Exterieur

Beoordelingen van ibis Luzern Kriens

3 out of 5
ibis Luzern Kriens
Industriestrasse 13, Kriens, LU

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 128 van 374 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 143 van 374 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 79 van 374 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 16 van 374 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 374 beoordelingen" "

8,6/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Anne

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 24 jul 2023
Dear Anne, Thank you for taking the time to share your positive rating with us. We are happy to hear that you enjoyed your overall stay with us. We are looking forward to your next stay. Kind regards,

4/10 – Matig

Harko

2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 27 jun 2023
Dear Harko, Thank you for your rating to our hotel. If you wish to share more details, will be much appreciated. This will help us to improve the quality of our services. Look forward to hear from you soon. Sincerely,

8/10 – Goed

Robert

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2022
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 20 okt 2022
Dear Robert, Thank you very much for your positive review of our hotel. It's nice to see your satisfaction. We look forward to welcome you back again. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Anja

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Op doorreis. We konden mooi vroeg inchecken 13:30 uur en kregen tickets voor het OV. 2 stops en je staat in het centrum van Luzern. Heerlijke dag gehad. Super geslapen en de volgende ochtend weer fris voor de terugreis naar NL.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Alexander Svab – Assistant General Manager op 15 aug 2022
Dear Anja, With a big pleasure we've read your beautiful comment to your recent stay in our hotel. We all thank you very much for sharing your kind words with us and look forward to welcome you very soon again. Best Regards, Alexander Svab – Assistant General Manager

8/10 – Goed

Irene

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima verblijf adres
Kamer is ruimer dan de gemiddelde Ibis kamers. Alles aanwezig en proper. Goede locatie, buiten het centrum, met voldoende eet mogelijkheden.
1 nacht verbleven in september 2021
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 21 sep 2021
Dear Irene, Thank you very much for staying with us and for sharing your positive feedback with us. I am very happy to see that you found the location and the size of our rooms suitable to your expectations. We hope to welcome you soon. Sincerely

10/10 – Uitstekend

Jan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Het was top. Een aanrader!!
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 12 nov 2018
Dear Jan, We are happy to read, that you've had a wonderful stay in our hotel. Thank you for taking the time to share your feedback with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

10/10 – Uitstekend

YUKSEL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2018
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 12 nov 2018
Dear Yuksel, We much appreciate your 5-Star rating of our hotel. We hope that you also enjoyed our beautiful city and had good time in Switzerland. It's our hope to welcome you very soon again. Best Wishes

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideaal hotel om te overnachten op doorreis naar Italië
1 nacht verbleven in juni 2018
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 12 jun 2018
Dear Guest, Thank you so much for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and wish you a good holiday in Italy. Sincerely,

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Avoid
Had to pay for parking and local taxes, which was not clear to us and got blamed on expedia. Totally overpriced, lousy room.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 25 aug 2017
Dear Guest, Thank you for taking the time to tell us about your experience at the ibis Luzern Kriens. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies. At Ibis, we strive to provide a superior service experience for every customer; therefore your feedback is very important to us.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future. Sincerely, S. Samil Benli - General Manager

8/10 – Goed

Michiel, Zaandam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Handig dicht bij de snelweg
Goed hotel voor een tussenstop, lekker en goed restaurant tegenover het hotel! Het was in de nacht (zaterdagnacht) wel behoorlijk rumoerig buiten en omdat de kamer redelijk warm was hielden we de ramen open, dus wat herrie. Goede bedden! Schone kamer en vriendelijk personeel. Wij hadden het ontbijt buffet erbij en die was top!
1 nacht verbleven in juni 2017
Reactie van S. Samil Benli op 3 aug 2017
Dear Michiel, It's great to see that you enjoyed your stay & breakfast in our hotel. We all thank you very much and look forward to see you very soon again.

6/10 – Redelijk

Jacob, Tholen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Wij hadden de pech dat we niet zo snel personeel tot onze beschikking hadden, toen we 's avonds rond 23.00 uur nog een drankje aan de bar wilden drinken. Hadden in dezelfde tijd, zelfs zonder haasten, wel 2 drankjes kunnen doen.

6/10 – Redelijk

cornelis balvers, amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
te duur voor een hotel butien de stad
op het hotel zelf is niet veel aan te merken, maar de prijs (125€ per nacht) voor een hotel buiten de stad op een bedrijventerrein is veel te hoog.

8/10 – Goed

Giorgio, Ede

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte hotel voor doorreis
Beter dan verwacht op basis van de prijs. Het is afgelegen en buiten de stad. De entree (buiten) valt tegen maar binnen is het prima.

