Een seizoensgebonden buitenzwembad

Beoordelingen van Kowloon Harbourfront Hotel

4 out of 5
Kowloon Harbourfront Hotel
8 Hung Luen Road, Hunghom Bay, Kowloon

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 281 van 998 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 452 van 998 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 165 van 998 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 66 van 998 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 34 van 998 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

7,4/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Marcel

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten
De kamer is heel ongezellig, maar wel functioneel. De bedden zijn naar mijn smaak te hard. Het hotel ligt iets uit de buurt, maar er is een shuttle service. Het ontbijt is redelijk. Voornamelijk westers, maar be geen kaas.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Kowloon Harbourfront Hotel op 9 aug 2019
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Het zwembad was super, jammer dat de houten bedjes zo hard lagen. De ligging van het hotel was prima, mooie boulevard, jammer dat er niet binnen 100 meter winkels waren te vinden. Het ontbijt was niet lekker en zeer matig. Advies: investeer in een goede kok, vers fruit en lekkere afbakbroodjes. Daarnaast zou een drankje/ hapje bij het zwembad fijn zijn.
9 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Virginia Hui op 8 mei 2019
Thank you for taking the time to share your comments. Please accept our apologies for not meeting your expectations. Please rest assured that we have shared your comments with the department head concerned for future improvements. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Virginia Hui Director of Marketing Communications

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
goed hotel, goede kwalitatieve voorzieningen. personeel doet uiterste best. communicatie blijft soms moeilijk, ook cultureel bepaald. vervoer naar hotel slecht geregeld, te weinig bussen, en stoppen nooit op dezelfde plek waardoor er nadat iedereen in de rij heeft gestaan, en de bus elders stopt, er een ‘run’ op de bus plaatsvindt. dikste ellebogen eerst...!
10 nachten verbleven in augustus 2018
Reactie van E-Comm op 22 aug 2018
Thank you for taking the time to share your comments. Please accept our apologies for not meeting your expectations. Please rest assured that we have shared your comments with the department head concerned for future improvements. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, Virginia Hui Director of Marketing Communications

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dichtbij station en ruime kamers
Zeer ruime kamers en ligging is goed. Hotel personeel is vriendelijk en bezienswaardigheden zijn op loopafstand. Zeker aan te raden!
10 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Thiam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ruim apartement, goed gelegen
Dit is al de 6e of 7e keer dat ik in Kowloon Harbourfront Hotel verblijf. Voor mij zeer goed gelegen omdat het 15 minuten lopen is van het apartement van mijn zoon. Voor anderen ook goed gelegen. 10 min van Whampoa Estate, 10 minuten van Hung Hom Station + mall. Ook 10-15 minuten van Whampoa MTR underground station. Veel restaurant dichtbij in Whampoa Estate of Whampoa Gardens. Grote supermarkten dichtbij, Aeon, Wellcome, Park & Shop allemaal op loopafstand. Dit is niet de laatste keer dat ik hier zal verblijven. Ik overweeg een long term lease te nemen op een apartement omdat is vele maanden per jaar in HK verblijf. Het is een heel ruim apartement. Meer dan genoeg ruimte voor een persoon. Twee of drie personen gaat ook.
27 nachten verbleven in november 2017

8/10 – Goed

Andries

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima hotel met gratis update
Gratis upgrade naar havenzicht in mooie suite. Vriendelijk en behulpzaam bij binnenkomst.
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Jeroen, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall we liked our stay at harbourfront. It is a large, busy hotel but apartment rooms are quite comfortable to relax. Kids loved the pool area! The hotel has no direct access to MTR however the free shuttle service makes up for this minor inconvenience.
4 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Goede prijs kwaliteit verhouding
Ligging hotel goed. Shuttle service naar centrum of metro. Familiekamer was goed en had 2 slaapkamers. Ontbijt was beperkt.
3 nachten verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Chung

