Receptie

Beoordelingen van Winner Hotel

2 out of 5
Winner Hotel
No. 9 & 10, Lorong Pasar Baru 2, Kampung Air, Kota Kinabalu, Sabah

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 54 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 54 beoordelingen" "

6,6/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

9,2/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Zara op 29 nov 2019
Hi, As per the feedback, it seems that your stay with us has not been up to the mark, however, we will definitely improve our services with our continuous efforts. Do give us another chance and we will ensure that you experience the comfort and hospitality we are known for. Hope to host you soon :) Regards, Zara

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Zara op 22 nov 2019
Hi, Thank you for taking out your valuable time to rate us. It seems that you are not completely satisfied with our services and we will surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future. Regards, Zara

8/10 – Goed

laizenly

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean room but the air conditioning bit noisy.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Zara op 26 sep 2019
Hi, laizenly! Thank you so much for the positive rating. It seems that you are not completely satisfied with our services, we have highlighted the matter to our relevant team to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. Regards, Zara

10/10 – Uitstekend

Aris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Zara op 25 sep 2019
Glad to see that you have rated us superb, Aris ! We will keep delighting our guests and promise to keep service standards high. Regards, Zara

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Edward op 15 sep 2019
Delighted to hear your words of praise, We’ll ensure to provide a consistent service in the future as well. Have a pleasant day ahead :) Regards, Edward

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
The mattress is so hard
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Zara op 28 aug 2019
Thank you for rating us positively, We’ll surely work on the feedback shared to improvise our services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Zara

8/10 – Goed

Bernard

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Cheshta op 6 aug 2019
Thanks for the positive rating, Bernard! Hope to host you soon :) Regards, Cheshta

10/10 – Uitstekend

Arshidah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Ravneet op 22 jul 2019
Thank you so much for the wonderful rating, Arshidah ! Hope to serve you soon with an even more happening stay. Regards, Ravneet

10/10 – Uitstekend

HANAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
SERVICES EAS EXCELLENT .
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Thanks for such a lovely review, We’ll strive to keep up with your expectations always. Regards, Cheshta

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
立地は最高です スタッフの方も親切です 部屋は金額通り
3 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Barbara op 15 mei 2019
お客様が当社のサービスを気に入って見て喜んでいます お客様のまたのご来館心からお待ち申し上げております, 、最高の評価をありがとうございます よろしくお願いいたします。 Barbara

8/10 – Goed

Ng, Taiping malaysia

Good location. Near to various bus stations especially bus station to Ranau and airport. Near to water front where there are plenty of seafood restaurants, shopping complexes and souvenir shops.
4 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Cheshta op 21 jun 2019
Love to hear this, It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Cheshta

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was spacious, great location...
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

JAEJOONG

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Price, location is best.....but.....
Pros - Location, Staff's are friendly, Price Con - Lots of ants appears in the room, Weak WiFi (6F), Very loud motorbike every night.....
4 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van Megha op 5 apr 2019
Hi, Jaejoong! We're extremely apologetic to know that your experience with us has not been a pleasant one and we’d definitely work on your feedback, in order to ensure that the related issues are carefully monitored and eliminated to the maximum extent. Regards, Barbara

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Ritesh op 15 feb 2019
Hi, Guest! Thank you for taking out your valuable time to rate us. We apologize for the dissatisfaction and we'll surely put in our best effort to keep up with your expectations in the future.Regards, Ritesh

8/10 – Goed

MUHAMAD AZIZI

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

jacy, Tokyo

Positief: Personeel en service
ホテル近くには、コンビニ、タクシー乗り場、ご飯屋、少し歩けばデパート等があり、立地に関しては全く問題なし。空港からもタクシーで15分かからないぐらいです。 ホテルは、清潔感というものは無いですが、スタッフはとても優しく丁寧な対応をしてくれました。
4 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Wojciech

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Winston

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location.
The hotel has fairly good facilities. Situated at the heart of KK town.
1 nacht verbleven in augustus 2018

