ABS Bintang Guest House

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Jalan Alor

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

5,8 op 10 โ€“

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Keuken
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Eenpersoonskamer, gedeelde badkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een ventilator
Gemeenschappelijke keuken
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standaard tweepersoonskamer, gedeelde badkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een ventilator
Gemeenschappelijke keuken
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een ventilator
Gemeenschappelijke keuken
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familiekamer, gedeelde badkamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een ventilator
Gemeenschappelijke keuken
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden OF 1 queensize bed en 1 eenpersoons stapelbed

Family Room with Shared Bathroom (No Window)

  • Max. aantal: 4

Single Room with Shared Bathroom (No Window)

  • Max. aantal: 1

Standard Double Room with Shared Bathroom

  • Max. aantal: 2

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Level 1, No 85 & 87, Jln. Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100

In de buurt

  • Jalan Alor - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Changkat Bukit Bintang - 1 min. lopen - 0.1 km
  • Lot 10 Shopping Centre - 3 min. lopen - 0.3 km
  • Berjaya Times Square - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 7 min. lopen - 0.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 2 min. rijden
  • Station Bukit Bintang - 3 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 34 min. rijden

Restaurants

  • โ€ชMon Chinese Beef Roti ่•ƒๅŠ้…ฅๅฐ่’™ - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชKFC - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชDonkai - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชRestoran Al-Basha - โ€ฌ1 min. lopen
  • โ€ชOasis Fun Pub - โ€ฌ3 min. lopen

Over deze accommodatie

ABS Bintang Guest House

Hotel in de buurt van Pavilion Kuala Lumpur
Faciliteiten zoals stomerij-/wasservices en een ligging in de buurt van Berjaya Times Square en KLCC Park maken van ABS Bintang Guest House de ideale bestemming. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Daarnaast profiteer je van het volgende:
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en conciรซrgeservices
  • Kranten in de lobby, een bagageopslagruimte en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een 24-uurs receptie, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van ABS Bintang Guest House zijn uitgerust met gemakken zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi.
Andere voorzieningen zijn o.a.:
  • Douches en gratis toiletartikelen
  • Gemeenschappelijke keukens, magnetrons (op verzoek) en waterkokers

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 10 per dag)

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Magnetron op verzoek

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Conciรซrgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Magnetron op verzoek
  • Toegang tot gemeenschappelijke keuken

Meer

  • Airconditioning
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Ventilator

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 21.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Parkeerkosten: MYR 10.00 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bijย het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekeningย worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.
Aan een nabijgelegen gebouw worden bouwwerkzaamheden verricht, wat mogelijk geluidshinder kan veroorzaken.

Accommodatie ook bekend onder de naam

ABS Bintang Guest House Hotel
ABS Guest House Hotel
ABS Guest House
ABS Bintang Guest House Hotel
ABS Bintang Guest House Kuala Lumpur
ABS Bintang Guest House Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij ABS Bintang Guest House?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij ABS Bintang Guest House te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 10.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij ABS Bintang Guest House?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 21.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij ABS Bintang Guest House uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt ABS Bintang Guest House een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt ABS Bintang Guest House?

Dit hotel ligt in Bukit Bintang, vlak bij Changkat Bukit Bintang en Jalan Alor. Ook Berjaya Times Square en Pavilion Kuala Lumpur liggen binnen 10 minuten lopen. Station Bukit Bintang ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Imbi is het 6 minuten lopen.

Beoordelingen

Beoordelingen over ABS Bintang Guest House

5,8

5,6

Netheid

7,2

Locatie

7,2

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

5,6

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 9 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 53 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 11 van 53 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 โ€“ Redelijk

Vivian

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ๅœฐ็‚นๆ–นไพฟ
3 nachten verbleven in oktober 2024

10/10 โ€“ Uitstekend

Rockson

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service good staff
3 nachten verbleven in oktober 2024

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Danyal

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Absolutely disgusting. Damp, mould, dirty bedding, shared bathrooms.. should be illegal. Needed to leave ASAP and had to shower at my next hotel straight away as i felt so gross. The mattress was in extremely bad condition - springs were so so thick and deep and all over, didnt know a mattress could get THAT bad Expedia needs to take responsibility and stop selling us stuff like this.
1 nacht verbleven in november 2023

10/10 โ€“ Uitstekend

Ian

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
6 nachten verbleven in september 2023

6/10 โ€“ Redelijk

Mohd Zaki

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room confortable to me but toilet dirty.
1 nacht verbleven in augustus 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Naoya

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff is really nice and kind. But the room smells mold, and I found about 10 cockroaches in one night just only in my room. I could not stand with such an unsanitary condition, so I moved to the other place. Iโ€™ll never stay there again. Again, the staff is really nice.
2 nachten verbleven in augustus 2023

8/10 โ€“ Goed

Abdi

6 nachten verbleven in juni 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Tidak direkomendasikan nginap di sini. kondisi buruk
1 nacht verbleven in juni 2023

2/10 โ€“ Ontzettend slecht

Derick, Singapore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 โ€“ Goed

AJ

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
.
5 nachten verbleven in april 2023

6/10 โ€“ Redelijk

Takeshi

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
14 nachten verbleven in november 2022

10/10 โ€“ Uitstekend

Mehad

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Property it's not good hotel staff very good behavior
2 nachten verbleven in september 2022

4/10 โ€“ Matig

TETSUKA

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
็ช“ๆœ‰ใ‚Šใฎ้ƒจๅฑ‹ใ ใฃใŸใŒใ€็ฉบ่ชฟๅฎคๅค–ๆฉŸใฎ้ŸณใŒใ†ใ‚‹ใ•ใ‹ใฃใŸใ€‚ ใƒใ‚นใƒซใƒผใƒ ใŒ็‹ญใใŒใคใ‹ใ„ๆ‚ชใ‹ใฃใŸใ€‚
13 nachten verbleven in juli 2022

8/10 โ€“ Goed

Amir hassan

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okey
1 nacht verbleven in maart 2022

10/10 โ€“ Uitstekend

Nigel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 โ€“ Goed

Khairulnizam

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2020

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 night in BB

Place was hard to find but I made it after few encounter with other hotel staff who point the direction. Stayed was normal budget hostel you've had expected. Room 205 deal with roadside noise and cockroach as well as AC was 30 degrees all the time (might be different remote they gave me) Apart from that, it's ok since I only booked emergency 1 night stay. If longer, I would prefer another option. It says RM20 per night including fees but you'll be charged additional RM2 plus another RM20 deposits which reimbursed only RM19 during checkout. Reimbursed in RM1 bank note which not everyone will count at the counter. I keep it saperate and later discovered this. It's all prepared before she hand it over to you. Deliberate or unintentional only God knows best.
1 nacht verbleven in september 2020

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice gud location
1 nacht verbleven in maart 2020

4/10 โ€“ Matig

Mohamed saleem

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wrost service,collect extra amount,didnt give receipt,dont give wifi password,rude staff please dont recommde abs guest house.
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 โ€“ Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 โ€“ Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in november 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in november 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Abdul Rehman

16 nachten verbleven in oktober 2019

6/10 โ€“ Redelijk

Karni

Less honest

booked through hotels.com, but told by reception it's fully booked. been transferred to other guesthouse but again call back and told there's room with internal bathroom but different price. played around with price. expat tourists charges not included.
2 nachten verbleven in oktober 2019