Lobby

Beoordelingen van Hotel Hilal

3 out of 5
Hotel Hilal
4806-0-13, CBD PERDANA 2, PERSIARAN FLORA, Cyberjaya

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 16 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 19 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 41 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 41 beoordelingen" "

8,2/10

Netheid

8,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,6/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Mohd Fairuz Ikhwan

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nearby restaurant, shops and mall
1 nacht verbleven in mei 2024
Reactie van shila op 13 mei 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time

10/10 – Uitstekend

AFNIL DANIAL BIN AHMAD

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice
1 nacht verbleven in maart 2024
Reactie van Shila op 2 apr 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time

10/10 – Uitstekend

muhamad faizal

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Clean and good service. Those who like chinese muslim food can enjoy the breakfast at restaurant next to the hotel
1 nacht verbleven in februari 2024
Reactie van Shila op 21 feb 2024
Thank you for your positive feedback. We really appreciate it and let's see each other again next time

8/10 – Goed

Mohamed Hadzri

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok
1 nacht verbleven in januari 2023
Reactie van Hilal Hotel op 5 feb 2023
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time

8/10 – Goed

MUHAMMAD ARIF

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten

10/10 – Uitstekend

ZARITH

3 nachten verbleven in oktober 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time

8/10 – Goed

Miza syazwani

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Okay
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time

8/10 – Goed

Nasrol Azrin

Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
-
1 nacht verbleven in juli 2022
Reactie van Shila op 7 dec 2022
Thank you for your feedback. We really appreciate it and we hope to see you again next time

10/10 – Uitstekend

Zulkarnain

1 nacht verbleven in april 2022

10/10 – Uitstekend

sangaran

1 nacht verbleven in april 2022

8/10 – Goed

Mohd

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2021
Reactie van Hotel Hilal op 23 okt 2021
Thank you so much!

2/10 – Ontzettend slecht

Borhan

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I dont like because the hotel closed during we booked. We hope you can refund my payment
1 nacht verbleven in augustus 2021
Reactie van Hilal Hotel op 4 okt 2021
Dear guest, we are sorry for the inconvenience caused. To be informed that we just start the hotel operations on 27th September 2021.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cantik dan bersih. Next time boleh book lagi
2 nachten verbleven in april 2021

8/10 – Goed

Mohd Razaki

1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Hotel Hilal op 17 aug 2020
Thank you for your feedback at Hilal Hotel.

8/10 – Goed

Arrifin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very satisfactory. Value for money. Very beautiful morrocan theme & above all, very clean
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hilal Hotel op 6 mei 2020
Dear guest, thank you for your kind words. We look forward to seeing you again!

10/10 – Uitstekend

Mohd Ashraf

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van Hilal Hotel op 6 mei 2020
Than you.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van HILAL HOTEL op 13 mrt 2020
Dear guest, thank you.

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
The cleaning condition is not good
Mold is not clean on chairs or beds.
1 nacht verbleven in maart 2020
Reactie van HILAL HOTEL op 13 mrt 2020
Dear guest, thank you for your time to write this review, We apologize for this bad experience. We are very disappointed to hear that our room did not meet your expectations. Your remarks are well noted and we personally will make every effort to remove all shortcomings as soon as possible. We will try the next time to be more than expected.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nice deco and comfotable
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van fikry op 25 sep 2019
Dear valued guest, thank your for good review for us. Thank you and have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strategic, calm and clean. Highly recommended.
1 nacht verbleven in augustus 2019
Reactie van HOTEL HILAL op 13 sep 2019
Dear valued guest, thank you for your review and have a nice day.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Facilities & services are within reach.
2 nachten verbleven in augustus 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 3 sep 2019
Dear valued guest, thank you and have a nice day!

8/10 – Goed

Haji

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Sistem parking agak tidak mesra pelanggan
2 nachten verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 28 jul 2019
Thank you for your time viewing your stay. We will improve our service from time to time

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 17 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room was clean and tidy. Quite spacious and value for money.
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van FIKRY op 17 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!

8/10 – Goed

mohd hanif

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van fikry op 12 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!

10/10 – Uitstekend

Manpreet

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van fikry op 12 jul 2019
Thank you so much for your time viewing your stay. We are looking forward to seeing you again here!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Great time staying. The staff is friendly, it just that the hot shower sometimes not function well
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Hilal Hotel op 10 apr 2019
Thanks for reviewing your stay & have a good day!

8/10 – Goed

LIM

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van HOTEL HILAL op 8 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We will improvise our hotel from time to time. We are looking forward to seeing you again!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
the room interior design and good customer services
2 nachten verbleven in maart 2019
Reactie van ARIF op 2 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We are looking forward to seeing you again and have a good day!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 2 apr 2019
Dear valued guest, thank you so much. We are looking forward to seeing you again and have a good day!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
u get what u pay
1 nacht verbleven in maart 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 11 mrt 2019
Thank you.

8/10 – Goed

Cindy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok. This my 2nd time to stay here.
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 28 jan 2019
Thank you so much. Looking forward to seeing you again in our hotel!

8/10 – Goed

mohd zahir

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SESUAI UNTUK PASANGAN DENGAN ANAK KECIL SEORANG SAHAJA.. BILIK AGAK SEMPIT..KESELURUHAN MEMUASKAN..DECORATION YANG CANTIK, KEDDUKKAN HOTEL YANG STRATEGIK,, BANYAK RESTORAN BERDEKATAN UNTUK PILIHAN SELERA
1 nacht verbleven in januari 2019
Reactie van HILAL HOTEL op 24 jan 2019
Terima kasih dan datang lagi!

10/10 – Uitstekend

Nur

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Terbaik
Sangat bagus, selesa, cantik, pekerja yang baik dan ramah, sangat puas hati
2 nachten verbleven in december 2018
Reactie van HILAL HOTEL op 29 dec 2018
Terima kasih dan datang lagi!

8/10 – Goed

Muhammad

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good place
1 nacht verbleven in december 2018
Reactie van Hilal Hotel op 11 dec 2018
Thank you.

8/10 – Goed

Mohd, Sitiawan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keaadaan bilik hotel selesa dan bersih. Wifi memuaskan. Cuma, boleh buat penambahbaikan untuk adakan telefon di bilik bg kemudahan berurusan dgn pihak hotel. Label arah kiblat juga tidak terdapat dalam bilik, mungkin hanya terlepas pandang. Harap dapat ditambahbaik. Keseluruhannya, memuaskan dan berbaloi dgn harga.
2 nachten verbleven in november 2018
Reactie van Hotel Hilal op 7 dec 2018
Teima kasih diatas komen yang diberikan. Kami ada menyediakan label arah kiblat di setiap bilik, dimana kami meletakkannya di dalam laci.

10/10 – Uitstekend

Hafis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HILAL HOTEL op 30 dec 2018
Thank you.

10/10 – Uitstekend

Hafis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2018
Reactie van HILAL HILAL op 30 dec 2018
Thank you.

2/10 – Ontzettend slecht

Sss

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Lift breakdown. Dah la dpt tingkat 4. Good location
1 nacht verbleven in november 2018
Reactie van Hilal Hotel op 6 nov 2018
We are sorry for that matter. Thank you & have a great day.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in oktober 2018