Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Galo Hostel Kobe





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style) laden

Traditionele kamer (Japanese Style)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Alle foto's voor Twin kamer laden

Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Alle foto's voor Slaapzaal, alleen voor vrouwen laden

Slaapzaal, alleen voor vrouwen
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Slaapzaal, gemengde slaapzaal laden

Slaapzaal, gemengde slaapzaal
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Verduisterende gordijnen
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

7-1-9, Kumochi-cho, Chuo-ku, Kobe, Hyogo, 651-0056
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Green Rich Hotel Kobe Sannomiya
Green Rich Hotel Kobe Sannomiya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.6 van 10, Uitstekend, 97 beoordelingen
De prijs is € 62
30 jun - 1 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Overige info
Kinderen t/m 7 jaar worden in deze accommodatie niet toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
GALO HOSTEL
GALO KOBE
GALO HOSTEL KOBE Kobe
GALO HOSTEL KOBE Hostel/Backpacker accommodation
GALO HOSTEL KOBE Hostel/Backpacker accommodation Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Galo Hostel Kobe
Beoordelingen
9,4
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
9,8/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
10 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
2 dec 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Mark
Reisde met een groep
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mark
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
30 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
mie
12 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
出逢いに感謝
mie
1 nacht verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
29 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
6 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Un giorno a Kobe - Galo l'ostello accogliente
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Karolína
14 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Karolína
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Kyosuke
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
よかったです
Kyosuke
1 nacht verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
JINSUNG
4 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
마음에 드는 숙소였습니다.
JINSUNG
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Heidi
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heidi
1 nacht verbleven in november 2018
10/10 – Uitstekend
liying, singapore
6 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
liying
2 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Yomi
29 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yomi
1 nacht verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
17 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2018
8/10 – Goed
美枝ちやん, 愛知県
26 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
美枝ちやん
1 nacht verbleven in augustus 2018
10/10 – Uitstekend
あっすん☆, 横浜市
23 aug 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
あっすん☆
4 nachten verbleven in augustus 2018