Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Parkeren en vervoer
Gratis zelf parkeren ter plaatse
Voorzieningen
24-uursreceptie
Bagageopslag
Gratis kranten in de lobby
Kluisje bij de receptie
Gastendiensten
Hulp met excursies en tickets
Schoonmaakservice (dagelijks)
Kamervoorzieningen
Badkamer
Douche
Gratis toiletartikelen
Haardroger (op verzoek)
Handdoeken inbegrepen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met kabel-/satellietzenders
Eten en drinken
Koffiezetapparaat/waterkoker
Meer
Airconditioning
Bureau
Kluisje
Strijkijzer/strijkplank
Beleid
Inchecken
Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Toegang tot accommodatie
De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen
Huisdieren
Geen huisdieren toegestaan
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Betalingsmethoden
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hii-5 Hotel Kota Kinabalu
Hii-5 Hotel
Hii-5 Kota Kinabalu
Hii-5 Hotel Kota Kinabalu, Sabah
Hii-5 Hotel Hotel
Hii-5 Hotel Kota Kinabalu
Hii-5 Hotel Hotel Kota Kinabalu
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hii-5 Hotel?
Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.
Wat kost het om bij Hii-5 Hotel te parkeren?
Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.
Hoe laat kan ik inchecken bij Hii-5 Hotel?
Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Hii-5 Hotel uitchecken?
Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.
Waar ligt Hii-5 Hotel?
Dit hotel ligt in Stadscentrum Kota Kinabalu, binnen 2 km afstand van Sedco-plein en Winkelcentrum Imago. Ook Kompleks Asia City en Centre Point liggen binnen 5 minuten lopen.
Beoordelingen over Hii-5 Hotel
Beoordelingen
6,8
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 62 beoordelingen
10 - Uitstekend
6
Gastenscore: 8 - Goed. 27 van 62 beoordelingen
8 - Goed
27
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 62 beoordelingen
6 - Redelijk
17
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 62 beoordelingen
4 - Matig
7
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 62 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
5
6,8/10
Netheid
6,8/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
6,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
meerie & meerie
4 jun 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een verschrikking!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bij aankomst geen boe of bah kregen de sleutel thats it..! De putlucht hing overal in combinatie met luchtverfrisser.
De kamer was smerig met name de badkamer, niet te omschrijven zo goor. Personeel zeer onvriendelijk en totaal niet behulpzaam.
Ga niet naar dit hotel....!!!!!!!!!!!!!
Wees gewaarschuwd....
meerie & meerie
1 nacht verbleven in mei 2017
4/10 – Matig
Armando, Edmonton Alberta
16 sep 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Window blinds dirty, no safety depot box, poor tv, only one english channel--no english news, no view outside except garbage ,no key card system, combined toilet/shower painful, no fridge or microwave, no luggage storage, noisy room -poor sound proofing
Good location, elevator to suite, reasonably clean, inexpensive
Armando
1 nacht verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
ChulHan
31 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
처음 소개받은 방에서 하수도 냄새가 심해서 바꿔달라니 바로 바꿔줘서 너무 쾌적해서 좋았어요
ChulHan
7 nachten verbleven in juli 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
22 apr 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lobby is nice and comfortable, but the cleanliness in the room is not so well. There are still hairs around the room when we first arrival in the room.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
4/10 – Matig
katherine
14 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Horrible
I booked and paid for 4 nights and left on first night.
The room is disgusting. The bed, linen, walls air conditioning unit were very dirty/stained. The coffee mugs provided didn’t appear to have been cleaned. EVER.
The bathroom drain was broken and sticking in an open position where you could see the grossest black sludge in it. The toilet paper holder was in wet shower area and was a soaked, therefore unusable. The dirt on the mildewed air conditioning unit was likely to make people sick and it was directly over you while you were in the bed, involuntarily breathing it in.
The noise from the adjoining rooms was excessive. It sounded like drilling and when I tried to complain about when front desk person brought toilet paper, she didn’t speak English nor understand me, though she heard the noise and knew I was frustrated from it, she did nothing.
As well, quite a few of the other guests in same area would bang on doors, yelling, or carry on loud conversations on their phones in the hallways, all hours of the night.
Additional noise came from the open-air stair well that sounds as if hundreds of birds are nesting in it and the noise is amplified and can be heard clearly in the room. You have to step into this stairwell to reach part of the hotel rooms and hopefully you’re not scared of birds?
The furniture in the lobby was so filthy,
and this is your first impression of the hotel?
(Site won’t allow me to post pictures of room) CANNOT RECOMMEND
katherine
4 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
13 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Toni
1 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Unpleasant smell
Smelly trash from downstairs. Had to change 3 rooms
Toni
3 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 jan 2019
is good for me
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
nice place to stay & comfy
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Gregory, Kuching, Sarawak
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice Stay and Environment
For all this while, this is the best stay that i have. Comfort room with big space. Thanks
Gregory
6 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
FR, Kuala Lumpur
21 aug 2018
convenient location, in the heart of KK and nearby eateries, Waterfront and malls. however you can see that the hotel is getting old, they either need to do a thourough deep cleansing cleaning or renovate again.
FR
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Nnisa, Labuan
21 jun 2018
Near downtown
Nice hotel with great price! It’s reasonable, even though it’s quite small but it’s not bad for the price.. queen size bed, personal bathroom, tv, kettle & cups..
Nnisa
2 nachten verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2018
8/10 – Goed
Jerry
5 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jerry
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
가격대비 좋음
처음 배정받은 방 이불이 더러워서 교체요청하니, 하우스키퍼가 없어서 방을 바꾸어줌. 바꾼 방은 깔끔하고 수압도 좋았음. 에어컨.엘레베이트는 있지만 냉장고는 없음. 가성비 만족함
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2018
8/10 – Goed
Gregory, Kuching
3 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service
Good Environment and around the city area
Nice Hotel. Good Environment around the City area. Good Place to stay whereby you can find seafood restaurant Such as Welcome Seafood Restaurant, souvenir shop, walking distance to the shopping mall such as the Suria Shopping Mall. Will be back soon for my next trip. Thanks.
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Hotel yang teruk
Saya menginap selama 5 malam dan mengalami pengalaman yang teruk seperti:
1. Aircond berbunyi bising
2. Terrible smell sebab berdekatan dengan tempat pembuangan sampah
3. Tiada kalis bunyi-boleh dengar dengan jelas penghuni di sebelah tekan suis.
4. Tidak mesra pelanggan
5. Susah untuk dapatkan parkir kereta.
Azlina
3 nachten verbleven in maart 2018
6/10 – Redelijk
Meng Tee
3 mrt 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall of was but.....
I not sure whether i ate too of beef feeling itchy or the bed got bed bug
Meng Tee
2 nachten verbleven in februari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
4 feb 2018
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
9 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Gregory, Kuching
4 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good Environment and Located at City Area
This is my third stay in Hii 5 Hotel. Is a good environment hotel and is located at City Area.
Gregory
6 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
PALIL
2 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer