Fotogalerie voor HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 33
inclusief belastingen en toeslagen
3 nov - 4 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(45 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Suite (HARRIS) laden

Suite (HARRIS)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Kamer (HARRIS Unique) laden

Kamer (HARRIS Unique)
8,0 van 10
Zeer goed
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Kamer (HARRIS) laden

Kamer (HARRIS)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor Kamer, toegang tot zwembad laden

Kamer, toegang tot zwembad
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor FUNTASIC Family Package at HARRIS Room (2 rooms side by side) laden

FUNTASIC Family Package at HARRIS Room (2 rooms side by side)
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor HARRIS Suite with Sofa Bed laden

HARRIS Suite with Sofa Bed
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Aparte slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Alle foto's voor DAILY Fun Package at HARRIS Room laden

DAILY Fun Package at HARRIS Room
Hoogtepunten
Balkon of terras
Airconditioning
Minikoelkast
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2020
Slaapkamers
Een haardroger
Regendouchekop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jl.Dewi Sartika Tuban - Bali 80361, Indonesia, 3, Tuban, Bali, 80361
Over deze accommodatie
HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali
Vergelijkbare accommodaties

Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
Hilton Garden Inn Bali Ngurah Rai Airport
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.4 van 10, Zeer goed, 1.000 beoordelingen
De prijs is € 50
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. IDR 120000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: DANA.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Ascott Cares (Ascott Limited) volgt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Harris Hotel Tuban Bali
Harris Tuban Bali
Harris Tuban Bali Hotel
Hotel Tuban Bali
Tuban Bali Hotel
Harris Hotel
Harris Hotel Tuban Kuta
Harris Tuban Kuta
Harris Tuban
Resort Harris Hotel Tuban Kuta
Kuta Harris Hotel Tuban Resort
Resort Harris Hotel Tuban
Harris Hotel Tuban Bali
Harris Hotel Tuban
HARRIS Hotel Tuban Bali
Harris Kuta Tuban Bali Tuban
HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali Hotel
HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali Tuban
HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali Hotel Tuban
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HARRIS Hotel Kuta Tuban Bali
8,6
Uitstekend
8,4
Netheid
7,6
Locatie
9,0
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,2
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
MH
29 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MH
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Bastiaan
2 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bastiaan
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Bas
16 aug 2023
Bas
1 nacht verbleven in augustus 2023
10/10 – Uitstekend
Rob
Reisde met een groep, Reisde met partner
17 jun 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Rob
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
20 mrt 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
4 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Lotte
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lotte
2 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Kevin
5 okt 2016
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
6/10 – Redelijk
MINSU
Reisde met partner
29 sep 2025
MINSU
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Scott
23 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten




Scott
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Stephen
22 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Stephen
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Claire
19 sep 2025
Positief: Personeel en service
Claire
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
MOTOSHI
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MOTOSHI
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Eren
Reisde met een groep
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Eren
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Paul
12 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Melanie
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Melanie
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Adam
11 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Adam
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Rolf
7 sep 2025
Rolf
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Pedro
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pedro
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
zane
5 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
zane
3 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Andrea, MIAMI
4 sep 2025
Andrea
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
YUKINA
Zakenreiziger
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKINA
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karsen
Reisde met een groep
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karsen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Joseph, Seoul
24 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joseph
2 nachten verbleven in augustus 2025