Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
Hotel met een spa en een restaurant in Ashiya
Fotogalerie voor Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya





Beoordelingen
9,6 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
8,8 van 10
Voortreffelijk
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Digitale zenders
Alle foto's voor Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan laden

Traditionele vierpersoonskamer, niet-roken, uitzicht op oceaan
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Televisie
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1588 Yamaga, Ashiya, Fukuoka, 807-0141
Over deze accommodatie
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
Vergelijkbare accommodaties

Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa
Mercure Fukuoka Munakata Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
8.2 van 10, Zeer goed, 218 beoordelingen
De prijs is € 62
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Bij de accommodatie wordt mogelijk een stadsbelasting geïnd. Deze stadsbelasting bedraagt tussen de JPY 100 en JPY 10.000 per persoon, per nacht, afhankelijk van het kamertarief per nacht. Let op: mogelijk zijn er verdere uitzonderingen van toepassing. Neem voor meer informatie contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Hotel
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Ashiya
Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya Hotel Ashiya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Kokumin Shukusya Marin Terrace Ashiya
9,6
Uitzonderlijk
9,0
Netheid
10
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
8,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
HIDEAKI
Zakenreiziger
31 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HIDEAKI
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Fujitani
16 jul 2025
Fujitani
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
HIROKA
5 jul 2025
HIROKA
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
ゆみこ
28 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆみこ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
みつこ
Zakenreiziger, Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
みつこ
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
MEI KAM DORA
13 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MEI KAM DORA
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
shinya
21 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
shinya
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Domon
17 okt 2024
Domon
1 nacht verbleven in oktober 2024








