Een kluis op de kamer, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd

Beoordelingen van Citin Masjid Jamek by Compass Hospitality

3 out of 5
Citin Masjid Jamek by Compass Hospitality
No. 7 Seksyen 33, Jalan Melayu, Off Jalan Masjid India, Kuala Lumpur

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 251 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 176 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 80 van 636 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 50 van 636 beoordelingen" "

6,8/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

6,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gelegen in drukke buurt
Geen aanrader, de airco op onze kamer lekte, een deel van de vloerbedekking was nat en daardoor stonk de kamer enorm. Na dit te hebben gemeld werd het wel meteen verholpen.. Maar de stank bleef. Ook lag er een moskee naast het hotel die sochtends om half 6 tot ongeveer 6 uur z'n luidsprekers op voluit zette.. Dit rond half 8 s'avonds nogmaals. Verder was het hotel wel netjes en het personeel vrij vriendelijk. Het hotel lag verscholen achter een hele drukke markt, voornamelijk kleding kraampjes met lange jurken, boerka's en hoofddoeken. Lastig bereikbaar.. Je moest de markt over lopen om bij het hotel te komen. Niet echt een schone buurt.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
Prima nacht voor de prijs
Prima, mooi uitzicht op de Petronas Towers gehad vanaf de hotel kamer. Jammer dat er geen raam open kon bij een slecht werkende airco. Prima locatie voor uitstapjes in de stad.

8/10 – Goed

Jeanne

Positief: Personeel en service, comfort kamer
tevreden
CitinHotel is in vergelijking van de vele andere hotels van ongeveer hetzelfde niveau, die we in Kuala Lumpur hebben bezocht een hele goede. We werden laat in de avond nog vriendelijk ontvangen. De service was goed. De kamer was groot en netjes.Wij zijn helemaal tevreden.

2/10 – Ontzettend slecht

Klaas, Harderwijk NL

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Citin Hotel Masjid Jamel. Kuala Lumpur
Bedompt hotel met weinig service. Biedt niet meer dan een voordelige overnachting. Remoerige omgeving. Wordt aan het oog onttrokken door de lokale bazar. Wat dan wel weer zijn charme heeft. Geluidsoverlast door de moskee die ernaast ligt. Mooi centraal in het centrum tussen een lokale buurt. Slecht bereikbaar voor taxi.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Voor de prijs een erg goed hotel. Netjes, schoon en een goed bed. Ontbijt was prima en het zit op een prettige locatie om de stad te kunnen verkennen.

8/10 – Goed

Henk, Nederland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
WAAR VOOR JE GELD
Het hotel ligt in een dynamische buurt met een permanente (Maleisische) markt. De ingang is zelfs moeilijk te bereikem, omdat die is ingebouwd met marktkramen waar vriendelijke mensen spullen kopen en verkopen. Dit hotel biedt voor weinig geld een schone kamer, badkamer en wc. Elke dag schone handdoeken. Gratis internet en een eenvoudig maar goed ontbijt. De bediening van het hotel is vriendelijk en zeer hulpbereid. Waar voor je geld dus!

8/10 – Goed

Mieke, Netherlands

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great city hotel on a budget
Location was perfect (just a 2 min. walk from masjid jamek mrt station). Lovely white bed linen, comfy beds, nice shower and friendly staff for a great price. On our second stop in KL we booked again!

4/10 – Matig

Arelli

Reisde met een groep
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room was not cleaned before I checked in. Inconveniently moved into another room without prior notice. Second room just as dirty as the first.
3 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

osman

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

osman

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2023

6/10 – Redelijk

Paul Are

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Balkar

2 nachten verbleven in september 2022
Reactie van Reservation op 20 nov 2022
Dear Guest Thank you for the reviewHope to see you againThank you

10/10 – Uitstekend

khalid

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Best price good
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Asnam Bin

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Ariff Budiman

Breakfast poor
Bf very poor
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Reservation op 24 aug 2022
Dear guest,Warm Greeting from Citin Hotel Masjid Jamek, Kuala Lumpur!!!Thank you for your kind review on... and for providing us with your feedback on our hotel's services and products during your recent stay with us. In the areas you mentioned, appropriate action had been taken. We value your feedback and comments in order to improve and ensure the satisfaction of our guests.We are glad you had a pleasant stay and hope to serve you again in the near future.Best Regards,Thank you,The Management

6/10 – Redelijk

Muhammad Faizul

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
A nice place to stay
2 nachten verbleven in augustus 2022
Reactie van Reservation op 24 aug 2022
Dear Guest,Warm Greeting from Citin Hotel Masjid Jamek, Kuala Lumpur!!!Thank you for your kind review on... and for providing us with your feedback on our hotel's services and products during your recent stay with us. We value your feedback and comments in order to improve and ensure the satisfaction of our guests.We are glad you had a pleasant stay and hope to serve you again in the near future.Best Regards,Thank you,The Management

2/10 – Ontzettend slecht

Pankaj

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
usless staff .
avoid to stay there .no staff very bad service,even don’t clean the room.10 times called for shower gel
2 nachten verbleven in juli 2022
Reactie van Reservation op 24 aug 2022
Dear guest,Warm Greeting from Citin Hotel Masjid Jamek, Kuala Lumpur!!!Thank you for your kind review on... and for providing us with your feedback on our hotel's services and products during your recent stay with us. In the areas you mentioned, appropriate action had been taken. We value your feedback and comments in order to improve and ensure the satisfaction of our guests.We are glad you had a pleasant stay and hope to serve you again in the near future.Best Regards,Thank you,The Management

8/10 – Goed

Nooruddin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
5 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Sue op 24 feb 2020
Thank you for staying with us!

