Kirishima Miyama Hotel
Hotel met een restaurant en een bar/lounge in Kirishima
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer (Japanese Style) laden

Standaard kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Badjassen
Een haardroger
Dagelijkse huishoudservice
Kledingkast of kast
Alle foto's voor Superior kamer (Japanese Style) laden

Superior kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Makizono cho Takachiho 3878-82, Kirishima, Kagoshima, 899-6603
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kirishima Kokusai Hotel
Kirishima Kokusai Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 319 beoordelingen
De prijs is € 117
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geïnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 1500 voor volwassenen en ca. JPY 800 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privébadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
MIYAMA HOTEL
KIRISHIMA MIYAMA
Hotel KIRISHIMA MIYAMA HOTEL Kirishima
Kirishima KIRISHIMA MIYAMA HOTEL Hotel
Hotel KIRISHIMA MIYAMA HOTEL
KIRISHIMA MIYAMA HOTEL Kirishima
MIYAMA
Kirishima Miyama Hotel Hotel
Kirishima Miyama Hotel Kirishima
Kirishima Miyama Hotel Hotel Kirishima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kirishima Miyama Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,4/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,4/10
Voorzieningen
8,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 sep 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
10/10 – Uitstekend
Christopher
27 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
YOKO
20 jul 2021
YOKO
1 nacht verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2021
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 jul 2021
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 jun 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2021
8/10 – Goed
NOBUKO
Reisde met een groep
27 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUKO
1 nacht verbleven in mei 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
26 mei 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2021
10/10 – Uitstekend
sadanobu
7 mrt 2021
sadanobu
2 nachten verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
5 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
4 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
あたたかい雰囲気の温泉宿
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2021
6/10 – Redelijk
hidehito
2 jan 2021
hidehito
1 nacht verbleven in december 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
15 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
HAJIME
10 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HAJIME
1 nacht verbleven in juli 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
KAR YAU
Reisde met familie
26 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAR YAU
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Hau Ching
11 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hau Ching
2 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
25 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
23 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Best Western Premier Hotel de la Cite Royale
- Onyado Nono Nara Natural Hot Spring
- Gran Marina Suites
- Hotels in Senlis
- Hotel Central
- Hostels Vlieland
- Strandhotels in Italië
- Aguacate Agave Villa with private Pool
- Appartementen Geldermalsen
- Strandhotels in Nederlandse Kust
- Hostels Zeeland
- Zenzez Hotel & Lounge
- Hotels in Negril
- Hotel Okura JR Huis Ten Bosch
- Hotels nabij Strand van Agios Sostis
Pakketten