Dynasty Inn Kota Bharu

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kota Bharu

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Dynasty Inn Kota Bharu

Deluxe eenpersoonskamer | 4 slaapkamers, een kluis op de kamer, een bureau, geluiddichte muren
Zitruimte lobby
Interieur
Exterieur
Dineren

Beoordelingen

6,2 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Wasservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Executive kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Geluidsisolatie
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
4 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Ledtelevisie
4 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Ledtelevisie
4 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Appartement, 3 slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Ledtelevisie
3 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 8
  • 2 tweepersoonsbedden en 4 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Ledtelevisie
4 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
  • 17 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Appartement, meerdere slaapkamers

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Ledtelevisie
4 slaapkamers
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Satellietzenders
  • Max. aantal: 10
  • 3 tweepersoonsbedden en 4 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
2865-D & E Jalan Sultanah Zainab, Kota Bharu, Kelantan, 15050

In de buurt

  • Temenggor Lake - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Siti Khadijah Central Market (markt) - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Muhammadi Moskee - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Sultan Mohammad IV-stadion - 12 min. lopen - 1.1 km
  • Kota Bharu Winkelcentrum - 14 min. lopen - 1.2 km

Lokaal vervoer

  • Wakaf Bharu Station - 10 min. rijden
  • Kota Bharu (KBR-Sultan Ismail Petra) - 17 min. rijden

Restaurants

  • ‪新城kopitiam - ‬3 min. lopen
  • ‪Restoran Pohon Nako - ‬1 min. lopen
  • ‪Guan Xiang Kopitiam - ‬2 min. lopen
  • ‪Tiny Elephant - Soft Serve & Coffee - ‬3 min. lopen
  • ‪Nasi Kak Wok Atas Parking - ‬4 min. lopen

Over deze accommodatie

Dynasty Inn Kota Bharu

Hotel in het stadscentrum
Als je bij Dynasty Inn Kota Bharu verblijft, profiteer je van voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Naast gratis wifi op de kamer hebben gasten de beschikking over voorzieningen zoals een restaurant.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en vergaderruimtes
Kamervoorzieningen
Alle 54 kamers zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi, kluisjes en geluiddichte muren.
Extra voorzieningen zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers en bureaus

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: MYR 20 voor volwassenen en MYR 10 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Deuropeningen op rolstoelbreedte
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Trapleuningen

Meer

  • 1 gebouw
  • 7 etages
  • Gebouwd in 1994

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • De stad heft de volgende belasting: MYR 3.00 per accommodatie, per nacht

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 20 voor volwassenen en ca. MYR 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 30 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Dynasty Inn Kota Bharu Hotel
Dynasty Inn Kota Bharu
Dynasty Kota Bharu
Dynasty Inn Kota Bharu, Kelantan
Dynasty Inn Kota Bharu Kota Bharu
Dynasty Inn Kota Bharu Hotel Kota Bharu

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Dynasty Inn Kota Bharu?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Dynasty Inn Kota Bharu te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Dynasty Inn Kota Bharu?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Dynasty Inn Kota Bharu uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Dynasty Inn Kota Bharu een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 30 per voertuig.

Waar ligt Dynasty Inn Kota Bharu?

Dit hotel ligt in het centrum van Kota Bharu, binnen 10 minuten lopen van Temenggor Lake, Staatsmuseum en Muzium Negeri Kelanta. Ook Siti Khadijah Central Market (markt) en Istana Jahar liggen binnen 10 minuten lopen.

Beoordelingen over Dynasty Inn Kota Bharu

Beoordelingen

6,2
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 21 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 25 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 19 van 81 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 81 beoordelingen

6,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

NM

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

Was te doen

Voor enkel paar nachtjes wel te doen. Maar niet echt een super hotel. Maar voor Kota Bharu denk wel een van de betere slaapplekjes. Prijs kwaliteit verhouding slecht!!

8/10 – Goed

jong stel, L

Positief: Personeel en service

Verouderd maar goed hotel.

Prima hotel voor een overnachting. In de buurt weinig te beleven en op vrijdag is het meeste gesloten. Ontbijt is ok. Weinig sfeer in het hotel. Erg behulpzaam en aardig personeel. Konden om 9u inchecken en kregen zelfs nog ontbijt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
The location (apartment unit) is great, not to from interesting place.
2 nachten verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Tandas dalam bilik penginapan kotor,lama dan berbau. Kelihatan terdapat kerak pada lantai. Ada kesan kotoran seperti kapur. Sarapan pagi ok walaupun tak banyak pilihan. Taste sedap. Staff baik dan mesra. Kawasan Parking Okay
1 nacht verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Roy, Puchong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Bedroom was nice, but bathroom needed refurbishment. Very old toilet bowl and shower. Water took very long time to get hot. Breakfast was decent though.
3 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suddenly change one of my booking room from double bed to two single bed
1 nacht verbleven in augustus 2019

6/10 – Redelijk

Cheng Ee

Negatief: Netheid

Decent hotel

Simple hotel with buffet breakfast.
1 nacht verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

Saniah

Positief: Personeel en service
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

4/10 – Matig

Ganesan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Kamarul Ariffin

Positief: Personeel en service, comfort kamer

Everything is good except for the WiFi

1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

linda

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in september 2018

4/10 – Matig

nash, cyberjaya

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

attitude and cleanliness

The recieptionist not very friendly when we arrived. I think there is bed bug as i and ny doughter feels ithcy on the next day.
1 nacht verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Could have been better

Smoke smell, with no sound proof and leaking in sink. Just not pleasant experience. But with the price (cheap), it cater all the compulsory facilities.
1 nacht verbleven in januari 2018

4/10 – Matig

Hoong Ling

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Running down room. Fought with cockroaches. Breakfast is okay. Location is okay.
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

rahmat, Kuala Lumpur, Malaysia

Need to improved about the cafeteria side.

I have good experience in here, specially welcome drink at registeration counter.
2 nachten verbleven in augustus 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Mirjam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

An affordable hotel in a good location

We spent in hotel just one night and everything was ok. We could use our romm early in the morning, which was very nice.
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Syuzela, Tg malim, perak

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Polite Staff, Good Price

I am no a type of person that have time to give feedback, but this hotel deserve mine. Hotel staff are very polite, willing to give us check in early because we are really tired after 7 hour drive to Kota Bharu. Breakfast buffet food are delicious. The room is comfy. Parking provided. In town, very close to Pasar Siti Khadijah and other interesting places. Definitely will check in this hotel again if i go to Kota Bharu.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Nice hotel, just need to be more professional.

The staffs need to be more friendly and professional with guests. Parking facilities is good. Just a simple Hotel.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Helme Athrah, Kuala Lumpur

Hmm.. Okay la.. (just nice)..

The room is just nice for sleeping. The window is facing inside an 'air shaft' so what you can see is 4-corner of walls. Funny I got this; against the 'room on highest floor with panorama view' I requested on-line. What a fate..!! But, I enjoyed the breakfast menu even though they're just simple local dishes.