4806-0-13, CBD PERDANA 2, PERSIARAN FLORA, Cyberjaya
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 41 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
16
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 41 beoordelingen" "
8 - Goed
19
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 41 beoordelingen" "
6 - Redelijk
3
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen" "
4 - Matig
1
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 41 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
2
8,2/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,4/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
10/10 – Uitstekend
Mohd Fairuz Ikhwan
Reisde met familie en kleine kinderen
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nearby restaurant, shops and mall
Mohd Fairuz Ikhwan
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van shila op 13 mei 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time
10/10 – Uitstekend
AFNIL DANIAL BIN AHMAD
Reisde met familie
1 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
AFNIL DANIAL BIN AHMAD
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Shila op 2 apr 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time
10/10 – Uitstekend
muhamad faizal
Reisde met familie
18 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and good service. Those who like chinese muslim food can enjoy the breakfast at restaurant next to the hotel
muhamad faizal
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shila op 21 feb 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time
8/10 – Goed
Mohamed Hadzri
Reisde met partner
4 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
Mohamed Hadzri
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Hilal Hotel op 5 feb 2023
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time
8/10 – Goed
MUHAMMAD ARIF
4 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MUHAMMAD ARIF
10/10 – Uitstekend
ZARITH
17 okt 2022
ZARITH
3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time
8/10 – Goed
Miza syazwani
Zakenreiziger, Reisde met familie
7 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay
Miza syazwani
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time
8/10 – Goed
Nasrol Azrin
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
23 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
Nasrol Azrin
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time
10/10 – Uitstekend
Zulkarnain
11 apr 2022
Zulkarnain
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
sangaran
6 apr 2022
sangaran
1 nacht verbleven in april 2022
8/10 – Goed
Mohd
Reisde met familie
20 okt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Hilal op 23 okt 2021
Thank you so much!
2/10 – Ontzettend slecht
Borhan
Reisde met familie
7 sep 2021
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I dont like because the hotel closed during we booked. We hope you can refund my payment
Borhan
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hilal Hotel op 4 okt 2021
Dear guest, we are sorry for the inconvenience caused. To be informed that we just start the hotel operations on 27th September 2021.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
8 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cantik dan bersih. Next time boleh book lagi
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2021
8/10 – Goed
Mohd Razaki
6 aug 2020
Mohd Razaki
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Hilal op 17 aug 2020
Thank you for your feedback at Hilal Hotel.
8/10 – Goed
Arrifin
20 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very satisfactory. Value for money. Very beautiful morrocan theme & above all, very clean
Arrifin
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hilal Hotel op 6 mei 2020
Dear guest, thank you for your kind words. We look forward to seeing you again!
10/10 – Uitstekend
Mohd Ashraf
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohd Ashraf
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hilal Hotel op 6 mei 2020
Than you.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
12 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van HILAL HOTEL op 13 mrt 2020
Dear guest, thank you.
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 mrt 2020
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The cleaning condition is not good
Mold is not clean on chairs or beds.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van HILAL HOTEL op 13 mrt 2020
Dear guest, thank you for your time to write this review, We apologize for this bad experience. We are very disappointed to hear that our room did not meet your expectations. Your remarks are well noted and we personally will make every effort to remove all shortcomings as soon as possible. We will try the next time to be more than expected.
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
22 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice deco and comfotable
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van fikry op 25 sep 2019
Dear valued guest, thank your for good review for us. Thank you and have a nice day.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
11 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strategic, calm and clean. Highly recommended.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van HOTEL HILAL op 13 sep 2019
Dear valued guest, thank you for your review and have a nice day.
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
2 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilities & services are within reach.
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 3 sep 2019
Dear valued guest, thank you and have a nice day!
8/10 – Goed
Haji
Zakenreiziger
24 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Sistem parking agak tidak mesra pelanggan
Haji
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 28 jul 2019
Thank you for your time viewing your stay. We will improve our service from time to time
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jul 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 17 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
14 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and tidy. Quite spacious and value for money.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 17 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!
8/10 – Goed
mohd hanif
11 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
mohd hanif
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van fikry op 12 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!
10/10 – Uitstekend
Manpreet
8 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Manpreet
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van fikry op 12 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
9 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great time staying. The staff is friendly, it just that the hot shower sometimes not function well
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hilal Hotel op 10 apr 2019
Thanks for reviewing your stay & have a good day!
8/10 – Goed
LIM
8 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
LIM
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van HOTEL HILAL op 8 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We will improvise our hotel from time to time. We are looking forward to seeing you again!
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger, Reisde met familie
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room interior design and good customer services
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ARIF op 2 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We are looking forward to seeing you again and have a good day!
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 mrt 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 2 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We are looking forward to seeing you again and have a good day!
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
8 mrt 2019
Positief: Netheid, comfort kamer
u get what u pay
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 11 mrt 2019
Thank you.
8/10 – Goed
Cindy
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok. This my 2nd time to stay here.
Cindy
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 28 jan 2019
Thank you so much. Looking forward to seeing you again in our hotel!
8/10 – Goed
mohd zahir
22 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SESUAI UNTUK PASANGAN DENGAN ANAK KECIL SEORANG SAHAJA.. BILIK AGAK SEMPIT..KESELURUHAN MEMUASKAN..DECORATION YANG CANTIK, KEDDUKKAN HOTEL YANG STRATEGIK,, BANYAK RESTORAN BERDEKATAN UNTUK PILIHAN SELERA
mohd zahir
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 24 jan 2019
Terima kasih dan datang lagi!
10/10 – Uitstekend
Nur
26 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terbaik
Sangat bagus, selesa, cantik, pekerja yang baik dan ramah, sangat puas hati
Nur
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van HILAL HOTEL op 29 dec 2018
Terima kasih dan datang lagi!
8/10 – Goed
Muhammad
10 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good place
Muhammad
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Hilal Hotel op 11 dec 2018
Thank you.
8/10 – Goed
Mohd, Sitiawan
4 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keaadaan bilik hotel selesa dan bersih. Wifi memuaskan. Cuma, boleh buat penambahbaikan untuk adakan telefon di bilik bg kemudahan berurusan dgn pihak hotel. Label arah kiblat juga tidak terdapat dalam bilik, mungkin hanya terlepas pandang. Harap dapat ditambahbaik. Keseluruhannya, memuaskan dan berbaloi dgn harga.
Mohd
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hotel Hilal op 7 dec 2018
Teima kasih diatas komen yang diberikan. Kami ada menyediakan label arah kiblat di setiap bilik, dimana kami meletakkannya di dalam laci.
10/10 – Uitstekend
Hafis
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hafis
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HILAL HOTEL op 30 dec 2018
Thank you.
10/10 – Uitstekend
Hafis
15 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hafis
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HILAL HILAL op 30 dec 2018
Thank you.
2/10 – Ontzettend slecht
Sss
4 nov 2018
Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lift breakdown. Dah la dpt tingkat 4. Good location
Sss
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Hilal Hotel op 6 nov 2018
We are sorry for that matter. Thank you & have a great day.