D'majestic by Swiss Garden

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Berjaya Times Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een minibar
Een kluis
  • 28 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Studio (Chic)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Een kluis
  • 54 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
376 JALAN PUDU, Kuala Lumpur, Federal Territory of Kuala Lumpur, 55100

In de buurt

  • Berjaya Times Square - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Jalan Alor - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Petronas Twin Towers - 3 min. rijden - 3.1 km
  • KLCC Park - 4 min. rijden - 3.4 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 3 min. rijden
  • Station Pudu - 3 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 34 min. rijden

Restaurants

  • ‪Kedai Kopi Dan Makanan Pak Lock 百樂茶餐室 - ‬3 min. lopen
  • ‪Restoran Sek Yuen - ‬1 min. lopen
  • ‪丹記水餃 - ‬1 min. lopen
  • ‪Restoran Kari Kepala Ikan Jalan Pudu - ‬3 min. lopen
  • ‪Restoran Ali Food Corner - ‬3 min. lopen

Over deze accommodatie

D'majestic by Swiss Garden

Hotel in de buurt van Berjaya Times Square
D'majestic by Swiss Garden ligt in de buurt van Jalan Alor en Pavilion Kuala Lumpur en biedt daarnaast faciliteiten zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een dakterras en een tuin. Ben je toe aan een verwendag? Breng dan een bezoek aan de sauna. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Daarnaast biedt dit hotel de volgende voordelen:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een ontbijtbuffet (tegen een toeslag), meertalig personeel en een bagageopslagruimte
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservices en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 188 kamers zijn uitgerust met faciliteiten zoals gratis wifi, kluisjes en gratis mineraalwater.

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Luchthavenshuttle beschikbaar
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: MYR 23,40 voor volwassenen en MYR 11,70 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Kinderzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Meertalig personeel
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Dakterras
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 20 etages

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen

Entertainment

  • Flatscreen-tv

Eten en drinken

  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Kluisje

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 16.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Mocht je nog vragen hebben, neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 145.75 per dag.

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het ontbijtbuffet: ca. MYR 23.40 voor volwassenen en ca. MYR 11.70 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: MYR 145.75 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Er wordt een toeslag in rekening gebracht bij het inchecken als je specifieke kamerverzoeken hebt.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

D'Majestic Place Swiss Garden Hotel Kuala Lumpur
D'Majestic Place Swiss Garden Hotel
D'Majestic Place Swiss Garden Kuala Lumpur
D'Majestic Place Swiss Garden
D'majestic Swiss Garden Hotel Kuala Lumpur
D'majestic Swiss Garden Hotel
D'majestic Swiss Garden Kuala Lumpur
D'majestic Swiss Garden
D'majestic Swiss Garn Kuala L
D'majestic by Swiss Garden Hotel
D'majestic by Swiss Garden Kuala Lumpur
D'majestic by Swiss Garden Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Is D'majestic by Swiss Garden voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Wat kost het om bij D'majestic by Swiss Garden te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij D'majestic by Swiss Garden?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 16.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij D'majestic by Swiss Garden uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt D'majestic by Swiss Garden?

Dit hotel ligt in Pudu, binnen 2 km afstand van Low Yat-plein, Berjaya Times Square en Jalan Alor. Ook Pavilion Kuala Lumpur en KLCC Park liggen binnen 3 km afstand. Station Pudu ligt op maar 3 minuten lopen en naar Station Hang Tuah is het 10 minuten lopen.

Beoordelingen over D'majestic by Swiss Garden

Beoordelingen

7,6

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 81 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 117 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 54 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 17 van 295 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 26 van 295 beoordelingen

7,8/10

Netheid

7,2/10

Personeel en service

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Jesper

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel is close from half june!!

