Garni Hotel Azul
Hotel voor gasten met huisdieren in Kranj, met gratis ontbijt, bij het congrescentrum
Fotogalerie voor Garni Hotel Azul





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 97
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
10 van 10 kamers weergeven
Alle foto's voor Tweepersoonskamer laden

Tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, balkon laden

Tweepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Studio suite laden

Studio suite
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op binnenplaats laden

Tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed, toegankelijk voor mindervaliden, uitzicht op binnenplaats
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Superior driepersoonskamer laden

Superior driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Panorama kamer laden

Panorama kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Panorama tweepersoonskamer laden

Panorama tweepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Panorama driepersoonskamer laden

Panorama driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Alle foto's voor Panorama vierpersoonskamer laden

Panorama vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Gratis extra bedden
Gratis babybed
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Privébadkamer
Een minibar
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Suceva 26, Brnik, Kranj, 4000
Over deze accommodatie
Garni Hotel Azul
Vergelijkbare accommodaties

Dvor Jezeršek Brnik
Dvor Jezeršek Brnik
- Ontbijt inbegrepen
- Huisdiervriendelijk
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 145 beoordelingen
De prijs is € 129
inclusief belastingen en toeslagen
20 nov - 21 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 23.50 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
- Toeslag voor overdekt lang parkeren: EUR 5 per nacht
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per dag
- Assistentiedieren zijn vrijgesteld van toeslagen
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Kinderen jonger dan 7 jaar oud worden niet tot de fitnessruimte toegelaten zonder toezicht van volwassenen.
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Slovenië een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Azul Kranj
Hotel Azul
Hotel Azul Kranj
Hotel Azul
Garni Hotel Azul Hotel
Garni Hotel Azul Kranj
Garni Hotel Azul Hotel Kranj
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Garni Hotel Azul
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,6/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
16 mrt 2024
Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
8 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
14 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
6/10 – Redelijk
Guy
13 dec 2018
Positief: Netheid
zakenreis
Guy
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
jouko
15 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jouko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
MAO, Naperville
Reisde met partner
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MAO
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Christian
Reisde met partner
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Christian
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Serge
24 jul 2025
Serge
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 – Redelijk
Neil
19 jul 2025
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Neil
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Bilal
6 jul 2025
Bilal
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
Reisde met een groep
25 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy
Ryan
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
David
23 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Ryan
18 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ryan
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Craig
17 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Craig
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Grigorios
10 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Grigorios
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Klaus
Zakenreiziger
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Klaus
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Roselia
17 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roselia
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Naomi
Reisde met een groep
14 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naomi
1 nacht verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Branislav
Zakenreiziger
23 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Branislav
1 nacht verbleven in januari 2025
6/10 – Redelijk
Giuseppe
10 jan 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Giuseppe
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Marco, Desio
Zakenreiziger
17 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Marco
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Ilkka
14 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Short drive to airport
Ilkka
1 nacht verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Shawn
Reisde met partner
7 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shawn
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Yutaka
Zakenreiziger
24 sep 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Yutaka
2 nachten verbleven in september 2024
8/10 – Goed
David
16 aug 2024
Positief: Netheid, comfort kamer
Vecchio ma comunque confortevole e comodo
David
1 nacht verbleven in augustus 2024