6/10 – Redelijk

miriam

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Door reis hotel
Hotelkamer netjes Ligging industrie terrein Personeel ongastvrij onaardig Geen visite kaartje

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service
doorreis
leuk hotel voor 1 nacht

10/10 – Uitstekend

Lakshya

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Casmira

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Liked the hotel but not too pleased with the 2 single beds. The mattress kept slipping off the bed and the pillows not comfortable at all
3 nachten verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

Premalatha

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Easy access
1 nacht verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

Nawal

2 nachten verbleven in april 2024

6/10 – Redelijk

Brian

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Niravkumar

3 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Fabio

Zakenreiziger, Reisde met familie
Zu laut
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Rogerio

2 nachten verbleven in januari 2024
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 1 feb 2024
Dear Rogerio, Thank you for taking the time to share your 5-star rating with us. We hope to welcome you back to our hotel very soonSincerely,

6/10 – Redelijk

DANILO

Zakenreiziger
Strategic location with large underground parking. Bad smell in the common areas and on the bedroom floor. Poor breakfast Courteous staff
1 nacht verbleven in november 2023
Reactie van Alexander Svab op 8 dec 2023
Dear Danilo, We thank you very much for sharing your experience with us. Please allow me to express my excuses that we didn't cover all your expectation. It's our hope to welcome you very soon again in our hotel. Sincerely, Alexander Svab - Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

German

2 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van S. Samil Benli - Direktor op 3 nov 2023
Sehr geehrter German, Vielen Dank für Ihre ausgezeichnete Bewertung unseres Hotels. Wir freuen uns sehr, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen.Mit freundlichen Grüssen.

10/10 – Uitstekend

helene, Laval

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super
1 nacht verbleven in oktober 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 20 okt 2023
Dear helene, We much appreciate your 5-star rating to our hotel. With big pleasure, we've seen that you've enjoyed your stay with us and look forward to welcome you again. Best regards,

10/10 – Uitstekend

jose, Alajuela

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excelente opcion para Lucerna, transporte en tren muy rapido y facil a la ciudad, el personal muy atento.
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 20 okt 2023
Dear jose, Thank you so much for your lovely words to your recent stay which made us truly happy. We look forward to welcome you very soon again and wish you all the best. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Marc

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Alexander Svab – Assistant General Manager op 20 sep 2023
Dear Marc, Thank you very much for your great review. With hope to see you again in our hotel, wish you a wonderful time. Sincerely, Alexander Svab – Assistant General Manager

6/10 – Redelijk

Andrew

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Alexander Svab - Assistant General Manager op 20 sep 2023
Dear Andrew, We thank you very much for sharing your experience with us. Please allow me to express my excuses that we didn't cover all your expectation. It's our hope to welcome you very soon again in our hotel. Sincerely, Alexander Svab - Assistant General Manager

10/10 – Uitstekend

Andre

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Modern room. Hotel gave us passes for train to the city which was very convenient. Ten minutes and we were downtown. Situated in and industrial/business sector.
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 10 aug 2023
Dear Andre, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best wishes from whole team.

10/10 – Uitstekend

Thomas

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 10 aug 2023
Dear Thomas, Thank you for taking the time to share your 10 points rating with us. It is always a pleasure to receive positive feedback. We would be very happy to have you staying with us again on your next visit to Luzern,Best regards,

6/10 – Redelijk

Ben

1 nacht verbleven in juli 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 22 aug 2023
Dear Ben, Thank you for taking the time to share your rating with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon.Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Zoe

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Highly recommend
We only stayed for one night but appreciated the bigger bed, the fridge, the bottled water, and the two chairs rather than the standard one chair most hotel rooms provide.
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 24 jul 2023
Dear Zoe, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely

6/10 – Redelijk

Elaine

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 24 jul 2023
Dear Elaine, Thank you for taking the time to share your rating with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon! Sincerely,

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom custo benefício
Hotel comercial
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 24 jul 2023
Dear Maria, Thank you very much for staying with us and for sharing your experiences. It makes us truly happy to read, that you were satisfied during your stay. We are looking forward to see you again in our Hotel. Best Regards,

6/10 – Redelijk

Thordur

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
4 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 4 jul 2023
Dear Thordur, Dear Guest,Thank you for taking the time to share your feedback. We hope to welcome you back to our hotel very soon!Sincerely,

10/10 – Uitstekend

Andrew

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not sure what the name of the receptionist who worked the 24th and 25th May but he was awesome and did his upmost to make our stay better despite my Mother taking ill. He even went as far as to suggest that we tried the steak house next door for a Bouillon. Thanks epic service
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 27 jun 2023
Dear Andrew, Thank you very much for your beautiful review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us, and also our friendly staff! We work harder everyday to make everyone feel home and comfortable.We hope to see you soon again very soon. Regards,

8/10 – Goed

WAI CHING

2 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alles gut
1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van S. Samil Benli - Direktor op 27 jun 2023
Sehr geehrter Christian, zunächst einmal vielen Dank für Ihre freundlichen Kommentare. Es ist immer ein Vergnügen, so ein schönes Feedback zu erhalten. Wir freuen uns, wenn wir Sie auch bei Ihrem nächsten Besuch in Luzern wieder bei uns begrüssen dürfen.Mit freundlichen Grüssen