2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Bob

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Prima hotel

bij het zwembad hebben ze maar 2 ligbedjes, dat is veelste weinig voor zon groot hotel ( 180 kamers). En de douche wordt na 5 min douchen erg koud, 2 kamers gehad allebei zelfde probleem. In de kamer zit een box waar heel zacht muziek uit komt, dat kun je niet uitzetten! Maar voor de rest is het een prima hotel, ligging is goed kan overal heen lopen, metro om de hoek! Koelkastje op kamer, fohn, thee en koffie! Prachtig uitzicht vanuit het zwembad.

6/10 – Redelijk

S, Amsterdam

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Alleen voor het zwembad aan te bevelen

Het hotel heeft een groot zwembad met een prachtig uitzicht. Echter is de ligging van het hotel niet aan te bevelen, ligt in een achtergestelde buurt, daarnaast vond ik het personeel niet al te vriendelijk en het ontbijt was niet vers. De kamer zelf was schoon en het bed was comfortabel.

10/10 – Uitstekend

Menno, Eindhoven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean hotel with nice people.

We loved to stay in this hotel. Kindly people who are willing to help you.

6/10 – Redelijk

Vincent & Sara, Nederland

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Nieuw hotel op een mindere locatie

Leuke nieuwe hotelkamers met een verrassende indeling (open badkamer). Goed zwembad met een prachtig uitzicht over KL. Ook zijn er prima fitness faciliteiten, een sauna en stoombad die allen gratis te gebruiken zijn. Nadeel van dit hotel zijn de "open gangen" heeft waardoor het zeer warm/benauwd vanaf de kamer naar de lift is. Ook is het hotel hierdoor zeer gehorig, de karaoke bar die aan de overkant zit is hierbij helemaal vervelend. Daarnaast stelt het ontbijt weinig voor en kan het personeel vriendelijker zijn. De locatie is zeker niet in het centrum maar met de LRT (metro) wel makkelijk bereikbaar voor enkele RM's. Overal een basis hotel dat nog ruimte heeft voor verbeteringen.

8/10 – Goed

eguchi

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

大人の事情かなぁ

駅前だが立地は良く、夜間は歩くのが怖いはず。 オーバーブッキングとの理由で系列ホテルに変更、送迎車よんで頂きました無料。 現在、このホテルは予約が出来ず、長期滞在型か賃貸として貸し出してる模様… 変更後のホテルはアロー通り、ブドゥバスターミナル間近のスイスホテルで結果大満足でした。
3 nachten verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Eve, Sachsen

Positief: Personeel en service

Hotel

wir haben 2verschieden Termine in diesem Hotel gebucht . Beim ersten einchecken war alles ok mit dem Zimmer . Nur beim zweiten mal waren wir etwas entäuscht .Das Zimmer entsprach keineswegs einem Deluxe Zimmer .
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Cherng Jiunn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid

Never again.

The hotel carpark was not complimentary. The beds were uncomfortable. As soon as you walked into the room, the stench from the open concept bathroom drain would greet you. Would not choose to stay here again.
1 nacht verbleven in mei 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very pathetic hotel, poor service from staff

Very pathetic hotel, poor service from staff & management , no cooperation to guest, basic amenities missing in hotel. Would not suggest anyone to stay there even at free of cost.
3 nachten verbleven in mei 2018

10/10 – Uitstekend

Azim, Singapore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good. Especially the infinity pool. I enjoyed the MBS feel there eventhough it is not that high it is still has a pretty nice night view.
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
check in process very slow. we arrive at 8:00 p.m... car parking need to be paid..:( RM5 flat rate per day..

6/10 – Redelijk

Catharina

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

8/10 – Goed

Pier, Vancouver, BC, Canada

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nice view of KL SKYLINE

The hotel has superb facilities! However, be prepared of the ff: 1. Universal charger as they don’t provide one. 2. UBER or take a cab a lot since there’s no McD nearby. 3. Pool area closes at 10 pm.
2 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Harri

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Netheid
Huippu uima-allas.

