Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Economy eenpersoonskamer laden

Economy eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Junior kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior vierpersoonskamer laden

Junior vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Alle foto's voor Junior driepersoonskamer laden

Junior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Slaapkamers
Een privébadkamer
Misschien vind je dit ook leuk

Holiday Inn Golden Mile Hong Kong by IHG
Tsim Sha Tsui
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.6 van 10, Uitstekend, 1.007 beoordelingen
De prijs is € 120
inclusief belastingen en toeslagen
28 aug - 29 aug
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Flat F1, floor 5, Mirador Mansion, 62 Nathan Road, Tsim Sha Tsui, Kowloon
Over deze accommodatie
Vergelijkbare accommodaties

The Nap Tsim Sha Tsui
The Nap Tsim Sha Tsui
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Schoonmaakservice
- Keuken
6.2 van 10, 120 beoordelingen
De prijs is € 22
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Borgsom: HKD 300.00 per accommodatie, per verblijf
- Vóór het inchecken dien je een borgsom van HKD 300 te betalen.
We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.
Optionele extra's
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag mogelijk (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: HKD 150.0 per nacht
- De accommodatie berekent een toeslag van 5 procent op betalingen met een creditcard
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
New Garden Hostel Kowloon
New Garden Hostel
New Garden Kowloon
New Garden Hotel Hong Kong
New Garden Hostel Hong Kong
New Garden Hostel Hotel
New Garden Hostel Kowloon
New Garden Hostel Hotel Kowloon
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over New Garden Hostel
Beoordelingen
5,8
5,4/10
Netheid
6,2/10
Personeel en service
6,0/10
Voorzieningen
5,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep, Zakenreiziger
31 mrt 2019
Positief: Personeel en service
10 nachten verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Shu
Reisde met een groep
1 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shu
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Imelda
8 mei 2024
Imelda
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Christopher
Reisde met familie
22 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
4 nachten verbleven in november 2023
6/10 – Redelijk
Thong Yean
Reisde met een groep
6 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Thong Yean
6 nachten verbleven in oktober 2023
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
27 okt 2019
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Maynards
21 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good!
Maynards
4 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
9 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in maart 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
stay elsewhere.
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Xu
28 jan 2019
Xu
1 nacht verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
23 jan 2019
Positief: Personeel en service
まあまあ
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
31 dec 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
OLEG
7 aug 2018
Positief: Personeel en service
OLEG
4 nachten verbleven in augustus 2018
2/10 – Ontzettend slecht
sawada, JAPAN
6 jan 2018
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
今まで泊まった中で最悪のホテル
sawada
1 nacht verbleven in december 2017
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 dec 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer


Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
23 sep 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
スタッフは最高、客室は最低。
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Philip
11 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Recommended
Philip
5 nachten verbleven in augustus 2017
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
26 jul 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in juli 2017
6/10 – Redelijk
yoohwa
28 mei 2017
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
가까움
yoohwa
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
25 mei 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good location but rooms are not clean
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Falk, Frankfurt
21 mei 2017
Positief: Netheid
HK typical low-budget
Falk
6/10 – Redelijk
me, 広島
8 mei 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
金額以上のものは求められない
me
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mei 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
安い宿
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Chiu
25 mrt 2017
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer