New Asta Graha Homestay

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Jimbaran Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor New Asta Graha Homestay

Jagen
Deluxe kamer | Woonkamer | Een televisie
Deluxe studio | Voorkant van accommodatie
Receptie
Kiosk voor inchecken/uitchecken

Beoordelingen

6,8 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Zwembad
  • Receptie 24/7
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Luxe beddengoed
Pillowtop
  • 25 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan Pengracikan 8G, Jimbaran Bay, Kedonganan, Bali, 80361

In de buurt

  • Vismarkt van Jimbaran - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Jimbaran Beach - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Markt van Jimbaran - 15 min. lopen - 1.3 km
  • Honorair consulaat van Italië - 3 min. rijden - 1.7 km
  • Ayana Spa - 10 min. rijden - 6.5 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 10 min. rijden

Restaurants

  • ‪Babi Guling Karya Rebo - ‬8 min. lopen
  • ‪Ganesha Pudak Cafe - ‬5 min. lopen
  • ‪Blue Ocean Seafood - ‬6 min. lopen
  • ‪Sunshine88 Seafood - ‬6 min. lopen
  • ‪The Cuisine - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

New Asta Graha Homestay

Hotel in de buurt van Jimbaran Beach
Profiteer bij New Asta Graha Homestay van faciliteiten zoals een kruidenier/supermarkt, een dakterras en een tuin. Maak gebruik van spaservices zoals een massage. Het plaatselijke visrestaurant met visgerechten, Beach Front Restaurant., serveert lunch en diner. Je kunt er genieten van uitzicht op het strand. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), fietsverhuur en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Barbecues, een geldautomaat/bankservice en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van New Asta Graha Homestay bieden extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Turndownservice en geluiddichte muren
  • Televisies met premium tv-zenders
  • Balkons of terrassen, koelkasten en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Indonesisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: IDR 50.000 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Beach Front Restaurant.

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Jagen
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Kruidenier/supermarkt
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice
  • Turndownservice

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Picknickplaats
  • Tuin

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Pillowtop-matras

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen IDR 150000.0 per verblijf.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. IDR 50000 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 100000.00 per persoon (retour)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 150000.0 per verblijf

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

New Asta Graha Hotel Kedonganan
New Asta Graha Hotel
New Asta Graha Kedonganan
New Asta Graha Homestay Hotel Kedonganan
New Asta Graha Homestay Kedonganan
New Asta Graha Homestay Hotel
New Asta Graha Homestay Kedonganan
New Asta Graha Homestay Hotel Kedonganan

Veelgestelde vragen

Is New Asta Graha Homestay voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij New Asta Graha Homestay?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij New Asta Graha Homestay te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij New Asta Graha Homestay?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij New Asta Graha Homestay uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt New Asta Graha Homestay een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 100000.00 per persoon.

Waar ligt New Asta Graha Homestay?

Dit hotel ligt in Baai van Jimbaran, binnen 2 km afstand van Jimbaran Beach, Markt van Jimbaran en Honorair consulaat van Italië. Ook Samasta Lifestyle Village en Udayana-universiteit liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over New Asta Graha Homestay

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 12 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 42 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 42 beoordelingen

6,6/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Christian

Positief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

Mike

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Staff helpful. Cockroaches in room
2 nachten verbleven in juni 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

à éviter

Assez médiocre, tous est vieux et usé, draps tachés et déchirés. Piscine minuscule et trouble (personne ne s'y baigne). ne prenez pas e studio car la cuisine est inutilisable (aucun équipement et pas de gaz sous le réchaud) à éviter
2 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely stay for good price

It was good option for us - 5 mins walk to the seafood restaurants and near the airport. We booked 4 nights in standard room but upgraded to improved room next day - and it was very worth it, as the other room was newly refurbished and had new furniture. It was pretty clean 'in Bali standarts' with cool aircon. Breakfast options are nice (we liked the pancakes). We didn't use the pool here but booked scooter at reception. The staff are friendly and helpful.
4 nachten verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

horatiu ioan

Negatief: Netheid, personeel en service

Hotel por necesidad

Hotel que se vende bajo 3 nombres, Zen Rooms y Asta Graham. Como todos los servicion en asia el hotel sigue el nivel, mediocre. No saben que es limpieza, no dan un desayuno decente, intentan ser serviciales pero a un nivel muy bajo. Esta cerca de la playa, por lo demas no hay nada que hacer en Jimbaran, calles sucias, olor a podrido... las marisquerias de la playa. Nada mas!
1 nacht verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2/10 – Ontzettend slecht

Kim

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hemsk upplevelse!

