The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi

4.5-sterrenaccommodatie
Luxe accommodatie met 2 restaurants en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi

Interieur
Kamer (100 percent cashback as hotel credit) | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, donzen dekbedden, een minibar
Interieur
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, visgerechten
Exterieur

Beoordelingen

8,6 op 10 –
Voortreffelijk

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Spa
  • Fitnessruimte

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Executive kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Winter Green Room

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Fern Club Room

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Een donzen dekbed
Luxe beddengoed
Slaapkamers
Bad/douchecombinatie
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Premium suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 76 m²
  • 2 slaapkamers
  • Max. aantal: 8
  • 2 kingsize bedden

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Luxe beddengoed
Slaapkamers
  • 48 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi is in het stadscentrum in Kochi te vinden. Paradesi Synagogue en Mattancherry-paleis zijn twee lokale bezienswaardigheden. Andere attracties in de omgeving zijn bijvoorbeeld Wonderla Amusement Park en SNC Maritime Museum. Met de kinderen op reis? Denk na over een bezoek aan Wonderla of bezoek samen een evenement of wedstrijd bij Jawaharlal Nehru Stadium.
Kaart
Bristow Road Willingdon Island, Kochi, Kerala, 682003

In de buurt

  • Wonderla Amusement Park - 7 min. rijden - 6.0 km
  • Spice Market - 7 min. rijden - 6.4 km
  • Mattancherry-paleis - 8 min. rijden - 7.1 km
  • Fort Kochi Beach - 9 min. rijden - 8.8 km
  • Marine Drive - 13 min. rijden - 8.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Mattancheri - 6 min. rijden
  • Metrostation Lissie - 14 min. rijden
  • Internationale luchthaven van Cochin (COK): - 80 min. rijden

Restaurants

  • ‪Ginger Restaurant - ‬7 min. rijden
  • ‪Cafe Jew Town - ‬7 min. rijden
  • ‪Merchant Navy Club - ‬2 min. lopen
  • ‪Tharavadu Restaurant @ Casino Hotel, Willingdon Island - ‬4 min. lopen
  • ‪caza maria - ‬7 min. rijden

Over deze accommodatie

The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi

Hotel met een luxe stijl en een gezinsvriendelijk beleid in het stadscentrum
Profiteer bij The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi van faciliteiten zoals winkels ter plaatse, een tuin en een kapsalon. Laat jezelf in de spa verwennen met een massage, een lichaamsbehandeling of een manicure/pedicure. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner, en je geniet er van visgerechten. Gasten kunnen gebruikmaken van voorzieningen zoals een spelletjesruimte en een stomerij/wasserijservice en verbinding maken met gratis wifi op de kamer met een snelheid van 25+ Mbps.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren en plaatsen voor valetparkeren
  • Een limousine- of autoservice, een continentaal ontbijt (tegen een toeslag) en fietsverhuur
  • Oppasservices (toeslag), barbecues en een pool- of biljarttafel
Kamervoorzieningen
Alle 85 kamers beschikken over faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en luxe beddengoed en bieden bovendien voordelen zoals kussenkeuzemenu's en laptopwerkplekken.
Extra gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Regendouches, bad-/douchecombinaties en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • (kleding)kasten, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 25+ Mbps

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks continentaal ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: INR 799 voor volwassenen en INR 799 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Met zijn tweeën/besloten dineren

Restaurants ter plaatse

  • The Patio
  • The Seafood Grill
  • Travancore

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Buitenzwembad
  • Fietsenverhuur
  • Fitnesscentrum
  • Spelletjesruimte
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Spelletjesruimte
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Aanzoek-/romantische pakketten
  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 1.139 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Barbecue
  • In een natuurreservaat
  • Tuin

Spa

  • Ayurvedische behandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massage
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geplaveide vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Lift
  • Tegelvloer in de kamer

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed
  • Kussenkeuzemenu
  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad/douchecombinatie
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Bij het inchecken dienen gasten een negatief PCR-testresultaat of een bewijs van volledige Covid-19-vaccinatie te laten zien
Gasten met een negatief Covid-19-testresultaat mogen niet langer dan 48 uur voor het inchecken getest zijn
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Je kunt door de accommodatie worden gevraagd om documentatie te tonen van je recente reisgeschiedenis (zoals stempels in je paspoort) en/of een gezondheidsverklaring in te vullen.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 11 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen INR 1500.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 5310
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 2655 (voor kinderen van 6 tot 11 jaar oud)

