Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Super Hotel Kobe





Beoordelingen
8,2 op 10 โ
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, roken laden

Business tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, niet-roken laden

Business tweepersoonskamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer, roken laden

Business eenpersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Business eenpersoonskamer, niet-roken laden

Business eenpersoonskamer, niet-roken
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Privรฉbadkamer
Een toilet met elektronisch bidet
Een haardroger
Bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Single Room-Non-Smoking laden

Single Room-Non-Smoking
Alle foto's voor Single Room-Smoking laden

Single Room-Smoking
Alle foto's voor Deluxe Double Room With Bath laden

Deluxe Double Room With Bath
Alle foto's voor Standard Double Room With Bath laden

Standard Double Room With Bath
Alle foto's voor Twin Room With Bath laden

Twin Room With Bath
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

2-1-11 Kanou, Chuo, Kobe, Hyogo, 6500001
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya
Four Points Flex by Sheraton Kobe Sannomiya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
9.0 van 10, Fantastisch, 628 beoordelingen
De prijs is โฌย 61
28 jul - 29 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor onoverdekt parkeren: JPY 1200 per nacht (onbeperkt in- en uitrijden)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden.ย Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiรซren en deze kopie in de administratie te bewaren.ย
Accommodatie ook bekend onder de naam
Super Hotel Kobe
Super Hotel Kobe Kobe
Super Hotel Kobe Hotel
Super Hotel Kobe Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Super Hotel Kobe
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
MINORU
Zakenreiziger
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MINORU
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
KAZUYUKI
15 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KAZUYUKI
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 โ Goed
kurariya
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
kurariya
2 nachten verbleven in december 2024
6/10 โ Redelijk
kazuhide
8 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
kazuhide
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 โ Redelijk
Shinichiro
8 dec 2024
Shinichiro
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 โ Uitstekend
??
23 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 โ Goed
??
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 โ Goed
SHIGEO
Zakenreiziger
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEO
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
YOSHINOBU
10 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YOSHINOBU
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 โ Uitstekend
KAZUYA
10 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUYA
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 โ Goed
Tsutomu
7 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tsutomu
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 โ Uitstekend
kuniaki
3 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kuniaki
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 โ Redelijk
Toshio
Zakenreiziger
28 apr 2024
Negatief: Netheid
่ฆใใซใใ้จๅใฎๆธ ๆใซ้ฃใใ
Toshio
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ใชใใใ๏ผ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2024
6/10 โ Redelijk
SHIN
Zakenreiziger
18 feb 2024
SHIN
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2024
8/10 โ Goed
Kazumi
9 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazumi
2 nachten verbleven in september 2023
6/10 โ Redelijk
HIKARI
9 sep 2023
HIKARI
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 โ Redelijk
Yoshiaki
31 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yoshiaki
6/10 โ Redelijk
SHIGEKI
Zakenreiziger
10 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIGEKI
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 โ Uitstekend
YUTAKA
Zakenreiziger
25 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YUTAKA
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 โ Goed
Ikumi
13 aug 2022
Ikumi
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 โ Goed
ใชใช
Reisde met een groep
17 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ใชใช
2 nachten verbleven in januari 2022
6/10 โ Redelijk
TAKAO
Zakenreiziger
25 okt 2021
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
TAKAO
1 nacht verbleven in oktober 2021