto
6 okt 2024
Takuto
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Egusa
3 sep 2024
Egusa
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
shinou
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
shinou
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
yukihiro
Reisde met partner
4 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yukihiro
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
のんびりとした時間

Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
12 dec 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Akimoto
Reisde met familie
2 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Akimoto
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Sarah
30 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Relaxing getaway
Sarah
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Yunyi
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yunyi
1 nacht verbleven in oktober 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Tucan Residence
- Finca Las Nuevas, Casa Carmen
- ARTIEM Audax - Adults Only Hotel
- Hotels in Santa Gertrudis
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- Gezellige finca met zwembad, tennis en voetbalveld - Can Gat Ibiza
- Hotels in Wedde
- Mobile Homes Stella Maris
- Hostels Goes
- AMERON Luzern Hotel Flora
- Gut Düneburg
- Nouvel Hotel Eiffel
- Campings en stacaravans Leerdam
- Pensions Duitsland
- Hotels in Passau
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
Vluchten
Pakketten
Vakantiehuizen