Hemsk upplevelse. Smutsigs lakan, extremt ofräsch toalett och papper och smulor kvar i kylskåpet. Högljudd air condition och mycket ljud i närområdet, tuppar exempelvis. Skulle inte rekommendera detta hotellet trots priset!

8/10 – Goed

Emilien

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Correct

Hotel très correct pour son prix. Jolie piscine. Belle combinaison du moderne (batiment) et du traditionnel (temple, statues).

8/10 – Goed

Christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wir haben einen Superior Room gebucht. Es war Alles in allem von der Anlage bis zum Zimmer gut. Das Geschirr und die Gemeinschaftsküche waren nicht ganz sauber. Aber auf jeden Fall empfehlenswert.

6/10 – Redelijk

Christian

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Die Leute waren alle sehr freundlich und hilfsbereit, das Frühstück war lecker und der Garten sehr hübsch. Das Zimmer selbst war leider nicht ganz sauber, in den Ecken waren Boden und Wand fleckig, Ventilator und Moskitonetz staubig/leicht schimmlig und die Wanne am Boden dreckig. Das Bett war sauber. Alles in allem OK für 1-2 Nächte.

6/10 – Redelijk

mint, 日本

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

安い食堂も近くビーチも楽に歩いて行ける

スタッフはとても感じがよく、沢山いて熱心にお庭の掃除をしているのに、部屋が一度まったく掃除してなくタオルも交換してませんでした。言って交換してもらったのですが・・あとは部屋は広いのにバスルームはとても狭いです。 他は問題無いです。コストパフォーマンスいいです。

4/10 – Matig

Erin, San Fransico

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Basic room, close to beach

We just stayed here for the afternoon before catching a late flight out. Very close to a beautiful beach and some lovely places to eat right on the water. The common areas were very nice the room itself was very low-end but for the price it worked. The staff was phenomenal and very friendly and helpful!

6/10 – Redelijk

Alain, Schweiz

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Netter Homestay

Netter Homestay mit freundlichem und hilfsbereiten Personal. Waren uns behilflich eine Fahrer für einen ganzen Tag zu organisieren. Zimmerausstattung absolut in Ordnung für diese Preiskategorie. Die Lage ist ein bisschen abseits aber dennoch zu Fuss erreichbar.

8/10 – Goed

Emily, USA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

just what we needed

Nice little hotel. We chose it for proximity to the airport, which was convenient. 10-min walk to a very nice beach. Rooms were clean, central courtyard very pleasant, breakfast good. Would go back for a short layover.

8/10 – Goed

Carlos, São Paulo

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Bom valor agregado custo/benefício

Não temos o que reclamar do hotel pelo custo/benefício. O hotel fica a 10 minutos a pé da praia e internet de qualidade. Alugamos uma moto no hotel e tivemos um pneu furado a noite logo longe do hotel, eles prontamente nós socorreram sem maiores problemas. Recomendo.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service

Nice hotel for the six hour stay I required.

Friendly staff and only a few minutes walk to the beach.

8/10 – Goed

Robert, Saint Philippe Réunion

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
L'hôtel se trouve près d'une grande et jolie plage PROPRE. Le soir la plage est inondée de touristes pour manger du poisson et des fruits de mer sur la plage (un peu cher pour ma bourse) et exagéré pour le pays. Mais si vous aimez marcher vous vous éloignez un peu de la masse vous pouvez trouver un petit Resto toujours sur la même plage pour votre dîner aux chandelles pas trop cher le prix est divisé par deux voir trois. Bonne base pour visiter le sud de l'île.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Aylin, 台灣台北

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

靠近金巴蘭海灘約10分鐘路程

因為班機離開的時間因素,我們實際只有入住一天半,時間很短,所以選擇了靠近機場比較近的住宿地點,去有名的金巴蘭海邊看夕陽也很近,很方便,飯店有附設游泳池 ,很精巧安靜,環境清潔,服務人員也很熱心很好相處,感覺是度假放鬆的好地方!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Avoid

