Aster+ Hotel Bukit Jalil

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen in Kuala Lumpur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Aster+ Hotel Bukit Jalil

Interieur
Voorkant van accommodatie
Lobby
Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed | Een bureau, een strijkplank/strijkijzer, gratis wifi, beddengoed
Interieur

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2024
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Suite

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2024
Aparte slaapkamers
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2024
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2024
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Ledtelevisie
Gerenoveerd in 2024
Een bidet
Privébadkamer
Een haardroger
Waterkoker
Gratis mineraalwater
  • 20 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot GC-08, Kompleks YJN, No 1, Jalan Jalil Perwira, Kuala Lumpur, 58200

In de buurt

  • Nationaal stadion Bukit Jalil - 2 min. rijden - 3.4 km
  • Axiata Arena - 4 min. rijden - 4.2 km
  • Mid Valley Megamall - 7 min. rijden - 10.2 km
  • Sunway Pyramid Mall - 8 min. rijden - 9.8 km
  • Sunway Lagoon Theme Park - 8 min. rijden - 10.6 km

Lokaal vervoer

  • Station Sri Petaling - 3 min. rijden
  • Station Kuala Lumpur Petaling KTM Komuter - 6 min. rijden
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Nathan's Corner - ‬8 min. lopen
  • ‪Shin Zushi - ‬13 min. lopen
  • ‪Murni Discovery - ‬10 min. lopen
  • ‪Bubble Bee House 小蜜堂 - ‬10 min. lopen
  • ‪Hao Hao Restoran好好茶餐室 - ‬7 min. lopen

Over deze accommodatie

Aster+ Hotel Bukit Jalil

Hotel in de buurt van Nationaal stadion Bukit Jalil, verbouwd in 2024
Bij Aster+ Hotel Bukit Jalil kun je uitkijken naar faciliteiten zoals een kruidenier/supermarkt, een kapsalon en wasvoorzieningen. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Overige voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een 24-uurs receptie, een lift en meertalig personeel
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Aster+ Hotel Bukit Jalil bieden leuke extraatjes zoals airconditioning en beschikken over faciliteiten zoals gratis wifi en gratis mineraalwater.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaakservice en bureaus

Gesproken talen

Engels, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Gezinsvriendelijk

  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Kapsalon
  • Kruidenier/supermarkt
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift (91 centimeter brede deur)
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in januari 2024
  • Gebouwd in 2022

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Na de openingstijden kun je niet meer inchecken bij deze accommodatie.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 40.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: MYR 40.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Tijdens het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert mobiele betalingen en contante betalingen.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Aster Hotel Bukit Jalil Kuala Lumpur
Aster Bukit Jalil Kuala Lumpur
Aster Bukit Jalil
Aster Hotel Bukit Jalil Hotel
Aster Hotel Bukit Jalil Kuala Lumpur
Aster Hotel Bukit Jalil Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Aster+ Hotel Bukit Jalil?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Aster+ Hotel Bukit Jalil te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Aster+ Hotel Bukit Jalil?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Het is niet mogelijk om na sluitingstijd in te checken.

Tot hoe laat kan ik bij Aster+ Hotel Bukit Jalil uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Aster+ Hotel Bukit Jalil?

Dit hotel in Kuala Lumpur ligt op 2 km van Pavilion Bukit Jalil Winkelcentrum en op 3,4 km van Nationaal stadion Bukit Jalil. Axiata Arena ligt op 3,8 km. Station Alam Sutera ligt op 27 minuten lopen.

