Fotogalerie voor HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST





Beoordelingen
8,6 op 10 –
Voortreffelijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
7,4 van 10
Goed
(3 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een toilet met elektronisch bidet
Een privébadkamer
Waterkoker
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken laden

Twin kamer, toegankelijk voor mindervaliden, niet-roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, niet-roken
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken laden

Eenpersoonskamer, 1 slaapkamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Barrier Free Twin Room laden

Barrier Free Twin Room
Alle foto's voor Barrier Free Double Room laden

Barrier Free Double Room
Alle foto's voor Single Room Non Smoking laden

Single Room Non Smoking
Alle foto's voor Single Room Smoking laden

Single Room Smoking
Alle foto's voor Double Room Non Smoking laden

Double Room Non Smoking
Alle foto's voor Double Room Smoking laden

Double Room Smoking
Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-1-20 Nakayamatedori Chuo Ward, Kobe, Hyogo, 650-0004
Over deze accommodatie
HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST
Vergelijkbare accommodaties

Kobe Luminous Hotel Sannomiya
Kobe Luminous Hotel Sannomiya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.8 van 10, Uitstekend, 1.003 beoordelingen
De prijs is € 51
13 okt - 14 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 7 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Ontbijttoeslag voor het Japans ontbijt: ca. JPY 1000–1200 voor volwassenen en ca. JPY 500–1000 voor kinderen
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sui Kobe Sannomiya By Abest
HOTEL SUI KOBE SANNNOMIYA by ABEST
HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST Kobe
HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST Hotel
HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over HOTEL SUI KOBE SANNOMIYA by ABEST
Beoordelingen
8,6
Uitstekend
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 okt 2025
Positief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ヒサシ
Zakenreiziger
4 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒサシ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
1 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christopher
2 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Simon-Pierre
29 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon-Pierre
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Sakiko
17 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sakiko
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Yosuke
16 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yosuke
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroto
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hiroto
Zakenreiziger
15 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroto
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Aya
13 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aya
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Naoki
27 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoki
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Junnosuke
7 aug 2025
Junnosuke
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOMOMI
7 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOMI
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Saeko
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Saeko
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shunsuke
27 jul 2025
Positief: Netheid
Shunsuke
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Hiromi
Reisde met partner
26 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiromi
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
??
25 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiho
19 jul 2025
Toshiho
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
IPPEI
8 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
IPPEI
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
HIDEKI
4 jul 2025
HIDEKI
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Genya
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Genya
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Zakenreiziger
18 jun 2025
Positief: Voorzieningen
??
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Hoi Yee Cato
Zakenreiziger
9 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hoi Yee Cato
2 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
??
Reisde met een groep
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kevin
19 mei 2025
Kevin
2 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2025