Grand Koper

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan de promenade met 2 restaurants en gratis ontbijt

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Koper

Uitzicht vanuit accommodatie
Kaart van accommodatie
Executive suite | Woonruimte
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, luxe beddengoed, een minibar, een kluis op de kamer
Receptie

Beoordelingen

9,4 op 10 –
Uitzonderlijk

Populaire voorzieningen

  • Receptie 24/7
  • Huisdiervriendelijk
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Airconditioning
  • Ontbijt inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Standaard kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
In eigen stijl ingericht
Airconditioning
Verwarming
Flatscreentelevisie
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
  • 15 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Comfort kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(4 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 21 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 twijfelaars

Junior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Klassieke eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Executive suite

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gratis extra bedden
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamers
Luxe beddengoed
Apart bad en douche
  • 31 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe tweepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Verwarming
Gerenoveerd in 2021
Slaapkamers
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
  • 32 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Grand Koper bevindt zich zowel in het stadscentrum als aan de promenade in Koper. Als je graag een activiteit wilt doen, kun je een kijkje nemen bij Jachthaven van Izola en Haven van Piran. Geniet je liever van het buitenleven? Breng dan een bezoekje aan Koper Stadsstrand en Strand van Portoroz. Ook een bezoek aan Piazza Unita d'Italia en Grotten van Postojna is sterk aanbevolen.Maak van de gelegenheid gebruik om de activiteiten in de omgeving te ontdekken, zoals wijntours.
Kaart
Pristaniška ulica 3, Koper, Koper, 6000

In de buurt

  • Koper Promenade - 2 min. lopen - 0.2 km
  • Titov Trg - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Koper Stadsstrand - 5 min. lopen - 0.4 km
  • Koper-kathedraal - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Jachthaven van Izola - 9 min. rijden - 8.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Koper - 7 min. rijden
  • Triëst (TRS-Friuli Venezia Giulia) - 54 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kavarna Kapitanija - ‬5 min. lopen
  • ‪Chada - ‬3 min. lopen
  • ‪Stella Maris Ribja Kantina In Bar - ‬5 min. lopen
  • ‪Cappuccino - ‬9 min. lopen
  • ‪Fast Food Speedy - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Grand Koper

Hotel met een chique stijl, verbouwd in 2021 en gelegen in de buurt van Koper Stadsstrand
Grand Koper bevindt zich in de buurt van Jachthaven van Izola en biedt extraatjes zoals een gratis ontbijtbuffet, een terras en een koffiebar/café. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er lunch en diner, en je geniet er van Mediterrane gerechten. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer met een snelheid van 50+ Mbps en maak gebruik van voorzieningen zoals stomerij-/wasservices en een bar.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Plaatsen voor valetparkeren (toeslag), een oplaadpunt voor elektrische auto's en vergaderruimtes
  • Een computerstation, een 24-uurs receptie en meertalig personeel
  • Een bagageopslagruimte, een rookvrije accommodatie en een cadeauwinkel
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en haardrogers
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaakservice en elektrische adapters/opladers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Wifisnelheid op de kamer: 50+ Mbps
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Beveiligd onoverdekt valetparkeren ter plaatse (EUR 15 per dag)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet beschikbaar dagelijks van 07.00 uur tot 10.30 uur
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Pizzeria Caprizza
  • Restaurant Capra

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Reisgidsen

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoon beddengoed (op verzoek)
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Computerstation
  • Flexwerkplekken
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Aan het vlonderpad/de promenade
  • Terras

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Dun tapijt in gemeenschappelijke ruimtes
  • Gladde vloer in gemeenschappelijke ruimtes
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (90 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (150 centimeter hoog)
  • Tapijten in gemeenschappelijke ruimtes
  • Tegelvloer in gemeenschappelijke ruimtes

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in mei 2021
  • Gebouwd in 1952
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Toiletpapier
  • Zeep

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Onbeperkt datagebruik smartphone
  • Smartphone
  • Smartphone-datasnelheid van 4G
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 23.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag in rekening gebracht

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 23.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Huisdieren zijn toegestaan tegen EUR 20 per huisdier, per dag
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor aangerekend
Er zijn voer- en drinkbakken en kattenbakken aanwezig

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: EUR 2.50 per persoon, per nacht voor volwassenen en EUR 1.25, per nacht voor gasten van 7 tot 17 jaar oud. Deze belasting is niet van toepassing op kinderen onder de 7 jaar.
  • Administratieve toeslag: EUR 1.5 per persoon, per verblijf

We hebben alle kosten vermeld die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Valetparkeerkosten: EUR 15 per dag
  • Toeslag voor huisdieren: EUR 20 per huisdier, per dag
  • Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
Registratienummer van de accommodatie 6074707000
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Nationale beoordeling

Hotelstars Union kent in Slovenië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Grand Koper?