4/10 – Matig

Iuliia

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Не стоит заявленных денег
Ужасный отель. Номер очень маленький и грязный (был даже замечен таракан), холодильника нет, чайника нет, заявленного в описании сейфа в номере тоже не было, кровать жесткая, завтрак скудный. Жили еще в одном отеле, неподалеку от этого - так земля и небо, причем другой отель обошелся гораздо дешевле
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치가 아주 좋아요
가격대비 전 좋았어요 이 가격에 이런 위치 조식(토스트) 청소 상태 다 좋았어요 그러데 담배 냄새가 좀 나서 오히려 화장실 환풍기를 안 트니까 냄새가 왠지 덜 나는 것 같았고 침대 시트 배게 수건 온수 다 좋았어요 악플이 너무 많아서 걱정햇는데 이 가격에 고급 리조트를 원하시면 다른곳으로 가셔야 하는게 맞을듯
3 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Aylwin

Positief: Personeel en service
Very basic room. Don't expect much but for short stay it meets the purpose.

6/10 – Redelijk

Amir, Lahad Datu

Positief: Personeel en service
Closed to KK town
Nice to stay for business purpose. A little bit difficult for parking space lot due to narrow main road entrence.
2 nachten verbleven in april 2018

6/10 – Redelijk

Fairuz

Positief: Personeel en service
Perlu di naik taraf di keselurohan premis nya.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
立地はすばらしいが老朽化もひどい。
立地は抜群。センターポイント、サンデーマーケット、ナイトマーケットまで徒歩でラクラクです。設備は老朽化が目立ち、カーペットの穴、壁の亀裂、やぶれたレースのカーテンと、価格相応感はいなめません。テレビもノイズが入ってまともに見れるチャンネルはありませんし、エアコンのリモコンはなく手動。ボトルウォーターは1日1本もらえますが客室に冷蔵庫はありません。タオルはごわごわで相当な使用感です。タオルを乾かす台はカビとシミがあり、使う気にはなれませんでした。あくまで寝るだけ、立地優先の方、ドミトリーは抵抗があるという方におすすめです。

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
中心部にあり立地は良い
街の中心地にありどこに行くにも便利です。 ホテルの周囲にはコンビニやスーパー、ランドリー、食堂、マッサージ屋等があり困らないです。 部屋は、不潔という訳じゃないのですが、全体的にカビ臭くてジメジメしてました。 部屋には1泊につき1本ミネラルウォーターが完備されてます。 また、海外のこの手のホテルには珍しく、ドライヤーが部屋にありました。
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pengesahan Penginapan
Secara keseluruhan penginapan saya selesa, sempurna, dan sarapan pagi yang di sediakan ok dan berpatutan dan saya berhajat akan menginap dihotel itu lagi Cuma wifi yang di sediakan kurang puas hati
3 nachten verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

YANG, Malaysia

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
櫃檯服務員很親切有禮,早餐差,可以不訂
位置很好,到gaya街或馬來市場.菲律賓市場都很近,房小設施很老舊,廁所髒清潔不夠,但櫃檯服務很好且可寄放行李
1 nacht verbleven in augustus 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
객실이 작고 에어콘에서 밤새 소음이 났습니다. 욕실 천정에서는 물이 떨어지고 온수가 나오질 않았습니다.

6/10 – Redelijk

David

Negatief: Personeel en service
Can't call Hotels.com when traveling in Asia
Stayed twice within a week. First time check-in was quick, professional and friendly...after going to Sandakan for a few days returned to Winner had a confirmed paid reservation through hotels.com and hotel first said no room. Mistake by hotel.com be out of my home country I had no # for hotel.com (their fault). Hotel tried to walk me to another hotel but I explained that the reason I chose them was location next to airport bus pick-up and I insisted they either find sometime in the same area or give me cash to cover the extra expense of using a taxi rather than bus to airport. All of a sudden they found me a room.. Hotels.com your USA 800 number is worthless when I travel in Asia.

