Receptie

Beoordelingen van Roxy Hotel Aiman

2.5 out of 5
Roxy Hotel Aiman
SL 63,Jalan Datuk Mohd Musa, L1094,2298,2299,2302 & lot 16716 (L1641), Kota Samarahan, Sarawak

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 4 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 1 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 7 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 7 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Rizal

3 nachten verbleven in januari 2024

10/10 – Uitstekend

Madelina Ping

2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Badrina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Brandlee Wecker

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
My stay for 4 nights were execllent. Not much noises since the hotel is located at the back of Aiman's area.
4 nachten verbleven in december 2023

8/10 – Goed

Nur Arissa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good location and very friendly staff. The room itself is very clean and tidy. Whereas toilet is ok, though could be slightly cleaner. Maybe staff was in a rush to clean it.
2 nachten verbleven in november 2023

6/10 – Redelijk

ABDUL HALIM

Zakenreiziger
Clean
5 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van Anizah op 3 nov 2023
Dear Valued Guest, thank you for your time writing this review and we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back again. Warm Regards, Roxy Hotel Management.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
.
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Roxy Hotel Management op 17 aug 2023
Dear Valued Guest, thank you for your time writing this review and we are happy to have met your expectations in service and quality standards. Receiving such positive feedback from our guests motivates us to further improve our commitment to delivering good service. Once again, thank you for staying with us and we look forward to welcoming you back again. Warm Regards, Roxy Hotel Management.