10/10 – Uitstekend

Ahmad

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It is amazing
it is amazing hotel ... room and everything is excellent and powerful ... employees are helpful special in the reception part, thanks for all and thanks for the reception employee Mr. Ram
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sue op 16 jan 2020
Thank you for staying with us!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sue op 16 jan 2020
Thank you for staying with us

2/10 – Ontzettend slecht

Jeremy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not so good.
14 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sue op 17 dec 2019
Hi, sorry for the bad experience staying with us. We will improve our service for future

6/10 – Redelijk

Zhariah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Biasa-biasa
Semua ok je, tapi bilik yang diduduki tidak ada meja untuk menulis. Bantal yang digunakan seperti bantal kapas yang berharga RM12.
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Sue op 17 dec 2019
Thank you for staying with us! Have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location for shopping is good & food places all nearby the only thing is the aircon is not strong enough
3 nachten verbleven in november 2019
Reactie van Sue op 6 dec 2019
Hi, May I know your room number ? and your check out date. So I will bring this issue to management to follow up

8/10 – Goed

osman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
3 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sue op 29 okt 2019
Thank you for staying with us! Have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019
Reactie van Sue op 18 okt 2019
Thank you for staying with us ! Have a nice day

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
古いと思われた施設も清潔だった。
2 nachten verbleven in september 2019
Reactie van Sue op 10 okt 2019
Thank you for your feedback. We will improved our service and the facilities . Hope to see you next trip! Have a nice day!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
so dirty ,having cockroach..
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sue op 27 sep 2019
Hi . May I know what room number your stay before? So I can follow up with the housekeeping department

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van Sue op 27 aug 2019
Thank you for staying with us ! Have a nice day :)

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van Sue op 21 aug 2019
Thank you for staying with us !

8/10 – Goed

M.

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good n happy
1 nacht verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Norlina

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 5 aug 2019
Thank you for staying with us ! Have a nice day

6/10 – Redelijk

Arlinda, Kuching

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Ok and nice
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 29 jul 2019
Thank you for staying with us ! Hope to see you next trip Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and close to city centre of Kuala Lumpur
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 29 jul 2019
Thank you for staying with us ! Hope to see you next trip Have a nice day!

6/10 – Redelijk

HASLIN, Kota Kinabalu

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Location is good to get public transport
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 29 jul 2019
Thank you for staying with us ! Hope to see you next trip Have a nice day!

10/10 – Uitstekend

Mr Andrew R

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value and great people
The service quality is second to none. What makes this hotel great us its people. We felt it was good value. As well as having bottled water in the room, there was a cold water dispenser by the lifts which is priceless in such hot climate. They had welcoming drink by the reception as well. I suggest frequent fumigation to get rid of the annoying little insects. They were also very resourceful to help us with practical hand-held scales when we needed to weigh our suitcases. We recommend this place as we had a very pleasant stay.
3 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 29 jul 2019
Thank you for staying with us ! Hope to see you next trip Have a nice day!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid
The room was full cockroaches, which were especially abundant when switching off the light, and this made my stay there especially uncomfortable.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 23 jul 2019
Hi , May I know your room number?

4/10 – Matig

V

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
The aircon was not even cool.. Cant sleep at nite
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 23 jul 2019
Hi. May I know what room number your stay ? So I will follow up with the person in charge .

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 16 jul 2019
Thank you for your support! Have a nice day

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Sue op 16 jul 2019
Thank you for your support! Have a nice day

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Comfortable nice
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sue op 12 jul 2019
Thank you for your support . Hope to see you next trip! Have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Watch out for parkIng. You nees to pay RM7 per hour
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sue op 16 jul 2019
Thank you for your support! As mentioned in our website / all online bookings. We don't have any parking provided to our customer ,usually we will suggest the guest to park the card near to our hotel but its chargeable

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Tempat dkt dgn kedai dan mall
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sue op 2 jul 2019
Thank you for your support . Hope to see you next trip! Have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Tempat yg sesuai untuk membeli pakaian
2 nachten verbleven in juni 2019
Reactie van Sue op 2 jul 2019
Thank you for your support . Hope to see you next trip! Have a nice day

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Sue op 25 jun 2019
Thank you for staying with us . Have a nice day

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019
Reactie van Sue / Reservation Department op 10 jun 2019
Thank you for your support . Have a nice day

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Reservation Department op 3 jun 2019
Thank you for your support . Have a nice day

8/10 – Goed

Masri

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
No safety box in my room
Room no safety box...
3 nachten verbleven in mei 2019
Reactie van Sue , Reservation op 17 jun 2019
Hi. Thank you for your support and feedback . Hope to see you next trip

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van sue / reservation op 8 mei 2019
Thank your for staying with us . Have a nice day

10/10 – Uitstekend

Muhamad

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hotel baik. susah sikit untuk dicari
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van sue / reservation op 8 mei 2019
Thank your for staying with us . Have a nice day