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Jules, Paramaribo

3 nachten verbleven in september 2023

4/10 – Matig

Wing In

Reisde met een groep
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
酒店雖然較舊 但整潔度不錯 兩房間隔很好 最唔滿意係員工服務態度 極度冇禮貌 我4人入住 希望可以提供多兩張被 但前台職員極冇禮貌地講 “一間房間只會提供一張被 唔會再比 你間房而家一張被都冇? 我哋最多比多一張被比你 另外個張唔知比唔比到你 要問下先” 最後等左15分鐘後比左一張被我地亦都冇再通知會唔會比多張被我地 作為一間4星酒店 有咁既服務態度就已經不能夠想像 既然睇唔起一千幾百既生意就唔好放出黎比人日租
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 31 mei 2023
親愛的賓客﹕感謝 閣下寶貴的意見。我們已即時向相關部門主管作出反映及跟進,務求改善及提升服務質素,並期待不久的將來再為您服務。九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

Tan Ni

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 5 jun 2023
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

6/10 – Redelijk

Ma Caridad

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
I made a request for cooking utensils initially and the hotel rejected me by email. Then When I checked in at 3pm, the usual time. they told me that they can give my request but the room will only be available at 4:30pm, NOT ACCEPTABLE! I told then they should have called me and not let me check in and wait for an hr and a half! Then they made me wait extra 10mins and they told me they will fix it and offered me comp drinks in the restau. After 5mins they came back saying They have the room ready and they will give me my request and a late check out. Of course that ia expected because they made a mess. I know it is high season but still NOT acceptable.
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 30 mei 2023
Dear Guest,It seems as if the attention to detail was the main point lacking during your stay. Your full review has been passed on to the entire team in the hotel and our departmental managers have set up extra training to ensure none of this happens again.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

6/10 – Redelijk

Yan Yan Scarlett

Negatief: Netheid, personeel en service
Forgot to take the DO NOT DISTURB sign away before I go out. Ask for the new towels when I come back to the hotel at night. The housekeeping wasn't very happy about providing the service at 10pm. Telling me few times that I have to ask for the service during the day.
3 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 30 mei 2023
Dear Guest,It’s disappointing to read that you found our staff to be unfriendly and less accommodating than other hotels. Since your stay we have implemented a new training program to ensure our staff go above and beyond to make our guests feel welcome for the duration of their visit.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Tam Hok

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall good room size
11 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 30 mei 2023
Dear Guest,I am pleased that you found your room to be spacious and well equipped. We like to make sure that our guests have everything they may need during their visit.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

4/10 – Matig

Li Ka

1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 5 jun 2023
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

cheung chung

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
- 房間光猛,乾淨,但設施有點陳舊 - 前台Jason check in out都高效有禮 - 有shuttle bus去中間道 - 地點唔太方便,無野食,但好近海濱
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 31 mei 2023
感謝閣下的支持及讚賞。我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。九龍海灣酒店管理層

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
退房要坐在大堂呆等接近15分鐘,等職員check房間物品有否損壞。入住前或網頁亦未有提前提醒。
1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 31 mei 2023
親愛的賓客﹕感謝 閣下寶貴的意見。我們已即時向相關部門主管作出反映及跟進,務求改善及提升服務質素,並期待不久的將來再為您服務。九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

Sin Him

4 nachten verbleven in april 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 5 jun 2023
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Lok Hin

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 30 mei 2023
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

2/10 – Ontzettend slecht

tat fung

1 nacht verbleven in april 2022
Reactie van The Management, Kowloon Harbourfront Hotel op 30 mei 2023
Dear Guest,We thank you again for your review and hope to have the opportunity of welcoming you back in the not so distant future.Yours sincerely,The ManagementKowloon Harbourfront Hotel

10/10 – Uitstekend

Tin Yueh

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
職員友善,熱心助人,房間內設施齊全
5 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 31 mei 2023
感謝閣下的支持及讚賞。我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有機會都可能會再入住
酒店房間空間大,房及廳都可享有海景,工作人員亦十分友善,可惜房內微波爐係壞的,影響了整個旅程的體驗
6 nachten verbleven in februari 2022
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 31 mei 2023
親愛的賓客﹕感謝 閣下寶貴的意見。我們已即時向相關部門主管作出反映及跟進,務求改善及提升服務質素,並期待不久的將來再為您服務。九龍海灣酒店管理層

10/10 – Uitstekend

Cheuk Yee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
環境及設施也非常好及完善,員工非常好客友善, 但check out時間希望可延長至1點, 11點有時太趕急了.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 15 feb 2022
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

10/10 – Uitstekend

Yuk kit

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 24 jan 2022
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

6/10 – Redelijk

YUN CHUN

1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 12 jan 2022
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Lok Hang

