Fotogalerie voor Easy Hotel Kl Sentral





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 27
inclusief belastingen en toeslagen
12 okt - 13 okt
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Gerenoveerd in 2021
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Gerenoveerd in 2021
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Privébadkamer
Alle foto's voor Familiekamer, 2 queensize bedden laden

Familiekamer, 2 queensize bedden
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Televisie
Gerenoveerd in 2021
2 slaapkamers
Regendouchekop
Een bidet
Een haardroger
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 176 beoordelingen
De prijs is € 66
inclusief belastingen en toeslagen
20 okt - 21 okt
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

No. 110 Jalan Tun Sambanthan Brickfield, near monorail station and NU mall, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 50470
Over deze accommodatie
Easy Hotel Kl Sentral
Vergelijkbare accommodaties

City Central Hotel
City Central Hotel
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
8.0 van 10, Zeer goed, 103 beoordelingen
De prijs is € 26
inclusief belastingen en toeslagen
15 okt - 16 okt
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor het selfserviceontbijt: ca. MYR 5 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 180 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 10 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 10 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd en is geen alcohol toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Easy Hotel Namirah Hotel Sdn Bhd Kuala Lumpur
Easy Hotel Namirah Hotel Sdn Bhd
Easy Namirah Sdn Bhd Kuala Lumpur
Easy Namirah Sdn Bhd
Easy Hotel Kuala Lumpur
Easy Kuala Lumpur
Easy Hotel
Easy Hotel Kl Sentral Hotel
Easy Hotel Kl Sentral Kuala Lumpur
Easy Hotel Kl Sentral Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Easy Hotel Kl Sentral
8,0
Zeer goed
8,0
Netheid
8,0
Locatie
8,6
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
17 mrt 2016
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Thomas
25 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thomas
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Neha
23 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Neha
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
AKIRA
20 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
AKIRA
5 nachten verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Marlene
18 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Marlene
2 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Andrew
Reisde met familie
31 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2025
4/10 – Matig
sarah
Reisde met familie
30 aug 2025
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
sarah
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Ayano
Reisde met familie
8 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ayano
4 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Manjinder
Reisde met familie
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manjinder
4 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
David
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Kazim, Santa Clara
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
10 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kazim
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Dave
Reisde met familie
26 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dave
5 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rolina
22 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rolina
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Rolina
19 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rolina
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Mette
11 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mette
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
24 mei 2025
Positief: Personeel en service
場所がいいホテル
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Bahrin
19 mei 2025
Bahrin
2 nachten verbleven in mei 2025
6/10 – Redelijk
Toshie
2 mei 2025
Positief: Personeel en service
Toshie
7 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Sergio
Reisde met partner
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sergio
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Haruka
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Haruka
1 nacht verbleven in april 2025
4/10 – Matig
Priscilla
15 apr 2025
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Priscilla
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
SHU CHUAN
12 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
人員親切!
SHU CHUAN
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
darren
7 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Easy connection
darren
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
JEONGWON
Reisde met familie
4 mrt 2025
JEONGWON
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
YI CHU
Reisde met familie
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
推薦入住
YI CHU
4 nachten verbleven in februari 2025