Beoordelingen over Aster+ Hotel Bukit Jalil

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 8 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 32 beoordelingen

7,0/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

SITI NAZIRAH

1 nacht verbleven in juni 2025

8/10 – Goed

Nurul Umi

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Hoping this hotel can prepare one rrom for iron and iron board so that customer can use
1 nacht verbleven in juni 2024

8/10 – Goed

Yee

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
1 nacht verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Rafidah

Negatief: Personeel en service
Free parking and near amnities
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Lim Guat, BANTING

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fact checked for everyone! 1. room are small - erm.... i got quite a big queen room with complete facilities and tea or coffee. I booked standard queen room. 2. no hot water - water heater was available in the room but can see few defect at the water heater and the bathroom. overall was not bad 3. bedroom area condition - my room smells was normal, while bedding can see a little bit of stains. bed bugs is still there cause me scratch here n there... everything in the bedroom seems quite well function and the room I got was nice....... 4. lobby condition - was awesome nice and they make it quite a good place to hang out awhile if you want to. reminder ! cash deposit is a must to prepare... prepare to park at outside building first for check in as there's a barrier gate will block the entrance to car park.
1 nacht verbleven in augustus 2023

6/10 – Redelijk

Lee

Negatief: Netheid
The place is ok.
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Kwang

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Incidents had to be dealt with, room cleaning staff were too lacking in manners and service to tenants, morning counter staff were polite.
2 nachten verbleven in juni 2023

10/10 – Uitstekend

Yazid

Good
1 nacht verbleven in april 2023

10/10 – Uitstekend

Eugene

1 nacht verbleven in maart 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

One and a half stars

The hallways were dark. The room had water damage on the walls. The bathroom floor was wet as if someone had already in use it recently. We immediately booked another hotel and checked out about 15 minutes after checking in. We do not recommend this place unless you are on a tight budget.
1 nacht verbleven in november 2022

8/10 – Goed

CHAN HUA

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The pricing is very affordable. The room is reasonably clean but my friend who stayed in another room complained that the room is smelly although we have requested for non-smoking room.
2 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Nur

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great with parking but the cleanliness is average
1 nacht verbleven in augustus 2022

10/10 – Uitstekend

Abdul Halim Hafizuddin

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Newly renovate.. Very good price for the room u get..
1 nacht verbleven in mei 2022

10/10 – Uitstekend

Revathi Malayalam

Positief: Netheid, personeel en service
Good
1 nacht verbleven in mei 2022

8/10 – Goed

Chong

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room cleanliness was disappointed, feel itchy after sleep on the bed, the blanket got some black color dots on it, which i don't know what it is. The free towel and the water heater seems like being used.
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

The hotel didn't receive (at least the said so) the booking confirmation so our friends had trouble with check in. I had to forward to the hotel the mail receved by Expedia on which was shown the itinerary number and the evidence of payment.
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spacious room Basic amenities (it's a budget hotel afterall) Parking under the building with 24 hrs guarded Easy accessable. There are convenience store beside the hotel
2 nachten verbleven in augustus 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Not suitable to stay
2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Tom, Johor

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

値段相応のホテル

割と静かでよく寝る事が出来る 蚊が多い 窓ガラスの取っ手が壊れていて 閉まらない 値段が安いので我慢出来ます 駐車場があり、便利 駅も近い
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

I stayed there for 4 nights.. but they clean my room for only ONCE! And that was after i asked them to do so.. sigh.. We didn't get the mineral water replaced, nor the bath gel/shampoo, and the rubbish wasn't collected.. so sad because you PAY for FOUR days, but you were treated like you pay for only ONE day stay. Another thing, they promised me that I was allowed to use their fridge to store my stuffs (fruits) - I did contact them before making reservation to ensure that I have hotel with such service as I couldn't live without fruits due to some medical reasons. Based on the text conversation, since they don't provide any mini fridge inside room, therefore they assure me that their staff will help me keeping my fruits using hotel fridge without any problem. Upon arrival, I did request for such service, the hotel staff took the fruits and said OK. But LATE AT NIGHT (it was 11.55 PM) when I already fall asleep my room was heavily knocked and i received several calls which made me awake. When i picked up the call (as I am so scared to open the door as I don't know who was the man outside) the hotel staff said that they CAN'T KEEP my fruits in the hotel fridge? WHATTT? After 6 HOURS then only u tell me???? And late at night you disturb me just to give excuses... FAKE PROMISE. Hard to find eateries nearby, the one below the hotel (nasi lemak) wasn't open during my stay. Free parking is only for one car, so if your family bring more than 1 car then the rest have to pay.
4 nachten verbleven in augustus 2018