Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Remington Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 38
21 jul - 22 jul
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken laden

Superior tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, niet-roken
9,4 van 10
Uitzonderlijk
(10 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Lcd-televisie
Was-droogcombinatie
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een privébadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-20 Kajiyacho, Akashi, Hyogo, 673-0884
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Smile Hotel Nishiakashi
Smile Hotel Nishiakashi
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
- Parkeerplaatsen beschikbaar
7.2 van 10, Goed, 309 beoordelingen
De prijs is € 43
3 aug - 4 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 1200 voor volwassenen en ca. JPY 600 voor kinderen
- Toeslag voor parkeren in de buurt: JPY 1000 per nacht (op 50 meter afstand)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en mobiele betalingen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: Alipay, PayPay, LINE Pay en R Pay.
In deze accommodatie is het personeel bevoegd de creditcard van de gast voor aankomst te autoriseren.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
remingtonhotel
Remington Hotel Hotel
Remington Hotel Akashi
Remington Hotel Hotel Akashi
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Remington Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
9,2/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
15 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
???
Zakenreiziger
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
ARISA
Reisde met partner
9 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ARISA
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
ゆうき
22 jun 2025
ゆうき
1 nacht verbleven in juni 2025
2/10 – Ontzettend slecht
jianfei, CHapel Hill
3 mei 2025
jianfei
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
ハルナ
2 mei 2025
ハルナ
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
アキラ
29 apr 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
アキラ
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Toshiki
15 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Toshiki
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
yoshida
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
yoshida
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
出張で利用
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
かずひろ
Zakenreiziger
10 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずひろ
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Andy
6 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andy
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
SHINJI
25 mrt 2025
SHINJI
1 nacht verbleven in maart 2025
6/10 – Redelijk
マユミ
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マユミ
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
??
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
イッセイ
7 mrt 2025
イッセイ
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
hiroshi
4 mrt 2025
hiroshi
4 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
ゆりな
27 feb 2025
ゆりな
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
ゆま
Reisde met familie en kleine kinderen
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ゆま
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
19 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Excellent hotel
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
3 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
SATOSHI
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SATOSHI
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
しげのぶ
28 dec 2024
しげのぶ
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
ユミコ
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ユミコ
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
NAOKI
23 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOKI
2 nachten verbleven in december 2024