Hotel RELIEF Kokura Station
Hotel in Kitakyushu, op loopafstand van Riverwalk Kitakyushu
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel RELIEF Kokura Station





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Semi Double Room Non smoking laden

Semi Double Room Non smoking
Alle foto's voor Semi Double Room Smoking laden

Semi Double Room Smoking
Alle foto's voor Double Room-Non-Smoking laden

Double Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Double Room-Smoking laden

Double Room-Smoking
Alle foto's voor Standard Twin Room-Non-Smoking laden

Standard Twin Room-Non-Smoking
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-6-1 Kyo-machi, Kokurakita-ku, Kitakyushu, Fukuoka-ken, 802-0002
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Quintessa Hotel Kokura Comic&Books
Quintessa Hotel Kokura Comic&Books
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 196 beoordelingen
De prijs is € 56
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 200 en JPY 500 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per dag (op 160 meter afstand)
- Toeslag voor vroeg inchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: JPY 1000 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF station
RELIEF Kokura station
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Relief Kokura Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel
Hotel RELIEF Kokura Station Kitakyushu
Hotel RELIEF Kokura Station Hotel Kitakyushu
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel RELIEF Kokura Station
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,0/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Kunihiko
Zakenreiziger, Reisde met familie
19 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kunihiko
3 nachten verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
Masao
23 feb 2025
Masao
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yoshikazu
12 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshikazu
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
??
31 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
オキタ
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
オキタ
4 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
sungsu
5 jan 2025
sungsu
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SeungBeom
16 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SeungBeom
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ryo
Zakenreiziger
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ryo
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Chiyako
3 dec 2024
Chiyako
10 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
MINJU
26 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
잘쉬고 갑니다~~~^^
MINJU
2 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
クニカズ
29 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
クニカズ
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
ふみゆき
Reisde met partner
25 okt 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ふみゆき
3 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
25 okt 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
NOBUO
Zakenreiziger
18 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NOBUO
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
EIJI, White Rock
13 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
EIJI
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
ツトム
5 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ツトム
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Shun
Zakenreiziger
2 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shun
16 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
アキヒデ
Zakenreiziger
2 okt 2024
アキヒデ
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
SATOMI
24 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SATOMI
7 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
ちえり
Zakenreiziger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ちえり
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Masafumi
Zakenreiziger
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masafumi
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
TOKO
21 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOKO
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
6 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
パン、飲み物サービスが最高。
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
31 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2024