Sri Kandi Inn

2.0-sterrenaccommodatie
Strandpret in een buitenzwembad, dicht bij Jimbaran Beach

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Sri Kandi Inn

Strand
Een buitenzwembad, ligstoelen bij het zwembad
Standaard kamer | Terras
Standaard kamer | Een bureau, gratis wifi, beddengoed
Voorkant accommodatie - avond/nacht

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
De huidige prijs is € 16
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug

Kameropties

Standaard kamer

Hoogtepunten

Balkon of terras
Airconditioning
Ledtelevisie
Slaapbank
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 35.0 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Pengeracikan Gang I, Gusti NgurahJelantik No.4, Kedonganan, Bali, 80361

In de buurt

  • Jimbaran Beach - 16 min. lopen - 1.4 km
  • Strand van Kuta - 8 min. rijden - 7.9 km
  • Waterbom Bali - 8 min. rijden - 7.9 km
  • Winkelcentrum Beachwalk - 9 min. rijden - 8.9 km
  • Legian Beach - 10 min. rijden - 9.9 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 11 min. rijden

Restaurants

  • ‪Babi Guling Karya Rebo - ‬11 min. lopen
  • ‪Ganesha Pudak Cafe - ‬6 min. lopen
  • ‪Blue Ocean Seafood - ‬7 min. lopen
  • ‪Sunshine88 Seafood - ‬6 min. lopen
  • ‪The Cuisine - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Sri Kandi Inn

Herberg in de buurt van Jimbaran Beach
Bij Sri Kandi Inn kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een terras, een tuin en een stomerij/wasserijservice. Voorzieningen zoals een restaurant en gratis wifi op de kamer zijn beschikbaar voor alle gasten.
Daarnaast biedt dit pension de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad met ligstoelen
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, een bagageopslagruimte en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle kamers van Sri Kandi Inn bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Overige gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Balkons of terrassen, (kleding)kasten en waterkokers

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Russisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Ontbijt beschikbaar tegen een toeslag van IDR 50.000 per persoon
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Picknickplaats
  • Terras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Gebouwd in 2014

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapbank

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice beschikbaar

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoeslag: ca. IDR 50000 per persoon

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Srikandi Inn Gamma Hospitality Kedonganan
Srikandi Inn Gamma Hospitality
Srikandi Gamma Hospitality Kedonganan
Srikandi Gamma Hospitality
Sri Kandi Inn Kedonganan
Sri Kandi
Sri Kandi Inn Inn
Sri Kandi Inn Kedonganan
Sri Kandi Inn Inn Kedonganan

Veelgestelde vragen

Is Sri Kandi Inn voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Sri Kandi Inn?

Vandaag, 29 jul. 2025, kost een verblijf bij Sri Kandi Inn van één nacht voor twee volwassenen op 1 aug. 2025 min. € 15,88, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Sri Kandi Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Sri Kandi Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Sri Kandi Inn?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Sri Kandi Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Sri Kandi Inn?

Dit aan het strand gelegen pension ligt in Baai van Jimbaran, binnen 2 km afstand van Jimbaran Beach en Markt van Jimbaran. Ook Honorair consulaat van Italië en Samasta Lifestyle Village liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over Sri Kandi Inn

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 32 beoordelingen

5,6/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,0/10

Voorzieningen

5,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

5,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

annie

Negatief: Personeel en service

wegblijven of op je spullen passen

ik had een klein wasje gedaan en t-shirt was v d lijn verdwenen Toen ik vertrok was ik mijn fleece en zwarte jack Wolskin(105 euro) broek in de kast vergeten . ik heb onmiddellijk toen ik aankwam 100km verder en vermeld dat ik na 3 dagen deze terug kwam oppikken . toen ik dat deed was echter mijn broek verdwenen die kan natuurlijk iedereen gebruiken de warme fleece is in Bali nooit nodig. Ze waren ook zeker niet vriendelijk en ben dus zonder broek vertrokken . dit zijn geen betrouwbare mensen ......

4/10 – Matig

Aaron

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
A bit run down.
2 nachten verbleven in april 2025

6/10 – Redelijk

Sasa, Cairns

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Far from shops only a few very small shops nearby. Breakfast is great (fried rice vegetarian)!
4 nachten verbleven in februari 2025

4/10 – Matig

Maja

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The linen was dirty and when we asked for clean ones there were still stains on them so not so nice. Our bathroom was really bad and was water all over the floor.
2 nachten verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Maria Sol

1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Great location on a budget

You get what you pay for. For a budget room it was great. Initially booked as a dayvstay due to flight time, however stayed an additional night. The overall stay was lovely. Comfortable room with air conditioning, fridge and TV. Private bathroom, which was functional, however needed some tlc. Room size, and decor was large. Great pool to have a dip. Walking distance to food and beach.
1 nacht verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Patricia

Good one nighter near food and airport

This was a stop gap couple of nights due to flight delays. The owner was friendly and easy to deal with. Excellent swimming pool. Bed, air con, TV excellent. Bathroom, average to poor 5 mins walk to restaurants and the beach. But you get what you pay for.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Shani

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very serene, lovely staff, loud a/c but gorgeous pool, fridge, great internet... lovely.
2 nachten verbleven in april 2024

