Kowloon New Hostel
Hostel in het stadscentrum in Kowloon, bij een winkelcentrum, op enkele stappen van Kowloonpark
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kowloon New Hostel





Beoordelingen
4,4 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie vierpersoonskamer laden

Familie vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Comfort driepersoonskamer laden

Comfort driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Economy Twin kamer laden

Economy Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer laden

Economy tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Slaapkamers
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Golden Mile Hong Kong by IHG
Tsim Sha Tsui
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.002 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
12 aug - 13 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Flat E1, Floor 10, Mirador Mansion, 58 Nathan Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Nap Tsim Sha Tsui
The Nap Tsim Sha Tsui
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Magnetron
6.2 van 10, 120 beoordelingen
De prijs is € 20
inclusief belastingen en toeslagen
13 jul - 14 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 500.00 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Toeslag voor wifi in de kamer: HKD 50 per nacht (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor vroeg inchecken: HKD 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Schoonmaakkosten: HKD 100 per dag. Dit kan variëren afhankelijk van de accommodatiegrootte.
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kowloon New
Kowloon New Hostel Hong Kong
Kowloon New Hostel Kowloon
Kowloon New Hostel Hostel/Backpacker accommodation
Kowloon New Hostel Hostel/Backpacker accommodation Kowloon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kowloon New Hostel
Beoordelingen
4,4
4,8/10
Netheid
5,8/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
4,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
3 dec 2019
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
25 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
14 jun 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
差評,共用廁所浴室沒有在顯眼處標示
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Chris, Osaka, Japan
Reisde met partner
30 apr 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chris
2 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
jenny bee
8 apr 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jenny bee
3 nachten verbleven in april 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Sze Kai
20 jan 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A hostel mainly to cheat your money
Sze Kai
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 dec 2018
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
No view and missing phone chargers
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
2/10 – Ontzettend slecht
kim, hongkong
26 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
kim
3 nachten verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
13 nov 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Jenol, Malaysia
11 nov 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jenol
1 nacht verbleven in november 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
21 okt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
สภาพในห้องโทรมมาก
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
2/10 – Ontzettend slecht
TAI HIM
2 okt 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
TAI HIM
3 nachten verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Eun Jee
9 aug 2018
Positief: Personeel en service
Mehhhh
Eun Jee
5 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jun 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 mei 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 mei 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cheap in price....
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
15 mei 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Chen
18 mrt 2018
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chen
2 nachten verbleven in maart 2018
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
17 mrt 2018
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2018
4/10 – Matig
Ana
11 jan 2018
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ana
1 nacht verbleven in december 2017
2/10 – Ontzettend slecht
HOTBOYZ, Bangkok
11 jan 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ห้องโดยรวมแย่กว่าที่คิด
HOTBOYZ
2 nachten verbleven in januari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
酒店不是每個房間都有洗手間
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Max, 日本
17 okt 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
free wifi とエアコン
Max
3 nachten verbleven in oktober 2017
6/10 – Redelijk
ㅇㅈ, 한국
17 sep 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
위치는 좋지만 노약자는 힘들어요.
ㅇㅈ
3 nachten verbleven in september 2017
8/10 – Goed
Ginx, Thailand
10 sep 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ginx
3 nachten verbleven in september 2017