The Grand Resort Arima
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Arima Onsen
Fotogalerie voor The Grand Resort Arima





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een toilet met elektronisch bidet
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1740-1 Arimacho, Kita, Kobe, Hyogo, 651-1401
Over deze accommodatie
The Grand Resort Arima
Vergelijkbare accommodaties

The Grand Resort Princess Arima
The Grand Resort Princess Arima
- Zwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 230 beoordelingen
De prijs is € 88
7 dec - 8 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen die jonger zijn dan 7 jaar.
We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor het uitgebreid ontbijt: ca. JPY 2200 voor volwassenen en ca. JPY 2200 voor kinderen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder en EHBO-doos
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie ??????05780007
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er is geen lift in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
The Grand Resort Arima Kobe
The Grand Resort Arima Hotel
The Grand Resort Arima Hotel Kobe
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over The Grand Resort Arima
8,0
Zeer goed
8,2
Netheid
7,4
Voorzieningen
7,8
Personeel en service
8,0
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 aug 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
4/10 – Matig
Masayuki
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masayuki
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Kriss
30 jun 2025
Kriss
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
????
Reisde met familie
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
????
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Ayuha
11 mrt 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayuha
1 nacht verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
takashi
22 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
takashi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
NAKASUMI
16 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
NAKASUMI
1 nacht verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
ソウ
8 feb 2025
Negatief: Personeel en service
ソウ
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
toshiya
6 jan 2025
toshiya
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
MASAKI, Minato
4 jan 2025
MASAKI
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Moegi
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Moegi
1 nacht verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
MARIASURIETA, Kamagaya City
Reisde met familie
17 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MARIASURIETA
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Scott
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Scott
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Hironori
Reisde met familie
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hironori
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Yasuyo
23 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yasuyo
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
shigeki
Reisde met een groep
20 aug 2024
Positief: Personeel en service
shigeki
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
KUMI
Reisde met familie
11 aug 2024
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
KUMI
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Miki
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miki
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Wei
Reisde met een groep, Reisde met familie
12 jun 2024
Positief: Netheid
Wei
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Sam
Reisde met een groep
2 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay
Sam
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
PEI-LING
23 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
溫泉很棒!到飯店要爬坡,要有心裡準備
PEI-LING
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Sato
15 apr 2024
Sato
1 nacht verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
kanau
Reisde met een groep
21 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
kanau
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Jeanne
Reisde met familie
9 mrt 2024
Jeanne
1 nacht verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Yuga
Reisde met een groep
8 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yuga
1 nacht verbleven in februari 2024








