Fotogalerie voor Sojiin





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 410
30 okt - 31 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami) laden

Traditionele kamer (Japanese Style, 10 Tatami)
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige kamer, niet-roken (Run of house) laden

Eenvoudige kamer, niet-roken (Run of house)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe kamer, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Deluxe kamer, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Suite, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Suite, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Superior suite, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Superior suite, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Deluxe suite, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Deluxe suite, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Standaard kamer, niet-roken laden

Standaard kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Waterkoker
Alle foto's voor Superior kamer, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Superior kamer, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Een donzen dekbed
Slaapkamers
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Familiekamer, niet-roken, uitzicht op tuin laden

Familiekamer, niet-roken, uitzicht op tuin
Hoogtepunten
Een binnenplaats
Airconditioning
Een koelkast
Televisie
Slaapkamers
Een donzen dekbed
Een haardroger
Een bidet
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

143 Koyasan, Ito, Koya, Wakayama-ken, 648-0211
Over deze accommodatie
Sojiin
Vergelijkbare accommodaties

Koyasan Syukubo Ekoin
Koyasan Syukubo Ekoin
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Zakelijke services
- Wasservice
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 269 beoordelingen
De prijs is € 774
19 okt - 20 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om toegang tot de openbare badvoorziening te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser, rookmelder, EHBO-doos en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van een dergelijke accommodatie het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in de administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Sojiin Inn Koya
Sojiin Inn
Sojiin Koya
Sojiin Koya
Sojiin Ryokan
Sojiin Ryokan Koya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Sojiin
9,4
Uitzonderlijk
9,8
Netheid
9,8
Locatie
9,2
Personeel en service
9,4
Milieuvriendelijkheid
9,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie
2 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
dirk, Bergen
Reisde met een groep
15 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
dirk
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
20 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
23 jul 2017
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Te duur.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2017
10/10 – Uitstekend
zhen
Reisde met een groep
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
zhen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Steffen, Grossheirath
Reisde met partner
10 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steffen
1 nacht verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
Alexandra
Reisde met familie
13 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alexandra
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
yuka
21 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
yuka
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Gabriela
Reisde met familie
3 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gabriela
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Prasad
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Prasad
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Marc
Reisde met familie
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Marc
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Rachel
Reisde met familie
18 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rachel
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Philip
Reisde met familie
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Philip
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Florian
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top
Florian
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Mark
Reisde met partner
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mark
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Boldmaa
24 mrt 2025
Boldmaa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
18 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Extraordinary place!
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Birgit
Reisde met partner
13 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Birgit
2 nachten verbleven in maart 2025
4/10 – Matig
Guillermo
Reisde met familie
4 mrt 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Guillermo
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Trevor
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trevor
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Subrato
12 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Subrato
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Daniel
7 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Daniel
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Niccolò
7 jan 2025
Niccolò
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Maryann
30 dec 2024
Maryann
2 nachten verbleven in december 2024