Hotel Metro at KL Sentral

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Mid Valley Megamall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Metro at KL Sentral

Dagelijks à-la-carte-ontbijt (MYR 10 per persoon)
Een kluis op de kamer, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Interieur
Een kluis op de kamer, een laptopwerkplek, verduisterende gordijnen
Interieur

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Ontbijt beschikbaar
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Receptie 24/7

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Superior kamer, 1 queensize bed

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe kamer (King Bed with Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Regendouchekop
Badjassen
Privébadkamer
Een bidet
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Privébadkamer
Een haardroger
Een bidet
Regendouchekop
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 3, Jalan Thambypillai, Brickfields, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • Kuala Lumpur Sentral - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Petaling Street - 19 min. lopen - 1.6 km
  • Mid Valley Megamall - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Berjaya Times Square - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Petronas Twin Towers - 5 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Station KL Sentral - 2 min. lopen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 5 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Happy - ‬1 min. lopen
  • ‪Brickfields Pisang Goreng 十五碑炸香蕉 - ‬1 min. lopen
  • ‪Restoran Husen Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Pu Xian Wei 蒲鮮味 - ‬1 min. lopen
  • ‪ABC & Cendol @ Brickfields - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Metro at KL Sentral

Hotel in de buurt van Kuala Lumpur Sentral
Hotel Metro at KL Sentral ligt niet alleen in de buurt van Petaling Street maar beschikt ook over faciliteiten zoals een gratis, dagelijks ontvangst door de manager, wasvoorzieningen en een restaurant. Blijf verbonden met gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), een snelle uitcheckservice en een snelle incheckservice
  • Een kluis bij de receptie, een lift en een rookvrije accommodatie
Kamervoorzieningen
Alle 85 kamers zijn voorzien van gemakken zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Andere gemakken in alle kamers zijn onder andere:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers en dagelijkse schoonmaakservice

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Filipijns, Hindi, Indonesisch, Maleisisch en Urdu

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: MYR 10 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice beschikbaar
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice beschikbaar

Speciale incheckinstructies

Je dient vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies. Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om afspraken te maken over het inchecken.
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 50 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. MYR 10 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Metro KL Sentral Kuala Lumpur
Hotel Metro KL Sentral
Metro KL Sentral
Metro At Kl Sentral
Hotel Metro at KL Sentral Hotel
Hotel Metro at KL Sentral Kuala Lumpur
Hotel Metro at KL Sentral Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Metro at KL Sentral?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Metro at KL Sentral te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Metro at KL Sentral?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: 05.30 uur. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 50. Op beperkte tijden kun je laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Metro at KL Sentral uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Waar ligt Hotel Metro at KL Sentral?

Dit hotel ligt in Brickfields, binnen 2 km afstand van NU Sentral-winkelcentrum, Kuala Lumpur Sentral en Petaling Street. Ook Mid Valley Megamall en Berjaya Times Square liggen binnen 5 km afstand. Station KL Sentral en Station Tun Sambanthan liggen op 5 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Metro at KL Sentral

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 54 van 408 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 177 van 408 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 107 van 408 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 408 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 408 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

7,0/10

Voorzieningen

7,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ricardo

Negatief: Voorzieningen
The internet conection was bad.
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Timothy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Daniel Gitau

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its very quite which i like, but has no restaurant so one has to eat elsewhere.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

chih yung

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

HYGINUS, W. P. LABUAN

Positief: Netheid, voorzieningen
Strategically located, walking distance to NuSentral and KL Sentral. The room I got was spacious.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

SADAYUKI

2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

CHINGTE

不如預期

飯店地點交通方便,周遭有各類餐飲可以選擇,距離NU Sentrala蠻近,逛街購物相當便利,但房間稍嫌老舊,入住房間之門後安全門栓會妨礙進出時門之關閉,房內燈光明顯不足,書桌上亦無檯燈輔助商務辦公,另外浴室無拉門可以關閉,造成水流外濺。
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

WAI KEI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

整體感覺不太潔淨

浴窒熱水不穩定, 很快就不熱, 毛巾也是灰灰色 房間椅子破了一大個洞, 而且感覺有點污穢. 房間牆壁有污水污積, 有點恐怖.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Misuk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
전반적으로 청결하지 않아요 가격대비 별로에요
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Fareed

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Judith

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Raja

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Less than 10 TV channels. Thin walls. They put me in a cheaper room than the one I paid for. Don't pay for breakfast if you are only 1 person. Front desk staff mostly unfriendly. Overall Ok, but I would not stay there again, as I did not enjoy my stay and thought it was poor value.
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

hasnizul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean and tidy
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yong m

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

MOHD SHAHIDAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
แย่มาก เราจองห้องซูพีเรัยทวินแต่ได้ห้องเตียงควีน พอไปถามก็บอกว่าห้องเต็ม ไม่มีการช่วยเหลือ พนักงานนิสัยแย่มาก ทำเหมือนเราไปขอพักฟรี ห้องเล็กมากเราเคยมาพักที่นี่ปีละ 2 - 3 ครั้ง เมื่อก่อนห้องใหญมาก แต่ครั้งนี้ไป เอาห้องมาแบ่งให้เล็กลง เหลือแค่เตียงกับห้องน้ำไม่มีที่วางกระเป๋า พอแค่ซุกหัวนอน ตู้เย็นไม่มี ไม่มีอะไรทีจะทำให้เราคิดจะกลับมาพักอีก เพิ่มเงินอีกนิดหน่อย หรือห้องราคาเท่ากัน ใกล้ๆแถวนั้รมีให้เลือกเยอะ ใครคิดจะจองควรคิดใหม่เถอะครับ
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keskeinen paikka hyvä. Melu ja epäsiisteys, aikaisemman asiakkaan hiukdia ei korjattu koko aikana. Henkilökunta lupaili kaikkea kuten parempaa huonetta, mutta ei toteuttanut. Aikainen varaus ei takaa mitään, ala-arvoiseen huoneeseen on tyydyttävä, koska hotelli on muks aina täysi.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Standard rooms are... Pretty average. Superior or Deluxe are the minimum of what I'd be happy to stay in for more than a night.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
the pros is still walkable to the central station, breakfast buffet has to walk 100m to a restaurant but only offer set menu with little choice, shower is not adjustable and can wet the whole toilet floor which maybe slippery
7 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

立地は良いが、問題が多いホテル

KLセントラル駅からは近くて、立地は良いです。ただ問題なのは部屋の給湯器が故障していて、シャワーからお湯が出なかったのは辛かったです。あと、部屋は狭くないのですが、スーツケースを開くことができない絶妙な空間が残念でした。
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The floor was a bit sticky when we entered the room. The description indicated a room with city-view, but our room was facing the back structure of another building. We have booked 2 rooms with a queen bed as per described. However the hotel did not provide a room with queen bed for 1 of the rooms. If there is no room available, it should be stated at the point of booking, not at check in! Hope the hotel can hold on to what has been promised at the time of booking.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station and shopping mall. Indian and Chinese food nearby.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

HAZAISWANDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy even sorrunding quite noise and bz.
1 nacht verbleven in december 2019