Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men
Capsulehotel met een sauna, in de buurt van Meriken-park
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-4-15, Kanocho, Kobe, Hyogo-ken, 650-0001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

HOTEL Gallery - Adults Only
HOTEL Gallery - Adults Only
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
6.6 van 10, 32 beoordelingen
De prijs is € 39
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 2000 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Capsule Hotel Kobe Sannomiya Caters men
Capsule Kobe Sannomiya Caters men
Capsule Kobe nomiya Caters me
Capsule Hotel Kobe Sannomiya Caters to men
Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men Kobe
Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men Capsule Hotel
Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men Capsule Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Capsule Hotel Kobe Sannomiya - Caters to men
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Zakenreiziger
17 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2021
8/10 – Goed
RYOHEI
10 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
神経質な方は個室のホテルをお勧めします。
RYOHEI
1 nacht verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 nov 2019
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Takky, さいたま市
Zakenreiziger
22 nov 2019
Positief: Personeel en service
Takky
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
YUKIKAZU
Zakenreiziger
16 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUKIKAZU
1 nacht verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
KOICHI
Zakenreiziger
13 nov 2019
KOICHI
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
HIRONOBU
22 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
広重(牛丼屋)に近いです
HIRONOBU
1 nacht verbleven in oktober 2019
4/10 – Matig
Ohashi mitsuru, 神戸市三ノ宮
Zakenreiziger
18 sep 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Ohashi mitsuru
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
ATSUSHI
17 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
快適でした!
ATSUSHI
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 aug 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
16 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Master, 千葉県
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Master
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
MASA, 東京
Reisde met een groep
20 jun 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASA
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
大地
15 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
大地
2 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Lionel
2 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lionel
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 apr 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
4 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Sei
Zakenreiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Sei
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Oresan
Zakenreiziger
25 feb 2019
Positief: Netheid
Oresan
1 nacht verbleven in februari 2019