8/10 – Goed

ELIF

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The hotel was ok, location was excellent and the hotel staff so friendly.
3 nachten verbleven in april 2023

6/10 – Redelijk

ERNST

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
😀 Die Lage ist gut. Das Bett ist bequem. Das Zimmer ist groß. 😏Es ist hellhörig, da die Zimmertüren nicht isolieren. Es waren noch Haare vom Vorgänger im Bett. Es ist sehr teuer. Am Anfang hat das Zimmer 100Euro gekostet. Dann aber noch 19 Euro pro Person für das Frühstück und 12 Euro für den obligatorischen Parkplatz.
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van S. Samil Benli - Direktor op 6 apr 2023
Sehr geehrter Ernst, Vielen herzlichen Dnak für Ihre Bewertung. Ich entschuldige mich sehr, dass Sie mit der Zimmerreinigung nicht ganz zufrieden waren. Betreffend Preisen, möchte ich Sie informieren, dass wir Preise mit und ohne Frühstück anbieten, damit unsere Gäste sich selber entscheiden dürfen. Wir hoffen dass Sie unser Frühstück genossen haben und freuen uns schon auf Ihren nächsten Besuch. Mit besten Grüssen.

6/10 – Redelijk

Vivion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
3 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van S. Samil Benli - General Manager op 6 apr 2023
Dear Vivion, Thank you for taking the time to share your rating with us. We hope to welcome you back to our hotel very soon and make your stay more pleasant than this one! Sincerely,

8/10 – Goed

FABIO M

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bom
Bom hotel, confortável, quarto maior em relação ao padrão Ibis. Bom pra passar as 2 diárias
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Alexander Svab – Assistant General Manager op 24 jan 2023
Dear Fabio, Thank you very much for your great review! It is a real pleasure to know that you have enjoyed your stay with us! We work harder every day to make everyone feel home and comfortable. We hope to see you again very soon! Regards,

8/10 – Goed

Isabela

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breakfast is not a good experience
The hotel is nice: quiet, clean and quich checkin and checkout. But the breakfast was terrible!!!! The quantity was not enough to all guests (we have to ask all the time to the staff), the room is dark (yes, dark) and the pancakes and waffles were the same for 02 days (yes, they didn’t prepare new ones). But the entire experience was ok.
2 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Alexander Svab - Assistant General Manager op 9 jan 2023
Dear Isabela, We thank you very much for sharing your experience with us. Please allow me to express my excuses that we didn't cover all your expectation. It's our hope to welcome you very soon again in our hotel. Sincerely,

8/10 – Goed

maria antonietta

4 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Alexander Svab – Assistant General Manager op 9 jan 2023
Dear Maria, Thank you very much for your great review. With hope to see you again in our hotel, wish you a wonderful time. Sincerely,

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Es war mir nicht bewusst, dass ich für den Parkplatz zusätzlich bezahlen muss.
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Alexander Svab – Direktionsassistent op 9 jan 2023
Sehr geehrter Gast,Herzlichen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns über Ihre Erfahrungen zu informieren. Es tut mir sehr leid, dass wir Ihre Erwartungen nicht erfüllen konnten. Für die entstandenen Unannehmlichkeiten bitte ich Sie nochmals um Entschuldigung. Ich hoffe, Sie haben das Vertrauen in uns nicht verloren und geben uns in naher Zukunft die Gelegenheit, Sie von unserem Service erneut zu überzeugen. Mit freundlichen Grüssen,

6/10 – Redelijk

Emo

10/10 – Uitstekend

tesfaye

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022
Reactie van Alexander Svab – Assistant General Manager op 9 jan 2023
Dear Guest, Thank you very much for your great review. With hope to see you again in our hotel, wish you a wonderful time. Sincerely,

10/10 – Uitstekend

René

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Es gibt nichts zu beanstanden. War wie zu erwarten, alles bestens
Reactie van Alexander Svab – Direktionsassistent op 9 jan 2023
Sehr geehrter René, Vielen herzlichen Dank für Ihre positive Bewertung. Es freut uns sehr, dass Sie einen schönen Aufenthalt bei uns hatten. Wir hoffen Sie bald wieder bei uns willkommen zu heissen. Mit freundlichen Grüssen,

8/10 – Goed

Martina

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr freundliches Personal! Preis-Leistungsverhältnis sehr gut. Man hätte sogar eine Passepartout Tageskarte vom Hotel bekommen, was leider über die Buchung bei ebookers.ch nicht ersichtlich war.
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van Alexander Svab – Direktionsassistent op 9 jan 2023
Sehr geehrte Martina Vielen Dank für Ihre tolle Bewertung! Es freut uns dass Sie mit den Leistungen zufrieden waren. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüssen zu dürfen. Mit freundlichen Grüssen,