4/10 – Matig

Cihan, Neuss

Negatief: Personeel en service, comfort kamer

auf keinen fall ein zweites mal

kurze Fakten: positiv: zentral, supermarkt direkt neben an, einkaufszentrum in der nähe, im verhältnis moderne einrichtung, metro und bushaltestelle in der nähe, der Pool ist sehr schön negativ: Frühstück ist eine absolute Katastrophe! Nur zwei Handtücher im Zimmer für zwei Personen. soll man damit baden, die hände trocknen, etc etc Personal unfreundlich ( ausser die an der tür standen ) Die Pool Handtücher waren nicht zumutbar! ekelhaft! die gardinen waren dreckig!! Direkt quer gegenüber war eine Karaoke Bar und nachts war es extrem laut Wlan hat 3-4 Tage nicht funktioniert. sehr ärgerlich!!
7 nachten verbleven in maart 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Terrible Terrible Hotel, Stay Away!!!

I booked this hotel because, honestly, the photos looked so good with reasonable price. However, when I arrived with my friends, we soon realized that the service by the staff was simply... non-existent. There was zero room cleaning service, even if you try to call them for room service they would not respond to you. So, we try to request for individual items. To request for something as simple as a towel took 5 calls, and a request for replenishing the bathroom supplies took 3 calls. You practically have to beg the hotel staff to get you your needs. The room we stayed at has a strong musty smell, don't think anyone has stayed there for a while. We actually told the hotel staff to switch the room, but to no one's surprise there was no response! The Wifi in the hotel just simply doesn't work the majority of the time! We had to tether from a 4G SIM card even though we were in the hotel! Seriously, save your money and go to another hotel in the area. This hotel is not worth your time- I am simply not sure how this hotel is getting more than a 2.0 average rating.

8/10 – Goed

chi ping, Taiwan

Positief: Personeel en service

頂樓無邊際泳池

這間飯店最大的亮點事頂樓無邊際泳池,其他的服務就很一般,第一晚沒有整理房間,浴室及廁所是開放式的,比較適合夫妻及情侶入住。
2 nachten verbleven in maart 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Dirty Moldy Room

Our shower had excessive mold. The bathroom was dirty. The dresser has sticky stuff from the previous guests food & drinks. We were moved to a room that was slightly better.
1 nacht verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
no like the lobbys fragrant too strong
3 nachten verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Overall, disappointing

I spent more money than I usually would on this hotel hoping it would be a special break away. I wouldn't stay here again or recommend it unless you want to try the pool out for a night. Pros:- 1. Pool and gym area. You're really just paying extra for this. Without it it's just a 3 star hotel in an average-poor area. 2. Close to train station and 7 Eleven shop. 3. Comfortable bed. Cons:- 1. The hotel check-in took a long time because they apparently had no record of my hotels.com reservation. Eventually it was sorted out. One friendly receptionist and one not so friendly. 2. I would rate the room 3 stars.. overall finish was not good and we kept tripping over due to poor design layout. 3. Housekeeping. We stayed 4 nights and the room was only cleaned once. They did attempt to clean it a second time but 6pm is not acceptable when you've been out all day. 4. Wifi. Really poor connection which we weren't expecting for a 4 star hotel. There are a few TV channels in English but the signal kept cutting out so we gave up.
4 nachten verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

aki, japan

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

イメージ写真通りおしゃれなホテル

部屋はおしゃれな感じで広さも十分。ベッドが固めで沈まなく最高に心地よかった。泳がなかったがプールサイドでまったり楽しんだ。ツインタワーも見える。1階にはコンビニも有る。このホテルは中々良い。1泊だったのが残念だった。
1 nacht verbleven in december 2017

8/10 – Goed

Jubree, Bkk

Positief: Netheid, personeel en service

Good view

We recommend what a pool! Pool has 20 floor and we can see Twin tower. You should go at night.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

takayuki

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

アーリーチェックイン

早めのチェックインができて助かりました。
1 nacht verbleven in februari 2018