Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 5 van 19 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
5
Gastenscore: 8 - Goed. 3 van 19 beoordelingen" "
8 - Goed
3
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 19 beoordelingen" "
6 - Redelijk
8
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 19 beoordelingen" "
4 - Matig
2
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 19 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
7,6/10
Netheid
7,4/10
Personeel en service
7,2/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4/10 – Matig
Alexander
22 okt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
Not recommend.
Clerk could not find booking. Continued to dispute even after repeatedly show booking number and paid invoice. Argued that it must be for another branch. 15 mins later i got a key !! Not what you need at 11pm.
Upon checkout counter not open. Even though sign on door and advertise 24 Hours. Did not get my key deposit back as I had to leave to get catch a flight. RM20 lost.
Alexander
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
MR ABD
Zakenreiziger
4 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay review
Excellent service, Clean hotel for my pilot flying training
Courteous customer service and nearby amenities- Mcdonalds, ATM, 24hr coffeeshop
MR ABD
2 nachten verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jul 2021
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
26 feb 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
alessandra
1 jan 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cleanliness
At first, I just try it for 1 nights to see either im comfortable or not. Then when i check in, I found out the cleanliness was 10/10 plus the service also good. Then, i add 1 more nights to stay again to continue my travel here.
alessandra
1 nacht verbleven in december 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
30 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Not very clean.. Noisy...
Staff friendly
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
30 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
Reactie van Suren op 11 dec 2019
Thank you sir
6/10 – Redelijk
Siti
14 nov 2019
Location
The place was very far to go everywhere, not easy to find eating places.
Siti
3 nachten verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Mr D
14 okt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
Mr D
1 nacht verbleven in oktober 2019
Reactie van suren op 11 dec 2019
thank you sir
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
20 aug 2019
Negatief: Personeel en service
The hotel manager keeps my deposit of 20 ringgit and when we arrived thought that we haven't payed the room. The area around the hotel is terrible. Good only for the position, very close to the Subang Airport
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
nikeid
Zakenreiziger
19 aug 2019
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall ok.
nikeid
1 nacht verbleven in augustus 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met partner
9 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Suren op 13 jul 2019
Thank you sir
4/10 – Matig
Nik
Zakenreiziger, Reisde met partner
22 mei 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
I had stayed here several times and kinda love the surroundings. Many parking spaces, restaurants and convenient stores. Also the internet connection was great. The only bad thing that the housekeeper tend to use the same bedsheets, pillow cases and blankets several times and unwashed. I could smell the bad odors from the pillow and blanket. They’re not using the laundry service as the housekeepers would wash everything. The management should look into this matter!
Nik
1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van suren op 4 jun 2019
We will look into this matter ......seriously miss
6/10 – Redelijk
Kaz
Zakenreiziger
29 mrt 2019
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was difficult to get there when I used grab taxi. The map on grab showed different location.
Kaz
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van Suren op 30 apr 2019
we will try to improfe these matter through google sir
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
10 aug 2018
Good for business stay.
Is suitable for business stay.
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2018
6/10 – Redelijk
Dzul
23 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dzul
1 nacht verbleven in juni 2018
6/10 – Redelijk
LEONG
4 apr 2018
LEONG
8/10 – Goed
najihah, malaysia
11 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cool
It was cool And nice to stay
But the environment was a bit noisy even when i am inside the room can hear very loud the staff talking and opening musics which is not good