Crown Garden Hotel

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kota Bharu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Crown Garden Hotel

Strand
Voorkant van accommodatie
Lobby
1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, rolstoeltoegankelijk
Deluxe tweepersoonskamer | 1 slaapkamer, een kluis op de kamer, gratis wifi, rolstoeltoegankelijk

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Roomservice
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
14 van 14 kamers weergeven

Deluxe kamer (Premier)

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Executive studio suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed

Standaard eenpersoonskamer, 1 tweepersoonsbed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Waterkoker
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standard Single Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe Double Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe Premier Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Family Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
PT 302 & 303, Jalan Kebun Sultan, Kota Bharu, Kelantan, 15300

In de buurt

  • Siti Khadijah Central Market (markt) - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Ambachtsdorp en Ambachtsmuseum - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Muhammadi Moskee - 10 min. lopen - 0.9 km
  • Sultan Mohammad IV-stadion - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Kota Bharu Winkelcentrum - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Wakaf Bharu Station - 13 min. rijden
  • Kota Bharu (KBR-Sultan Ismail Petra) - 16 min. rijden

Restaurants

  • ‪Westlake Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪金宾茶餐室 Restaurant Kam Pan - ‬1 min. lopen
  • ‪朋友茶餐室 Restaurant Sekawan - ‬1 min. lopen
  • ‪Keng Som Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪R coffee fresh - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Crown Garden Hotel

Hoogtepunten van de accommodatie
Bij Crown Garden Hotel kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een stomerij/wasserijservice, een bar en een businesscentrum. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een restaurant.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Vervoer van en naar de luchthaven (toeslag), een snelle incheckservice en een bankethal
  • Vergaderruimtes, een bagageopslagruimte en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle 81 kamers bieden voordelen zoals airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Aanvullende voorzieningen zijn o.a.:
  • Televisies met satellietzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek binnen bepaalde tijden
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 8 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Tv met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 100.00
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 100.00

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er kunnen tot 2 kinderen, met een maximale leeftijd van 5 jaar oud, gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 50.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 35.00 per kamer (enkele reis)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 100.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 100.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Crown Garden Hotel Kota Bharu
Crown Garden Kota Bharu
Crown Garden
Crown Garden Hotel Kota Bharu Kelantan
Crown Garden Hotel Hotel
Crown Garden Hotel Kota Bharu
Crown Garden Hotel Hotel Kota Bharu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Crown Garden Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Crown Garden Hotel te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Crown Garden Hotel?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 100.00.

Tot hoe laat kan ik bij Crown Garden Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 100.00.

Biedt Crown Garden Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 35.00 per kamer.

Waar ligt Crown Garden Hotel?

Dit hotel in Kota Bharu ligt binnen 10 minuten lopen van Siti Khadijah Central Market (markt) en Kampung Kraftangan. Ook Ambachtsdorp en Ambachtsmuseum en Istana Batu liggen binnen 15 minuten lopen.

Beoordelingen over Crown Garden Hotel

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 11 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 34 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Guat Tin

2 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Azwaniza

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff jaga parking friendly. Everything love it.
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

Guat Tin

1 nacht verbleven in november 2024

8/10 – Goed

CHOON LENG

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

ABDUL GHAFAR

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

4/10 – Matig

CHEE KHEONG

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and dirty towels. Staff respond is poor.
2 nachten verbleven in april 2022

6/10 – Redelijk

dalila

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
very afffordable. not expect so much. basic amenities availble. but the hotel is bit too old. but value the money
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

LIM

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Ramli

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

At price, it worth staying

Location is good with shopping centre nearby with just a walking distance. There a lot of eateries around. As for the room, there is a tv but only 2 channel to view. Front desk staff are kind and very helpful
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Lim

Zakenreiziger
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Good location. Services are quite poor. A lot of items are only available upon request
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Norazlan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Hui Ming

Negatief: Netheid, personeel en service

location is good but not the hotel condition

Hotel location is good n convenient. many stalls along the street. there's one famous nasi ayam kukus nearby but very long queue. the receptionist is very friendly n too bad forgotten to mark her name. the rest of the staff so so ... no smiling face n no greeting at all. housekeeping service is very poor too. hotel condition is old n it would rate better / attract more guests if they can improve & re touch~up the hotel.
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

Henry, Ipoh, Perak DR

Zakenreiziger, Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen
The only LIKE that I love most.. Is the LOCATION as its everybody's preferred CHOICE : there are 3 banks, Food are aplenty... all within walking distance...
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
some staff give very excellent servis.. keep it up
2 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Juliana, Penang, My

Positief: Personeel en service
Pros: Nice reception Clean room Cons: No towel until 12am very bad Sound proofing bot good and we can here all the noise from banquet hall for cny dinner Bed is too soft Room quite small
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Faizulzila

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Tv rosak, Telefon bilik rosak
1 nacht verbleven in februari 2019

6/10 – Redelijk

Mun

Positief: Comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2018

4/10 – Matig

Tan, Kelantan

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

Unpleasant experience

The door of the room can’t open. I call the receptionist and promised to come up to solve it. Waited for more than ten minutes, no come up. Go down to the reception counter and a man follow me to solve it It should not happen this way
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

SAADATUL NAFISAH

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Nur syafiqah

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very dirty place , comforter not change very smelly room
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Adrian

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Good location but room lack of view

Good location, at a quiet corner but within walking distance to shopping and eateries. Room was small and had no view. My window was facing another room's window. Breakfast lacks variety.
1 nacht verbleven in juli 2018

4/10 – Matig

KAZUHIRO

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No Standard

Room is very smelly. No windows.
1 nacht verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018