Suite, 1 kingsize bed | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, een laptopwerkplek

Beoordelingen van Four Points By Sheraton Puchong

4 out of 5
Four Points By Sheraton Puchong
1201, Tower 3, Puchong Financial Corp., Jalan Puteri 1/2, Bandar Puteri, Puchong, Selangor

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 235 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 282 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 37 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 13 van 576 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 576 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Hyungsub

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
깔끔하고 시설이 노후되지 않았습니다
1 nacht verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Suzanne Iris

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The Four Points was an excellent hotel with good facilities. The staff were very polite and will help in any way. Fantastic food in the Restaurant
10 nachten verbleven in april 2024

8/10 – Goed

YUEN CHUI

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Room curtain a bit dirty and dirts can be seen on outside glass of the room windows
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

OHKUBO

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Reception should have much capacity. Even in checking rush time there are just one or two handling people. They are nice and gentle, so it would be great to have more flexibility
6 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Tadaaki

3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Xiaofeng, Shanghai

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

Ee Keow

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

Kong eng, Singapone

2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

YI CHIEN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good and valuable hotel to stay for business
5 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Eng

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in november 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2023

6/10 – Redelijk

Gaytri

Reisde met familie
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel has not much to offer. Area noisy and busy, staff not so friendly, did not enjoy my stay here. However walking distance to shops, spa etc
2 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Mark

Reisde met familie
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Alex

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Simple, and smooth. Surrounding is pleasant with many FnB choices.
3 nachten verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Kelly

5 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
clean space, good quality of the food, and kind service!
3 nachten verbleven in september 2023

10/10 – Uitstekend

Teck C

1 nacht verbleven in augustus 2023

8/10 – Goed

Manabu

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Management op 29 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are happy to hear you had a great stay at Four Points by Sheraton Puchong. We wish to welcome you again on your future staycation with us. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Teck C

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van The Management op 29 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are happy to hear you had a great stay at Four Points by Sheraton Puchong. We wish to welcome you again on your future staycation with us. Thank you.

10/10 – Uitstekend

Munyong

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van The Management op 29 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to rate your stay with us. We are happy to hear you had a great stay at Four Points by Sheraton Puchong. We wish to welcome you again on your future staycation with us. Thank you.

10/10 – Uitstekend

GING TSAO

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 15 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Chiu Kin

1 nacht verbleven in augustus 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 15 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

8/10 – Goed

Norihisa

4 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 15 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

8/10 – Goed

Audrey

2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 15 aug 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Teh

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Value for money , room size is good and have good view
3 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van Four Points Puchong op 3 jul 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

8/10 – Goed

Lew

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall are good just the bathroom towel are smelly... probably not dried or no detergent was used during washed. Requested to hse keeping to replace it...
1 nacht verbleven in juni 2023
Reactie van Four Points Puchong op 3 jul 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our hotel, as we strive to exceed our guest's expectations. We truly value your comments and have taken notes on the highlighted issues. Best regards

8/10 – Goed

Evon

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Four Points Puchong op 3 jul 2023
Dear Valued Guest, Thank you for rating your stay with us. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Siang Quee

4 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van Four Points Puchong op 3 jul 2023
Dear Valued Guest, thank you for rating your stay with us. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

HP

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong. op 27 apr 2023
Dear Valued Guest, it was indeed a pleasure having you with us recently at our hotel. We look forward to welcoming you back again to Four Points by Sheraton Puchong. Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Ji Taek

3 nachten verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Tin Wan

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 27 apr 2023
Dear Valued Guest, it was indeed a pleasure having you with us recently at our hotel. We look forward to welcoming you back again to Four Points by Sheraton Puchong.Best Regards.

10/10 – Uitstekend

Lee Ying

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 27 apr 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 27 apr 2023
Dear Valued Guest, Thank you for your review and for choosing our hotel. We're happy that you enjoyed your stay and looking forward to having you again as a guest in our hotel. Best Regards

4/10 – Matig

munechika

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service
風呂場のドアが曲がってついておりシャワーの水が常に外に溢れる 修理を依頼し了解との回答を得たが修理されない。 予備のルームキーを部屋に入れておいたら三日目のメイクアップ時に勝手に回収された。
7 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van Four Points by Sheraton Puchong op 27 apr 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to share your feedback with us. Through your feedback we are able to continually improve our product and service offerings, as we strive to exceed our guest’s expectations. We truly value your comments and have taken note on the highlighted issues. Best Regards

10/10 – Uitstekend

Tan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

MICHELLE NG LI

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is well maintained after my first visit back to 5 years ago. Staff is pretty helpful and friendly. Location is strategic which can easy access to food.
2 nachten verbleven in februari 2023

2/10 – Ontzettend slecht

Oh

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Yau Wei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2023

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CNY Holidays!
Not friendly at all. Booked 3nights stay in Four Points. Upon check in and NO welcome drinks !
3 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Joo Lye

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Television set is bad reception with bad quality program resolution.
4 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

YUUKO

1 nacht verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Joo Lye

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The television receiving quality is not very good bad and most of the program's pictures are not sharp. I am not sure whether is television set problems.
2 nachten verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Liew

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
All the staffs are not customer oriented
1 nacht verbleven in november 2022

6/10 – Redelijk

Ken

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel was nice and area awesome! Many explore food and bar near hotel. I opened door my room. But no towel in bathroom which one I want go shower. I went down lobby because I am deaf guy. I asked staff for towel. Staff told me will tell housekeeper. I went back my room and watch tv. So long and I waited for 15 mins to 30 mins. I went down again. I asked them again. And I ordered grab for dinner. Restaurant forget put cultrey fork & spoon. I went down and asked them. I went back room but still same waited for 10 mins as my food become cold. Please tell staffs. Your hotel still nice area where I like but staff problem service. I understood. Thanks!
2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

chan ha

2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Rodolfo, Chandler

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to the KL airports and the factories. The staff was great. And there are plenty of small coffee shops, convenience stores, ATMs, pharmacies within a short stride from the hotel.

6/10 – Redelijk

Chan Sook

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Safe area
3 nachten verbleven in oktober 2022