Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Ryokojin Sanso





Beoordelingen
9,4 op 10 โ
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 202
14 jul - 15 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer (5F) laden

Twin kamer (5F)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer (4F) laden

Twin kamer (4F)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken (3F) laden

Twin kamer, niet-roken (3F)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, 8 tatami mats) laden

Traditionele kamer (Japanese, 8 tatami mats)
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer (10 Tatami mats) laden

Traditionele kamer (10 Tatami mats)
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Een toilet met elektronisch bidet
Een kluis
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Makizono cho Takachiho 3865, Kirishima, Kagoshima, 899-6603
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Kirishima Kokusai Hotel
Kirishima Kokusai Hotel
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.4 van 10, Zeer goed, 317 beoordelingen
De prijs is โฌย 104
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Er kan een badbelasting worden geheven, die bij de accommodatie wordt geรฏnd. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert tussen 150 en 500 JPY per persoon, per nacht, afhankelijk van de plaatselijke regelgeving. Er zijn mogelijk verdere vrijstellingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: het menu kan niet worden aangepast bij deze accommodatie.
Als je wilt dineren in het hotel, dien je voor 19.30 uur te arriveren.
Het aantal aanwezige Japanse futons is gebaseerd op het aantal volwassenen in de boeking.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor het privรฉbadhuis/-onsen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Ryokojin Sanso Inn Kirishima
Ryokojin Sanso Inn
Ryokojin Sanso Kirishima
Ryokojin Sanso
Ryokojin Sanso Ryokan
Ryokojin Sanso Kirishima
Ryokojin Sanso Ryokan Kirishima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Ryokojin Sanso
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,2/10
Netheid
9,4/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met partner
10 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
22 jul 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Japans kuuroord met warmwater baden
Geverifieerde reiziger
10/10 โ Uitstekend
Hidetoshi
Reisde met familie
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hidetoshi
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฒใงใฎใถ
Reisde met partner
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฒใงใฎใถ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฑใคใณ
Reisde met familie
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฑใคใณ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
toshio
Reisde met partner
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
toshio
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
LING CHIH
Reisde met familie
4 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
LING CHIH
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Wong
Reisde met familie en kleine kinderen
3 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wong
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
22 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
ใฎใ
10 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใฎใ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Chonnarit
Reisde met familie
8 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chonnarit
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
mikyong
Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mikyong
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Makoto
Reisde met familie
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Makoto
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 โ Redelijk
Michael
Reisde met partner
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Michael
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
NAOYA
Reisde met familie
16 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOYA
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
ๅนธ้
13 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅนธ้
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
joojong
Reisde met familie
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
joojong
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Daniel
Reisde met familie
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Check-in and pre-check
Daniel
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใใๆ้ใ้ใใใพใใ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Ki Deok
Reisde met een groep
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ki Deok
3 nachten verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
Sang Jin
Reisde met een groep, Reisde met partner
16 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sang Jin
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 โ Uitstekend
CHENG CHIH
7 jan 2025
CHENG CHIH
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
31 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 โ Uitstekend
??
24 dec 2024
??
1 nacht verbleven in december 2024