Exterieur

Beoordelingen van Grand Riverview Hotel

4 out of 5
Grand Riverview Hotel
Jalan Post Office Lama, Kota Bharu, Kelantan

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 63 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 124 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 272 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 272 beoordelingen" "

7,8/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Oke hotel
Kamer wat gedateerd, verder prima
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Colleen

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wonderful property! Great staff, scrumptious breakfast and great location!!
5 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Saridan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel in Kota Bharu
Strategic location in Kota Bharu City.
1 nacht verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Elaine

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Zaliza

3 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Yacob

Old property, limited toiletries
2 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Abu Hasan, KUANTAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

norizan

1 nacht verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Haizar Fariz

1 nacht verbleven in mei 2023

6/10 – Redelijk

Alfred

Positief: Personeel en service
Würden das hotel nicht mehr wählen
Es handelt sich um ein typisches Hotel, bei dem die Fotos im Internet, die Außenansicht und die Eingangshalle ein wunderbares Bild zeigen. Die Zimmer inkl. Bad und auch der Pool lassen aber dann doch einige Wünsche offen. Wir würden das nächste Mal ein anderes Haus (z.B. das IBIS) wählen.
2 nachten verbleven in februari 2023

4/10 – Matig

WR

Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Great friendly staffs. The hotel room are so run down that most of the stuffs are spoiled. Cloaked bath tub, hot water not working at times, Soaked carpets, smelly blanket due to high humidity etc etc. The condition of the stay dont justify 4 stars at all.
2 nachten verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Rabiatul Adawiah

2 nachten verbleven in januari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Lim

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

George

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A Centrally Located, Full-Service Hotel
This is a centrally located hotel with two restaurants. I chose this hotel primarily for the onsite restaurants and river view. Sometimes it is easier to eat there than to search for a restaurant outside the hotel, especially if you are new to the area, or do not know where to go. I would say, if you have plenty of time, a little walking could take you to some other eateries as well. If spice is not a problem, you could be enjoying some of Kelantan's exotic cuisines, such as Haji Ismail Sumatra Restaurant. and Meena Curry House, and for a very reasonable price. The roti prata is quite different from those in Singapore and is available at Mars Cafe. If you enjoy Chinese food, there is a hawker center approx. 10 min. walk from the hotel. You could easily walk to nearby museums and attractions, as well as the handicraft center (shopping for souvenirs) from this hotel. The lobby staff (including the doormen/doorwomen) were courteous and helpful. If you need to go anywhere, they could assist you with a taxi. The hotel laundry service is excellent with a superb turnaround time (i.e. they deliver by the promised day and time). I enjoyed my stay here and I think you would too.
5 nachten verbleven in september 2022

6/10 – Redelijk

Zull

1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Hiroshi

2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Mohd yusoff

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Hanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smooth and pleasurable movement from check in to check out. Ample lift service hence minimizing congestion.
1 nacht verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Ghazali

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice view near the riverside, friendly staffs, good food.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

zaini

2 nachten verbleven in mei 2022

6/10 – Redelijk

Oon Heng

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
one night in Kota Bahru for business trip
Comfortable stay but hotel needs proper maintenance. a quiet part of town
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Shuhaida

Reisde met familie
Table lamp and lamp shade were dusty. Room smell is unpleasant. The food for sahur is limited and no variety. The towels were torn and greyish color. Lamp stand is unavailable thus the room was not that bright begin with. The price was not reasonable with the service. But the staff especially the parking staff was very friendly and helpful.
1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

Shahril

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
i wish to cross the river by jet ski or boat to join playing football with villagers
2 nachten verbleven in maart 2022

8/10 – Goed

Chih Shyean

2 nachten verbleven in maart 2022

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dissappointed
I booked seaview room as mentioned in the description, but what I have been given was cityview room. The most dissappointed for me was I have to smell smoke along the way to my room, hence i got flu caused of that.
2 nachten verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

HAPDZAN

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Calm and nice
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

Leong Sze

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021

2/10 – Ontzettend slecht

Chigami

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen
Bathtub bulb does not work... No toothbrush prepared...
1 nacht verbleven in januari 2022

8/10 – Goed

NIK ISMAIL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021

6/10 – Redelijk

Ahmad Hasri

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Should improve on the room ambient, looks dull
1 nacht verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

RATNA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

NUR HALAWATI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2020

8/10 – Goed

Herni

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Zull

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

No TV signal
Bored for 2 nights stay, can’t watch tv.
2 nachten verbleven in augustus 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Location and convenience are the best. Unfortunately the TV channels were undergoing maintenance that made me without TV for 2 nights. Please get it done ASAP.
2 nachten verbleven in augustus 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Kwai hwa

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Better room given this time comparing to the previous stay. However the TV channels are still having bad reception. Stayed 2 nights without basic entertainment. The WiFi is terrible too.
2 nachten verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Choo

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Alex, Kuantan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The location is great. Ample parking space if you are driving. The breakfast was a set meal but it's delicious. However the room is quite old & I needed to push or pull hard to close the door. The TV channels were terrible & not tuned properly.
1 nacht verbleven in juli 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Lars-Bertil

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Confortable
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
The room especially the bathroom need to be properly cleaned. Mold and mildew inside the bathroom is a big set off.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pool was not so great. Not quite like the pictures.
1 nacht verbleven in juli 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Steven

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Astrid, Singapore

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Service is great, people at the reception helped me when I locked myself out of the room. Room needs some updating, particularly the bathroom. Overall a fantastic stay.
2 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

JUN

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
good environment for party&meeting
Good thing: 1. large room for couple 2. beautiful lobby&lift. seems that lobby and lift was recently renovated. bad things 1. room is not well maintained. some of parts are run down. 2. kettle in my room was too dirty to use. 3. bathtub plug is missing, so i couldn't take a bath. overall, i think this hotel is good for gala party or meeting, but i don't recommend my friends to stay this hotel.
2 nachten verbleven in oktober 2019