Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 303 van 663 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
303
Gastenscore: 8 - Goed. 242 van 663 beoordelingen" "
8 - Goed
242
Gastenscore: 6 - Redelijk. 81 van 663 beoordelingen" "
6 - Redelijk
81
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 663 beoordelingen" "
4 - Matig
21
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 16 van 663 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
16
8,6/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
ゆみこ
22 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Das Hotel ist schon etwas in die Jahre gekommen aber immer gut erhalten. Der Ausblick aus dem Zimmer Richtung Brücke war Mega. Das Frühstücksbuffet war lecker und vielseitig.
Benjamin
2 nachten verbleven in maart 2024
Reactie van シーサイドホテル舞子ビラ神戸 宿泊部担当 op 2 apr 2024
Thank you for sharing your review with us. It is our greatest pleasure to realize that you were satisfied with see view and restaurant. Our warm hospitality awaits your return sometime soon.
10/10 – Uitstekend
??
27 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mattresses a bit stiff & could use updating. At least this hotel was cheaper than any other hotel in Kobe because of Chinese New Year.
Jesse
Reactie van シーサイドホテル舞子ビラ神戸 宿泊担当 op 20 feb 2024
Thank you very much for having stayed at Seaside Hotel Maiko Villa Kobe. Thank you for sharing your review with us. Our warm hospitality awaits your return sometime soon.
8/10 – Goed
Shouhei
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten