AAM Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kota Bharu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor AAM Hotel

Interieur
Familie suite | Luxe beddengoed, een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi
Interieur
Interieur
Receptie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
13 van 13 kamers weergeven

Familie tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een sofabed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een bureau
  • Max. aantal: 5
  • 2 queensize bedden

Kamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 Twijfelaar of 1 queensize bed

Superior eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 1
  • 1 Twijfelaar

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Een bureau
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Luxe beddengoed
Een plafondventilator
Een haardroger
Een bidet
Privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Family Junior Suite

  • Max. aantal: 3
  • 1 eenpersoonsbed en 1 queensize bed

Signature Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Family Deluxe Room

  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Standard Double Room (shared bathroom)

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jalan KK 5/4, Kota Bharu, Kelantan, 15200

In de buurt

  • Hospital Universiti Sains Malaysia - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Billion Winkelcentrum - 4 min. rijden - 4.6 km
  • Kota Bharu Winkelcentrum - 5 min. rijden - 5.7 km
  • Siti Khadijah Central Market (markt) - 7 min. rijden - 7.2 km
  • Muhammadi Moskee - 8 min. rijden - 7.6 km

Lokaal vervoer

  • Wakaf Bharu Station - 17 min. rijden
  • Kota Bharu (KBR-Sultan Ismail Petra) - 19 min. rijden

Restaurants

  • ‪Domino's Pizza - ‬8 min. lopen
  • ‪Al Khatiri Restaurant - ‬5 min. lopen
  • ‪Me'nate Steak Hub Kelantan - ‬5 min. lopen
  • ‪Suriani Nasi Kandar - ‬6 min. lopen
  • ‪Al Khatiri Kofee - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

AAM Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Profiteer bij AAM Hotel van faciliteiten zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een stomerij/wasserijservice en een restaurant. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een waterkoeler en een rookvrije accommodatie
  • Een bankethal, koffie/thee in de lobby en barbecues
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van AAM Hotel zijn voorzien van extraatjes zoals luxe beddengoed en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met bidets en haardrogers
  • Dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • Gemeenschappelijke koelkast
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Barbecue

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Goed verlicht pad naar de ingang

Meer

  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 20
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 20.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
De receptie is op maandag t/m zondag geopend (van 07.30 uur tot middernacht).
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 35 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 25 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag luchthavenshuttle per kind: MYR 15 (enkele reis), (tot 15 jaar oud)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 20.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 35 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, beveiligingssysteem, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

AAM Hotel Kota Bharu
AAM Kota Bharu
Kelantan
AAM Hotel Hotel
Aam Hotel Kota Bharu
AAM Hotel Hotel Kota Bharu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij AAM Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij AAM Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij AAM Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 20. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij AAM Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 20.00.

Biedt AAM Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 25 per voertuig.

Waar ligt AAM Hotel?

Dit hotel in Kota Bharu ligt op 0,5 km van Hospital Universiti Sains Malaysia en op 4,7 km van Billion Winkelcentrum. Ook Sultan Mohammad IV-stadion en Temenggor Lake liggen binnen 10 km afstand.

Beoordelingen over AAM Hotel

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 28 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 63 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 6 van 63 beoordelingen

8,0/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Teoh

2 nachten verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Soo Kiew, Kuala Lumpur

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Overall the hotel is clean and tidy. Is just the shower water heater is out. The hotel is near to housing so is quiet and relax. Hotel provided local breakfast 'nasi lemak' which is delicious we enjoyed the breakfast at open area next to the hotel. Great stay.
1 nacht verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Guan Chwee

Positief: Netheid, personeel en service
there are parking area inside the hotel compound, which is actually terrace house, to park my bicycle. Hotel staff very friendly and helpful. Property condition need maintenance, the room i stay in shower holder broken, cabinet door broken / damage etc. But overall it was ok and manageble for one night stay.
1 nacht verbleven in augustus 2023

4/10 – Matig

Wei Jee

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Instagram-able home stay, basically is a room inside the terrace house... Bed sheet is so dirty, rusty furniture everywhere, Ran down shared bathroom, broken toilet doors.so much dirt came out from the tiles gaps, broken showers/plumbing, no water pressure, taking bath is a nightmare. No TV. One plug point only. No hooks for hanging clothes, find small pin or screw on wall on your own.
2 nachten verbleven in juli 2023

4/10 – Matig

Ling

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
A bad condition of room & toilet
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Zaihar

1 nacht verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Alizan

2 nachten verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Ying Wai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beds and room are dirty Reception refuses to change room or clean up
1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Adeline

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The sound proof is poor as you can listening to next room conversation clearly. The breakfast provide quite yummy as it suite my tastes
2 nachten verbleven in september 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Amirah

1 nacht verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Rozana

1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 – Uitstekend

NURUL AZLEEN MOHD

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2021

2/10 – Ontzettend slecht

George David

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst place i have stayed in my entire life.

Its not an hotel but its a 2 story house. Room thst i got is too small and not clean and worst the bathroom was terribly dirty and no water pressure. Not worth staying in this place.
1 nacht verbleven in mei 2021

4/10 – Matig

NUR SHAMSIAH

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Room and toilet dirty.
2 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Liyana

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Berbaloi
1 nacht verbleven in februari 2021

8/10 – Goed

Noor

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Awis

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bad Hotel

Horrible. We saw cockroach when we open the door. Water pressure very low and water heater not functioning. Blanket full of stains. The bed was supported with bricks, my kids kicked the brick few times.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Zalila binti mohd tahir

1 nacht verbleven in oktober 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in september 2020

8/10 – Goed

MUHAMMAD NURDIN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything was okay. Need to improve on the breakfast menu. Sometimes its delicious sometimes just okay lah
5 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Ezzat, Kelantan

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice view and nice room 👍service tip top and have a breakfast at the morning ☺️
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Mohamed

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

6/10 – Redelijk

CHAI WHATT

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
A thematic hotel is filled with decorative flowers especially catered for wedding groups. Price of rooms are cheap and include a filling breakfast. The breakfast was generous as there were nasi lemak, fried bee hoon, spaghetti, sandwiches, various local cakes and drinks such as packet coffee or Milo. Our family of four stayed in two rooms. Living rooms and rooms including bathrooms are clean. The hotel is spread out over 5 units of double storey houses (3 units together while the other two are 100 metres away further down the row). The cons are water for one of the sink was weak, slightly stained blanket, no towels or ammenities provided except for a complimentary toothbrush and toothpaste in each room and guests are expected to wash their own plates and cups after breakfast. Overall it was a good stay for the price that we paid.
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Norul khatijah

1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Mohd Adenan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020