Aliya Hotel Klang

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met fitnessfaciliteiten en een 24-uurs receptie in Klang

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aliya Hotel Klang

Café
Ingang accommodatie
Gang
Zitruimte lobby
Terras

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 336, Seksyen 23, Jalan Meru, Kapar, Klang, Selangor, 41000

In de buurt

  • Klang Centro-winkelcentrum - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Klang Parade (winkelcentrum) - 2 min. rijden - 2.7 km
  • AEON Mall Bukit Raja - 3 min. rijden - 3.8 km
  • Winkelcentrum Central i-City - 4 min. rijden - 5.0 km
  • i-City (attractiepark) - 5 min. rijden - 5.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Teluk Gadong KTM Komuter - 5 min. rijden
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 28 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Boston Baru - ‬3 min. lopen
  • ‪四眼仔肉骨茶 - ‬3 min. lopen
  • ‪Restoran 168 Meru - ‬4 min. lopen
  • ‪Restoran San Sin - ‬3 min. lopen
  • ‪Lok Fook Yuen 樂福園茶餐室 - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

Aliya Hotel Klang

Hotel met een chique stijl in de buurt van i-City (attractiepark)
Als je bij Aliya Hotel Klang verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een koffiebar/café, een stomerij/wasserijservice en een bar. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een fitnesscentrum en een restaurant.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), parkeerplaatsen (toeslag) en een 24-uurs receptie
  • Een balzaal, conciërgeservices en een lift
  • Kranten in de lobby, een kluis bij de receptie en een bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 138 kamers zijn voorzien van leuke extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Douches, gratis toiletartikelen en haardrogers
  • Flatscreentelevisies van 40 inch met satellietzenders
  • Koelkasten, koffiezetapparaten/waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 5 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: MYR 20 per persoon
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij de receptie
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Balzaal

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 40 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 20.00 per persoon
  • Parkeerkosten: MYR 5 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de accommodatie. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aliya Hotel
Aliya Klang
Aliya Hotel Klang Hotel
Aliya Hotel Klang Klang
Aliya Hotel Klang Hotel Klang

Veelgestelde vragen

Is Aliya Hotel Klang voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Aliya Hotel Klang?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aliya Hotel Klang te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 5 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aliya Hotel Klang?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Aliya Hotel Klang uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aliya Hotel Klang?

Dit hotel ligt in Klang Stadscentrum, binnen 15 minuten lopen van Klang Commercial Convention Center, Gedung Raja Abdullah Tin Museum en Royal Gallery (museum). Ook Raja Mahadi Fort en Onze-Lieve-Vrouw-van-Lourdeskerk liggen binnen 2 km afstand.

Beoordelingen over Aliya Hotel Klang

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 22 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 44 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Fredrik

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Warning! Gym did not open. Sheets dirty. Noisy outside.Bad service. No bar.
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Yahaya

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

okay

Alhamdulillah
1 nacht verbleven in januari 2020

4/10 – Matig

Ain

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

difficult to find restaurant

it's hard to find a Malay restaurant. Parking should be reserved for hotel customers not for weddings ceremony(orang kenduri).
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It very good.I very happy to stay at Aliya Hotel
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Sivanathan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Malcolm

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
not happy with the facilities such as floor tiles, carpet are not clean
7 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Mohd Azman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

Frequent Traveller

Check in was fast although the receptionist was not smiling. But Housekeeping failed to change the bedsheet and the towels in the room. Since I was out all the whole time, I just ignore it. The hotel was under some renovation but the notice is only 1 at the hallway/corridor. I think the management should actually inform the guests upon their check in or maybe put up notices in the elevator.
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
everything is fine. except for the room facilities. the aircond is too slow and need to be service
2 nachten verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Jean

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Kenn

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Fahmi, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

good stay

everything looks clean and perfect. But because I stayed for a short while without my family members so i dont really enjoy the stay,
2 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

J

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A great stay for solo or family.

The purpose of my stay was to make use of the pool and soak up the sun (vitamin D) while getting a tan. Perfect conditions with sun 5 of 6 days. Meals were great with the option of buffet or menu most days. The hotel caters mostly for tour groups and conferences but individuals are well looked after. I chose Klang as a place to avoid the markets of Kuala Lumpur where I had been over indulging, some of the shops here proved too tempting however.
6 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Nice hotel but time to replace some old items like carpets, sofas, etc. The table lamp bulb spoilt in my room. The food and plates should be cleared as soon as possible after the hotel guests finished and left them in front of their rooms.
3 nachten verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Tunperak

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room smells smoke. Breakfast charge as buffet rm40 2pax but no buffet at all! The served u ala carte.
1 nacht verbleven in augustus 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

traffic jam

having an issues. eg toilet bowl & floor trap blockage.
2 nachten verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

anwar, klang

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Overall ok

Everything is OK, except NO BREAKFAST provided if booking was done thru trivago/Expedia.
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Maha

Positief: Netheid, personeel en service

ok

overall was good but I cant accept it when no current in my room early morning.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
very nice
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
my first choice if i come to klang
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Disappointing stay

Stayed here for a night to attend a function in Klang. Took the deluxe king bed room. During check-in, was kind of put off when the receptionist helping me check in decided to stop my process to check in another customer that came after in, cut in and asked to check in. Fortunately, another receptionist came by in a couple of minutes to help me. Parking is really confusing and kind of off-putting. Escalator to the hotel lobby not working so had to drag up my things. Btw, on check out, gave my card with the holder to the receptionist and came down to the parking only to be told by the attendant that if I didn’t have a slip attached to the holder I had to pay. So paid Rm14 for parking. Room is really spacious but the bed is not premium at all! It’s hard. And bathroom is really weird wherein the water from the shower goes into the toilet and dressing area making the whole area wet with your bathing water. Definitely will not recommend this hotel in overall.
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

NEE JU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Danny

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2017