Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Hotel ISAGO Kobe





Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 151
27 jul - 28 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele tweepersoonskamer, niet-roken laden

Traditionele tweepersoonskamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Hydromassage
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Suite Room, Non Smoking laden

Suite Room, Non Smoking
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Hydromassage
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Junior Suite Room, Non Smoking laden

Junior Suite Room, Non Smoking
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Apart bad en douche
Een bidet
Hydromassage
Privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken (Semi) laden

Tweepersoonskamer, niet-roken (Semi)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Hydromassage
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele Twin kamer, niet-roken laden

Traditionele Twin kamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Televisie
Slaapkamers
Hydromassage
Apart bad en douche
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-3-7, Kumochi-cho, Chuo-ku, Kobe, Hyogo, 651-0056
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

ANA Crowne Plaza Kobe by IHG
ANA Crowne Plaza Kobe by IHG
- Zwembad
- Spa
- Gratis wifi
- Restaurant
8.6 van 10, Uitstekend, 1.005 beoordelingen
De prijs is € 110
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 7 jaar.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijt met lokale gerechten: ca. JPY 3300 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel ISAGO
ISAGO Kobe
Hotel ISAGO Kobe Kobe
Hotel ISAGO Kobe Hotel
Hotel ISAGO Kobe Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel ISAGO Kobe
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
1 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Naomi
Zakenreiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Naomi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
ALI
13 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

ALI
2 nachten verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
??
29 jul 2024
??
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Kimie
Reisde met familie en kleine kinderen
30 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kimie
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Tetsuro
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tetsuro
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
MAMI
9 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAMI
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Hirotsugu
17 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hirotsugu
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Hiroko
22 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hiroko
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Shiori
21 apr 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Shiori
1 nacht verbleven in april 2024
8/10 – Goed
Daiga
Zakenreiziger
20 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daiga
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
June
14 mrt 2024
June
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Tomohiro
Zakenreiziger
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomohiro
2 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Tadashi
23 mrt 2023
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tadashi
1 nacht verbleven in maart 2023
8/10 – Goed
Chie
Reisde met een groep
16 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Chie
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Vertigo, 東京都
Zakenreiziger
9 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vertigo
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
akihiko
13 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
akihiko
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
YUMI
3 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUMI
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 aug 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
7 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Kenzo
6 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
浴衣でのんびり朝ごはん
Kenzo
1 nacht verbleven in juni 2019