2/10 – Ontzettend slecht

jean luc

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in september 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Inte så bra

Myror överallt, ac som läckte, smuts på väggarna och djur som sprang runt i väggarna
3 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Die Lage ist etwas abseits des Getümmels, im ersten Eindruck nicht wirklich vertrauenserweckend. Aber ab dem 2. Tag haben wir uns dran gewöhnt. Alles gut. Die Anlage ist ein bißchen in die Jahre gekommen. Aber für ein paar Tage sind wir gut und preiswert auf Bali untergekommen.
4 nachten verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Nicholas

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Rundown and neglected

Overall our stay here was disappointing. We arrived exhausted and tired around 1am after a long flight from the UK. We’d been unable to contact the hotel by phone before arrival and our taxi driver struggled to locate the property. On arrival we were met by a member of staff who showed us to our room. Although we had a spacious bedroom overlooking the pool when he opened the door to the bathroom we were hit by a strong smell of sewage. The shower drain was blocked and the bathroom floor was flooded and disgusting. When we got up the next morning we saw the full extent of the problem. The toilet, bathroom and kitchen facilities were dirty and seemed not to have been cleaned for days. Sewage was coming back up through the blocked drain and lying on the bathroom floor and we ended up going and purchasing cleaning equipment to thoroughly clean the place. Only once during our 2 week stay was the room cleaned despite us asking them on several other occasions. The owner appeared towards the end of our stay and asked if we had enjoyed our time there. When we tried to explain the experience she seemed more interested in inviting us to her beach bar than tackling the cleanliness of her hotel. On one occasion when we ran out of toilet paper we were told the hotel had none left and we ended up buying our own. On the plus side, breakfast was served daily outside our room, the staff were friendly and the hotel is ideally located for the beach and nearby fish restaurants.
15 nachten verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Im Badezimmer würden die Wände wahrscheinlich noch nie geputzt. Die Armaturen rösten schon. Strassenhunde bellen die ganze Nacht, also kein Vergnügen wenn man mit offenen Türen schlafen möchte.
2 nachten verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

laurent, Narbonne

Positief: Comfort kamer

Hôtel moyen mais bonne nuit passée

Hôtel proche de l'aéroport donc pratique. Calme sauf les coqs le matin.... Très bonne literie mais ensuite pas un grand hôtel....
1 nacht verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Vannessa

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Catastrophe

La vue de la piscine n’est pas du tout la même que sur la photo(chantier :immeuble en construction),ce n’est pas en face de la plage(comme il le prétendent)mais à 200/300m de la plage,il faut marcher dans une rue large comme une voiture(vaut mieux ne pas en croiser sinon c’est demi tour!!)et ensuite sur une route qui doit faire office de déchèterie!!!super odeur,on sort de la piscine,nous n’avions Pas de serviette dans nos chambres,ni de toilette ni pour la piscine!!personne à l’aceuil...on as fait demi tour.même pas fait une nuit!!ne séjournez pas ici!!!sur nos deux chambres,une chasse d’eau Ne marchait pas,et l’autre avait une fuite!!du coup très glissant !!!!
3 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
シャワー室やトイレなど水回り系が不衛生な感じですが、値段も安いので文句は言えないかな。
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Christer

Positief: Netheid, personeel en service

Veldig god service, og vel verdt prisen.

Rommet var stort og fint, området var stille og rolig, og servicen var veldig god! De hadde brukt god tid på å pynte sengen før vi kom, noe vi ikke hadde bestilt på forhånd. Frokosten ble levert på rommet nøyaktig som avtalt, og de ansatte var blide og behjelpelige da vi lurte på noe. Rask wifi på rommet. Beliggenheten føltes sentral. Badet var ikke så fint, og det var en vannlekkasje som førte til at gulvet på badet alltid var vått.
2 nachten verbleven in juli 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Kamran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
13 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Ni Made Suci

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
熱いバリ島で冷蔵庫がないのは死活問題だと思う
3 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

I N WAHYU

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Netheid
Kamar bagus dan nyaman, staff ramah, harga bagus. Perlu diperbaiki keran2 kamar mandi dan lingkungan belakang hotel yang agak bau. Overall OK.
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Relaxing in the morning, scary at night.

The place is quiet and relaxing. The staff hardly cannot understand english. The rooms on the ground floor are nice, spacious, and if you’re lucky you can view the pool but the rooms upstairs are smaller and it feels congestive. Location wise it’s good because it is near the seafood restaurants, and airport. But transportation gets hard to during night time. Grab taxi always cancel us because Jimbaran is dangerous at night. So we end up booking another hotel in kuta area.
2 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Melanie

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

bien mais ...

c'est bien pour le prix. personnel sympathique. salle de bain bas de gamme. seul inconvénient c'est dans le fond d'une ruelle. leurs voisin ont 3 chiens qui ont essayer de nous mordre 2 fois. l'hôtel à fait quelques plaintes mais c'est vraiment quelque choses qu'il devront régler car c'est dangereux. le personnel à du nous escorter jusqu'au bord de la rue afin d'éviter d'être attaquer par les chiens du voisin.
2 nachten verbleven in januari 2018