4/10 – Matig

HJ

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
다시는 가고싶진 않은 호텔
위치만 좋구 나머지는 모두 실망.. 저렴한 호텔이라 별 기대는 안했지만 호텔 청결면에서 완전 실망.. 에어컨에서 냄새가 나는데 악취로 잠을 제대로 잘수 없었고 조식은 토스트빵과 잼만 달랑 있었음..

6/10 – Redelijk

susie, perth, Australia

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Good, clean hotel near some shopping centre
Staff are excellently proficient, friendly and attend to request/ complaint immediately, which alot of other hotels don't! Breakfast provided was a real bonus as some shops are not even open yet . Providing free wifi is another bonus!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Average
No coffee or tea provided. No refrigerator. Wifi was very bad. Aircond not cold enough. But, location is very good, walking distance to a lot of interesting places, comfort room.

6/10 – Redelijk

Pui Yee, Hong Kong

平價方便之選
酒店地點非常方便,吃喝和購物都非常方便。但客房的wifi常接收不到。

6/10 – Redelijk

Ondrej

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

6/10 – Redelijk

Jon, Honoruru, Hawaii

Great location
Couple of blocks to waterfront main attractions. hotel a little dated but turned out comfortable. Lotsa places to eat around the area. I would book there again if visiting KK in the future.

10/10 – Uitstekend

VIONA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

4/10 – Matig

Ali, Karachi, Pakistan

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Below average
Clean hotel with leaking bathroom and ceiling. The Hotel itself is no way a three star, and is only great due to its location. However not bad for the price for a one or two night stay tops.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
地理位置非常好,我们是凌晨到的酒店,check in速度很快。但是一进房间一股很浓的烟味,枕头床单也感觉潮潮的。一晚上都没睡好,因为是临马路的房间,很吵很吵。不过才150多一个晚上,临时过度住住的。也就不要要求太高了

10/10 – Uitstekend

Syaiful Nizam, Semenyih, Selangor

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great trip
Value for money. Near to Pasar Besar

8/10 – Goed

Jo, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good central hotel
This is a small friendly hotel. The fair sized room had a comfortable double bed, toiletries, cable tv, good hot shower, drinking water was provided and a small desk and chair. It was clean and comfortable. There was a small cafe for breakfast which was basic. The hotel is very central with a 24/7 shop nearby and a big supermarket. It is a five minute walk to the waterfront where there is a market, food stalls and bars. The airport shuttle stops nearby. Wifi was very intermittent.

2/10 – Ontzettend slecht

Carlo, Perth, Australia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7-night stays at Winner Hotel
Winner hotel staff could have done better. The staff should smile and greet their guests more often. The housekeeper didn't really clean the bathroom thoroughly. The vanity sink cold-tap wasn't working (we struggled to turn the tap on/off). Sometimes, housekeeper forgot to replenish the tea/coffee satchel. The bed-mattress was hard and very uncomfortable to sleep on. Smokey corridor and lift-elevator. The breakfast is A-la-Carte and NOT buffet breakfast as advertised on Hotel booking. The menu is boring as it served the same dish throughout/over and over again. Lack of variety.

8/10 – Goed

CHOI, 대한민국수원

Positief: Netheid, personeel en service
가격대비짱짱
저렴한 가격에 아주 좋았습니다. 위치가 매우 최적이며 객실도 깨끗하고 직원들도 매우 친절 객실내부에 냉장고 없는거 빼고는 매우 좋았습니다

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
these lousy hotel not suitake for family vacation
luggage had to carry all the way from your car to your lousy room, the bellboy only grinned at your sour face, the lift was very small

4/10 – Matig

Tatiana, Mountain View

Positief: Personeel en service
Nice location, but no breakfast choice
The hotel is fine and the location is quite convenient, but they consistently didn't offer the items on the european breakfast menu.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Günstiges Budget-Hotel mit tollem Service
Zentrale Lage, gute Ausstattung, aufmerksames Personal und Frühstück á la Carte inklusive

2/10 – Ontzettend slecht

Teck Sing

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer