Bespaar 15% of meer op geselecteerde VIP Access-accommodaties als je het Silver-niveau of hoger behaalt
Geniet van topkwaliteit en uitstekende service
Krijg een voordeel tijdens je verblijf bij geselecteerde accommodaties, plus gratis kamerupgrades, vroeg inchecken en laat uitchecken indien beschikbaar.
Openluchttheater van Kawaguchiko - 3 min. rijden - 2.1 km
Fuji-Q Highland - 5 min. rijden - 4.0 km
Kabelbaan van Kachi-Kachi Yama - 6 min. rijden - 5.1 km
Kawaguchimeer - 6 min. rijden - 5.4 km
Dierenpark Fuji Subaru - 7 min. rijden - 4.0 km
Lokaal vervoer
Station Kawaguchiko - 11 min. rijden
Tokio (HND-Haneda) - 120 min. rijden
Restaurants
ラーメン山岡家 フォレスト河口湖店 - 5 min. rijden
MOOSE HILLS BURGER - 5 min. rijden
オステリア ドラマティコ - 2 min. rijden
シルバンズ - 8 min. rijden
シャトレーゼ 富士河口湖店 - 4 min. rijden
Over deze accommodatie
Fuji Premium Resort
Hotel met een gezinsvriendelijk beleid in de buurt van Fuji-Q Highland
Fuji Premium Resort bevindt zich in de buurt van Kitaguchiihongu Fuji Sengen-schrijn en Kawaguchimeer en biedt extraatjes zoals een tuin, een spelletjesruimte en wasvoorzieningen. Het plaatselijke restaurant Top of Forest serveert lunch en diner. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
Gratis plaatsen voor zelf parkeren
Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), een gratis shuttleservice van/naar het pretpark en 4 indoor tennisbanen
Een tafeltennistafel, een bagageopslagruimte en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 100 kamers bieden voorzieningen zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
Badkamers met bidets en bad-/douchecombinaties
Koelkasten, beperkte schoonmaakservice en telefoons
Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis shuttleservice vanaf het treinstation tussen 08.30 uur en 19.00 uur
Treinstationshuttle op vaste tijden, op verzoek
Gratis shuttle van/naar het pretpark
Gratis vervoer naar het treinstation
Gratis onoverdekt zelf parkeren ter plaatse
Eten en drinken
Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: JPY 2.200 per persoon
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Top of Forest
Dingen om te doen
4 indoor tennisbanen
6 outdoor tennisbanen
Biljart/pooltafel
Spelletjesruimte
Tafeltennis
Gezinsvriendelijk
Gratis shuttle van/naar het pretpark
Koelkast op de kamer
Spelletjesruimte
Wasserij
Voorzieningen
Automaat
Bagageopslag
Cadeauwinkel/kiosk
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Receptie met beperkte openingstijden
Wasserij
Waterkoeler
Gastendiensten
Meertalig personeel
Schoonmaakservice (eenmaal per verblijf)
Zakelijke diensten
Computerstation
Vergaderruimte
Buiten
In de bergen
In een nationaal park
Tuin
Spa
Massages in de kamer
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Lift
Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
Meer
1 gebouw
6 etages
Aparte rookruimtes
Feestruimte
Gebouwd in 1988
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Bad/douchecombinatie
Bidet
Haardroger
Handdoeken inbegrepen
Pantoffels
Privébadkamer
Shampoo
Tandenborstel en tandpasta
Toiletpapier
Zeep
Entertainment
Tv
Eten en drinken
Koelkast
Meer
Telefoon
Beleid
Inchecken
Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 22.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 10.00 uur
Speciale incheckinstructies
De receptie is dagelijks tussen 08.00 uur en 22.00 uur geopend.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.
Het openbare bad van deze accommodatie is tot nader bericht gesloten.
Deze accommodatie biedt een gratis ophaal- en wegbrengservice aan van/naar station Kawaguchiko en bushalte Fujikyu Highland (afhankelijk van beschikbaarheid). Je dient uiterlijk een uur vóór aankomst te reserveren als je van de shuttleservice gebruik wilt maken.
Toegang tot accommodatie
Receptie met beperkte openingstijden
Huisdieren
Huisdieren zijn toegestaan tegen JPY 2200 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Alleen honden zijn welkom
Alleen bepaalde kamers. Huisdiervriendelijke kamers kunnen worden aangevraagd door contact op te nemen met de accommodatie via het telefoonnummer in de boekingsbevestiging.
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. JPY 2200 per persoon
Toeslag voor huisdieren: JPY 2200 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er zijn maximaal 2 middelgrote/grote honden of 4 kleine honden toegestaan in het kamertype ‘Kamer, niet-roken (Dog Friendly)’.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij deze accommodatie is geen alcohol toegestaan.
Het wordt aanbevolen om per auto van en naar deze accommodatie te reizen.
Gasten jonger dan 6 jaar oud worden niet tot het bubbelbad toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Fuji Premium Resort Fujikawaguchiko
Fuji Premium Resort
Fuji Premium Fujikawaguchiko
Fuji Premium
Fuji Premium Resort Japan/Fujikawaguchiko-Machi
Fuji Premium Resort Hotel
Fuji Premium Resort Fujikawaguchiko
Fuji Premium Resort Hotel Fujikawaguchiko
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Fuji Premium Resort?
Ja, bij deze accommodatie zijn honden toegestaan. Er geldt een toeslag van JPY 2200 per huisdier, per nacht. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.
Wat kost het om bij Fuji Premium Resort te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Fuji Premium Resort?
Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 22.00 uur. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.
Tot hoe laat kan ik bij Fuji Premium Resort uitchecken?
Je dient uiterlijk om 10.00 uur uit te checken.
Waar ligt Fuji Premium Resort?
Dit gezinsvriendelijke hotel in Fujikawaguchiko ligt in een nationaal park, op 3,8 km van Fuji-Q Highland en binnen 10 km afstand van Kawaguchimeer en Kitaguchiihongu Fuji Sengen-schrijn. Ook Chureito-pagode en IJsgrot van Narusawa liggen binnen 15 km afstand.
Beoordelingen over Fuji Premium Resort
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 144 van 382 beoordelingen
10 - Uitstekend
144
Gastenscore: 8 - Goed. 136 van 382 beoordelingen
8 - Goed
136
Gastenscore: 6 - Redelijk. 69 van 382 beoordelingen
6 - Redelijk
69
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 382 beoordelingen
4 - Matig
19
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 14 van 382 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
14
7,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
8/10 – Goed
Yuji
Reisde met familie
20 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
広くて良かった
HISAE
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Yuya
Reisde met familie
10 jul 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
ありがとうございました。
Yuya
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Nicole
Reisde met familie
6 jul 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The dinner buffet was amazing and the staff were all very friendly and helpful! We made great use of their free shuttle as well!
Nicole
2 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Koichiro, Koto District
29 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koichiro
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
??
17 jun 2025
Positief: Personeel en service
??
1 nacht verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Maria Fernanda Oliva
Reisde met een groep
25 mei 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
La propiedad es muy vieja, se ve descuidada y sucia. Esta alejada de todo y es dificil trasladarte, lo unico bueno es que tienen una van gratis que te lleva a las principales estaciones. No puedes dejar tu maleta despues de hacer check out para regresar por ella. No me gusto nada y no lo recomendaria o regresaria.
Maria Fernanda Oliva
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Alejandro, Etobicoke
Reisde met partner
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thanks for a great time
Alejandro
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Egidio
Reisde met familie
18 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We had deer in our backyard we got two seperate rooms when we arrived they upgraded us for free and it was a townhouse per person.
Amazing shower
Amazing views
Town house was big
Egidio
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
mitsumi
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mitsumi
7 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Erika
11 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Erika
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Masato
6 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Masato
1 nacht verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
AONO
5 mei 2025
AONO
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Mika
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
よかったです
Mika
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Jason
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like the place and services ..
Jason
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
fumiyo
30 apr 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
入浴施設が有れば嬉しいです
fumiyo
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roman
Zakenreiziger
28 apr 2025
Locals only sports base. Simply amazing
Roman
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Seung
Reisde met partner, Reisde met familie
27 apr 2025
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
In terms of the space, this is a good place to stay there. However, I feel that the condition of property is probably in 80s.
Staffs are reasonably friendly but there is limited shuttle services from the town to this hotel.
Seung
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Prasad, Toronto
Reisde met familie en kleine kinderen
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good stay, staff was very good, rooms were clean and spacious, breakfast hall had a beautiful view of Mt.Fuji. Parking is a little far but manageable.
Prasad
2 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mitchell
Reisde met partner
20 apr 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The resort could definitely use some TLC. The staff were super friendly and helpful, and the room was a great size, etc, but much of the grounds are in a bit of disrepair.
Mitchell
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
KA MING Kevin, Dundas
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
19 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice hotel and friendly staff
KA MING Kevin
1 nacht verbleven in december 2024
6/10 – Redelijk
masayuki
18 apr 2025
Negatief: Comfort kamer
masayuki
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Lourdes
17 apr 2025
Hotel shuttles are unreliable. The bus driver in the morning much better than afternoon. My husband had to run after the afternoon bus although we had made a reservation and were standing at stop
Lourdes
3 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Samuel
Reisde met partner
17 apr 2025
Positief: Personeel en service
Property was located in a good location. We were upgraded which was a nice touch, unsure of where the free VIP Expedia gift card was located as wasn't given one. Room was large however could do with a refurb, some chipped paint and dated decor. However the stay was nice and the reception staff were friendly. Did not use the restaurant. Free parking and restaurants etc nearby but will need to drive for these.
Room was clean but as mentioned could do with a refurb but wouldn't deter me returning.