Ja, bij deze accommodatie zijn huisdieren toegestaan. Er geldt een toeslag van EUR 20 per huisdier, per dag. Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen.

Wat kost het om bij Grand Koper te parkeren?

Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van EUR 15 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Grand Koper?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 23.00 uur. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Koper uitchecken?

Je dient uiterlijk om 11.00 uur uit te checken. Laat uitchecken is mogelijk tegen een toeslag (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar ligt Grand Koper?

Dit hotel ligt in het centrum van Koper, op 0,5 km van Koper Stadsstrand en binnen 20 km afstand van Jachthaven van Izola en Strand van Portoroz. Ook Haven van Piran en Piazza Unita d'Italia liggen binnen 25 km afstand. Station Koper ligt op 20 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Grand Koper

9,4

Uitzonderlijk

9,8

Netheid

8,8

Voorzieningen

9,6

Personeel en service

9,2

Milieuvriendelijkheid

9,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 58 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 58 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Hans

1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

julian

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Erg net hotel, met goed ontbijt
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Stefano

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel was extremely clean and the staff very nice. Very good restaurant. Bravo Grand Koper Team Stefano Montreal Canada
1 nacht verbleven in september 2025

4/10 – Matig

Jessica

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
We splurged for this hotel because of it's interiors and really nice overall style and vibe. We were pretty disappointed at the end because the tablet in the room didn't end up working and that's how you communicate with the concierge. There is no phone in the room and the phone number on Maps does not lead to the front desk. The TVs also were not smart TVs. Once we finally found the number, the person who came to help spoke almost no english. I asked for different pillows and another duvet and he asked me to come to the supply closet with him in order to get it myself. It was quite a disappointment to us overall
1 nacht verbleven in september 2025

10/10 – Uitstekend

Elaine

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Had a great ovwrnight stay in the suite with a beautiful view. Staff were lovely and super helpful. Food was good. bedroom was great, spacious and comfortable.
1 nacht verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Anton

4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Anne Schack

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dejligt hotel, god beliggenhed og god service.

Virkeligt et skønt hotel. Super sødt personale alle steder og super serviceminded. Nogen skrev, at værelserne er små. Vi boede på et almindeligt dobbeltværelse og det var ikke enormt, men vi havde nok plads og det var jo ikke der, vi brugte vores tid mest. Rigtig god seng også og et flot værelse. Vi kom før tid og blev opgraderet til hav-udsigt, hvilket var sødt af dem. Alternativt var det udsigt til en anden bygning formentligt. God restaurant på hotellet, som ligger super centralt og tæt på badested. Et sted vi godt kunne komme retur til.
2 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Dale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dale Addington

Fantastic from reception to location to views to room condition to restaurants all was excellent! Thanks to Grand Koper for making our short stay so restful and positive.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

David

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Sea side Hotel

Great location along the sea, close to everything in town. Staff are wonderful. AC was super, it was very hot so this was welcome. Just a very nice hotel in a great location with wonderful staff.
1 nacht verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Agnieszka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Friendly staff in comfortable hotel

Fantastic stay! The building was renovated few years ago and modernized with a lot of electronics. The room was very comfortable, quiet and clean. Very nice bathroom. All hotel interior is consistent with sea-related decorations and zodiac theme incorporated in overall design. Even the napkins are personalized. Overall I strongly recommend this hotel!
2 nachten verbleven in mei 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Sigal

2 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Jürgen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Nic

1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Stefan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

juan carlos illescas

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Muy bien ubicado
1 nacht verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Eric

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Thomas

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Peter

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Emma

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Koper perfection

We were greeted by the wonderful Koper staff who were genuinely friendly and helpful. We had a lovely stay in a hotel that is located right in the heart of Koper.
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Nurdaulet

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
14 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

christian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Stefan

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Pasquale

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

2 giorni meravigliosi

Siamo stati accolti in maniera professionale, receptionist di livello, servizio bagagli e valet parking molto apprezzato. Camera pulita e dotata di ogni comfort, set bagno con articoli di qualità. L’Hotel dispone di un ristorante all’interno e di una pizzeria che sono i migliori a Capodistria. Abbiamo passato 2 giorni da favola. Grazie mille e a presto
2 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

LAXMAN, BORDENTOWN

Zakenreiziger
Great location, friendly and helpful staff. Room was tidy, although amenities are limited.
2 nachten verbleven in november 2024

4/10 – Matig

hyung shik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Too small room
2 nachten verbleven in november 2024