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 12 jan 2022
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Man yuk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
今次住宿九龍海灣酒店,因海景房,如農曆新年有煙花欣赏,會再次入住
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 12 jan 2022
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

2/10 – Ontzettend slecht

Hoi Wah

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
除非對住係無要求既你,係可以考慮。
無法接受香港4星級如此差既質素 酒店大堂環境&會所還可以接受,但接待人員完全無笑容完全目口目面。 至於房間方面需要改善空間好大,梳化完全唔好坐,好污糟,窗簾既鋼珠舊到生銹….. 廁所第一次見設計係用殘廁格局加好多鏡….. 浴缸去水差到唔識形容。 採用獨立房間,門舊到就甩皮,衣櫃毫無設計就咁加幾板就算,床褥硬到木板咁喜歡硬既話都無問題。 廳既電視我諗十幾年前貨,仲可以睇到雪花添。 最後走都浪費十幾廿分鐘check out…… 係等樓上check 房有無問題! 房間係無要消費既野! 總結如果免費住都唔會考慮住。
1 nacht verbleven in december 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 12 jan 2022
親愛的賓客﹕ 感謝 閣下寶貴的意見。 我們已即時向相關部門主管作出反映及跟進,務求改善及提升服務質素,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

LAI LING

Reisde met een groep
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 30 nov 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 30 nov 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Ka Yiu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 30 nov 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Shing chiu

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
空間大丶只是浴室及廚房略有點殘缺;整體理想的
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 30 nov 2021
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

Ming Yan

Positief: Personeel en service, comfort kamer
裝修比較舊,要求早check in遲check out都不可以。
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 30 nov 2021
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

6/10 – Redelijk

Leung

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 29 okt 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

6/10 – Redelijk

Fanny

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
前台不太協助,要求提供額外餐具不願意提供。
2 nachten verbleven in oktober 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 29 okt 2021
親愛的賓客﹕ 感謝 閣下寶貴的意見。 我們已即時向相關部門主管作出反映及跟進,務求改善及提升服務質素,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

10/10 – Uitstekend

Pui Fan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Check out 時間 早了少少
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 29 okt 2021
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

10/10 – Uitstekend

WING CHING

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
床褥、枕頭好舒適。 海景家庭房景觀不錯,房內有爐頭,雪櫃及微波爐設備方便輕便煮食。 出外有酒店接駁小巴,若在紅磡火車站步行10分鐘便到達酒店,非常方便。
3 nachten verbleven in september 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 29 okt 2021
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

4/10 – Matig

Man tai

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 29 okt 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Wing kut

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 29 okt 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

10/10 – Uitstekend

Lik Fei

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 20 sep 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Harbour Plaza Metropolis

2/10 – Ontzettend slecht

Cheong Shing

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rubbish hotel
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 20 sep 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Harbour Plaza Metropolis

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Poor check in process, dirty tired room, very basic breakfast. Should be a good hotel but so badly managed.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 20 sep 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Yee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 20 sep 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Ning

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 27 aug 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely,

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Great pool!
Fantastic pool experience! Some sunny spots, shady spots, deep areas and shallow ledges for little ones to bask safely. Apartment-wise it is a bit old and dated but perfectly functional, spacious (by hk standards) and clean. Beds were a bit hard and aircon a bit noisy. Breakfast hosts simply allocated us a table but did not point out where all the food was as some of it was outside the main dining area which we didn't know until day 2. Plenty of other food options about 10-15min walk or a short taxi ride to Whampoa.
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 27 aug 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Yik Hon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 27 aug 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely

8/10 – Goed

Ting Yen Josephine

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
房間都挺乾淨,但房間冷氣機太嘈了,聲音太大無法入睡,整體都ok
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van 九龍海灣酒店管理層 op 20 sep 2021
感謝閣下的支持。 我們會持續優化我們的設施及服務,並期待不久的將來再為您服務。 九龍海灣酒店管理層

8/10 – Goed

Cindy Che Man

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 20 sep 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel

8/10 – Goed

Sung Yin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van The Management Kowloon Harbourfront Hotel op 10 aug 2021
Thank you for your support. Please rest assure that we will continue to optimize our facilities and service. We do look forward to welcoming you back in the not too distant future. Yours sincerely, The Management Kowloon Harbourfront Hotel