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het continentaal ontbijt: ca. INR 799 voor volwassenen en ca. INR 799 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 1940 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1500.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
De accommodatie bevestigt dat het de schoonmaak- en desinfectierichtlijnen van Veiligheid en hygiëne (Oberoi Hotels & Resorts) volgt.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.
Opmerking: er is een extra bed beschikbaar voor 1 kind tussen de 8 en 12 jaar oud die bij een ouder op de kamer slaapt. Voor meer dan 1 kind in de leeftijd tussen de 8 en 12 jaar oud dient een extra kamer te worden geboekt, maar tegen een gereduceerd tarief.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Cochin Trident
Trident Cochin
Trident Hotel Cochin
Hilton Kochi
Kochi Hilton
Trident, Cochin Hotel Kochi (Cochin)
Trident, Cochin Kochi (Cochin), India - Kerala
Trident Cochin Hotel Kochi
Trident Cochin Hotel
Trident Cochin Kochi
Trident Cochin
Hotel Trident, Cochin Kochi
Kochi Trident, Cochin Hotel
Hotel Trident, Cochin
Trident, Cochin Kochi
Trident Cochin
The Fern An Ecotel Hotel Kochi
The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi Hotel
The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi Kochi
The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi Hotel Kochi

Veelgestelde vragen

Is The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik inchecken bij The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 12.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 1940 per voertuig.

Waar ligt The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi?

Dit gezinsvriendelijke hotel ligt in het stadscentrum, binnen 5 km afstand van Draavidia Art & Performance Gallery, Spice Market en Draavidia Art And Performance Gallery. Ook Vypeen Island en Chitram Art Gallery liggen binnen 5 km afstand.

Beoordelingen over The Fern - An Ecotel Hotel, Kochi

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 107 van 214 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 72 van 214 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 22 van 214 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 214 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 214 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,0/10

Personeel en service

9,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Patrick

1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Marcel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De service is fantastisch! Het personeel is zeer behulpzaam en kundig.

8/10 – Goed

Shabbir

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
No consider
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

Marcus

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Sunil

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Rooms were clean and spacious. Housekeeping needs improvement- only one towel in one of the rooms, mini bar was not cleaned. However, they were quick to respond to requests. In room dining needs improvement as well
1 nacht verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

Dilip

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great service
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
STAY WAS EXCELLENT NICE MEMORABLE
2 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everythings perfect specially staff so friendly
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

pontus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Suveränt hotell

Extreme bra service. Mycket positivt överraskad. Väldigt bra restaurang. Trevligt poolområde. Ligger lite avsides. Finns inget runtomkring. 15 min med taxi till stan
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Vignesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Paolo

3 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Really nice boutique style hotel, lovely pool to relax by after day trips nearby. Made use of the small gym & occasionally ate at the hotel. Service overall good but slow at times & soundproofing in the room relatively non existent. Overall, a good stay at the hotel.
8 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

Mikkel

Reisde met een groep
Positief: Netheid, comfort kamer
Very welcoming and friendly staff. Hotel is a bit worn down. A bit far from everything, but only 15 min drive from Fort Kochi. Jew Town is a must.
4 nachten verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

Roz

Positief: Netheid
4 nachten verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Harmeet

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable, spacious rooms. The bed however was a bit small and the mattress needed changing. Good, safe location. The restaurant is the best part - I had 3 excellent meals for dinner. The chef made everything in an authentic style. Staff are also brilliantly trained. Ayush and Eldrin are very good at their jobs.
3 nachten verbleven in februari 2024

8/10 – Goed

N A

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Subramanyan

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in januari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Kulvinder

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Sanjeev

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Superb staff, nice and cosy hotel with ample parking and very nice dining options.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Karenina, Fort McMurray

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Beautiful hotel, comfortable, absolute cleanliness, actually impeccable and amazing helpful staff.
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Sanjay, Jamshedpur

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen
a beautiful and excellent property but they should do something about their "so called gym" a 300 odd sq.ft. gym. and in an extremely dilapidated state
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Ludovic

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service

Hotel ok

Well located on Wellington island. Staff is nice but need to be trained as they are very slow and forget many things
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay

good stay for Business Trips
1 nacht verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Premkrishna

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
This would be one of my longest reviews : I had the pleasure of staying at Trident with my family, and I must say it was an exceptional experience from start to finish. The staff's hospitality, attentiveness, and friendliness left a lasting impression on us, making our stay truly memorable. The staff went out of their way to make us feel important and comfortable throughout our stay. It was evident that they took great pride in ensuring that every guest felt welcomed and well taken care of. Our room was neat and well-maintained and amenities provided added a touch of luxury that we truly appreciated. The entire property radiated an air of elegance and richness. The cozy ambiance created a perfect setting for relaxation and unwinding. The highlight for us was the backyard, a serene oasis that was simply amazing. We spent hours there, enjoying the peacefulness and beauty of the surroundings. The restaurant staff were equally impressive, offering excellent service and going above and beyond to cater to our dining needs. Their proactive and helpful nature made every meal a delightful experience. One of the most heartwarming surprises during our stay was the bon voyage cake and gathering organized by the hotel. It was a thoughtful gesture that made us feel like valued guests and added a personal touch to our departure.
1 nacht verbleven in juli 2023

6/10 – Redelijk

Katie

Reisde met familie
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

Not recommended

The team dropped the ball - very bad first impression. Since I raised the formal complaint, the team genuinely tried their best to make up and I appreciate it. But at times it felt it was a bit too much. Good bunch of people running the place - I sincerely hope they provide "consistent" service all the time not when someone raises a complaint!
3 nachten verbleven in april 2023