Nothing as described, avoid at all costs

6/10 – Redelijk

K, 日本

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

ローカルエリアのホテル

デラックスツインに宿泊しました。部屋の設備は、大きめベッド2つ、シャワーとトイレ(間が仕切られているので、シャワーを使ってもトイレ自体は濡れません。床は少しシャワーがはねて濡れます)、独立した洗面所。大きめ冷蔵庫、大きめテレビ、電気ケトル、セーフティーボックス、ワードローブ、バルコニー(テーブルと椅子2つ)です。 予約画面の設備にはキチネットとなっていましたが、ツインルームにはなく、ダブルルームの設備とのこと。予約の際には確認が必要です。また、ケトルはあるが、カップや無料の水はありませんでした。何故かグラスが1つだけありました。 設備自体が新しいので基本的には綺麗に見えますが、掃除がすみずみまで行き届いていません。冷蔵庫が生臭い汁が溜まっていて、ありが無数に死んでいました。チェックインして少したってから気付いたので、自分で掃除しました。 トイレやシャワーも見えるところしか掃除ししていないので、隅の所はみずあかとかがあります。普通であれば、問題のないレベルの清潔度ですが、きれい好きの方は気になるかもしれません。 部屋清掃は来たり来なかったりで、基準はわかりません。ただ、清掃ははいっても、ベットメイキングとゴミ掃除のみで、タオル交換やシーツ交換アメニティー補充はありませんでした。ちなみにアメニティーは小さな固形石鹸のみ。タオルはバスタオルのみ。 スタッフの方はこちらが挨拶をすれば返して来るといったレベルで、積極的にサービスをしようといったかんじは無かったです。 ロケーションは、ビーチまでは10分位ですが、マリンスポーツをするようなビーチではないので、昼間は静かです。ローカルが釣りとかをしています。ゆっくり海を眺めたり読書をするにはいいと思います。夜は、ビーチ沿いにシーフードレストランのテーブルがたくさん並ぶので人がたくさん来ます。 ホテル前の道が、細いのですが、夜になると大型観光バスがかなりの数とおるので、歩くのが大変です。 近くのウルワツ通り沿いは、ローカルスーパーやコンビニ、安くて美味しいワルンがたくさんあります。夜になると食べ物屋台が何軒かでてきます。安くゆっくり過ごしたい人にはとてもオススメのエリアです。 アクセスは、空港内で乗ると高いので、空港敷地の外に出て、流しのBALI TAXIを拾うのが安いとおもいます。初乗り7000RP,大体40000RP位で来れると思います。私はクタエリアから44000RPでした。BALITAXIは偽物が多いので、注意です。水色の車体で、フロントガラスにBLUEBIRD GROUP、後ろに電話番号701111とかかれているのが本物です。運転手さんは水色でブルーバードのロゴがかかれたシャツの制服を来ています。 空港から安く来たい場合は、トランスサルバキタというローカルバスが、3500RPです。 ヌサドゥア行きに乗って、ブノアスクエアで降りて、とほ7,8分でホテルにつけます。バスにチケット売りの人がいるので、行き先をいえば、降ろしてくれます。大きなお金だとお釣りがないので、小さなお金の用意が必要です。空港内の乗り場は乗り場というかんじではなく、国際線と国内線の間の道で国内線よりの方の所で乗り降りしました。いつも同じ場所かわかりませんが、サルバキタは青い車体で、結構目立つので、ウロウロしてたら見つけられるかもしれません。ローカル向けの乗り物なので、観光客向けには情報が全くありません。 新しいホテルなので、清掃やちょっとしたした気遣いで格段に良くなるので、勿体ないホテルだなあといった印象です。

10/10 – Uitstekend

Cassandra

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fit for purpose

Lovely hotel perfect for exploring Uluwatu. Only downside for us was that the reception really struggled to speak English which made it hard to arrange things. As for a cheap room to stay in though I can't complain. You really need a bike to stay here but that's the same everywhere in Uluwatu. P.s make sure you head to single fin for a sunset drink

8/10 – Goed

Janet, Turkey

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent staff

Friendly owner and staff situated about 15 mins walk to beach and fish Restuarants

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nasty hotel, find another

When we first checked in they charged us again after we had already paid through hotels.com We could not bear this hotel, left early and forfeited our money we paid. We had an enjoyable month holiday and this hotel did not offer anything of value nor show respect for their customers and their belongings