Hotel Six Seasons

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kuala Lumpur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Six Seasons

Restaurant
Exterieur
Premium suite, 2 queensize bedden | Woonkamer | Een ledtelevisie
Zitruimte lobby
Kiosk voor inchecken/uitchecken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior eenpersoonskamer, 1 queensize bed (Tatami)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
  • 11 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 1
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Executive suite, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Premium suite, 2 queensize bedden

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Privébadkamer
Een bidet
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 4, Lorong 1/137C, Batu 5, Jalan Klang Lama, Kuala Lumpur, 58200

In de buurt

  • Nationaal stadion Bukit Jalil - 5 min. rijden - 4.9 km
  • Mid Valley Megamall - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Universiteit van Malaya - 6 min. rijden - 6.4 km
  • Axiata Arena - 6 min. rijden - 5.7 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 8 min. rijden - 7.2 km

Lokaal vervoer

  • Station Sri Petaling - 5 min. rijden
  • Station Kuala Lumpur Petaling KTM Komuter - 20 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 29 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran New Sea View - ‬4 min. lopen
  • ‪Oui Bakehouse & Cafe - ‬1 min. lopen
  • ‪Restoran NSV 新海景 - ‬4 min. lopen
  • ‪Chef Lee's Noodle House - ‬5 min. lopen
  • ‪Le Pont Boulangerie - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

Hotel Six Seasons

Hotel in de buurt van Nationaal stadion Bukit Jalil
Bij Hotel Six Seasons zijn er de volgende voorzieningen: een kapsalon, een stomerij/wasserijservice en een businesscentrum. Naast voorzieningen zoals een restaurant en een snackbar/delicatessenwinkel kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Bovendien profiteer je van voordelen zoals:
  • Toegang tot een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een bagageopslagruimte
  • Een bankethal, een kluis bij de receptie en hulp bij uitstapjes/tickets
  • Een lift, vergaderruimtes en conciërgeservices
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers van Hotel Six Seasons bieden voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning en beschikken daarnaast over faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Andere gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met kabelzenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en waterkokers

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Beveiligde onoverdekte parkeerplekken ter plaatse (MYR 8 per dag)

Eten en drinken

  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad (toegang voor gasten)

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Toegang tot buitenzwembad in de buurt
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Reisgidsen
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep naast het toilet
  • Informatieborden in braille of reliëfletters
  • Lift
  • Noodtrekkoord in badkamer
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie
  • Rolstoeltoegankelijkheid
  • Verhoogd toilet
  • Verlaagde werkbladen en wasbak

Meer

  • 4 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2016

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Restaurantgidsen
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elektrische adapters
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Eén kind, met een maximale leeftijd van 12 jaar oud, kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het op de kamer van de ouder of voogd slaapt
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor onoverdekt parkeren: MYR 8.00 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Geluiddichte kamers kunnen niet worden gegarandeerd.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: brandblusser en beveiligingssysteem
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Six Seasons Kuala Lumpur
Hotel Six Seasons
Six Seasons Kuala Lumpur
Six Seasons
Hotel Six Seasons Hotel
Hotel Six Seasons Kuala Lumpur
Hotel Six Seasons Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Is Hotel Six Seasons voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft toegang tot een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Six Seasons?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Hotel Six Seasons te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 8.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Hotel Six Seasons?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Six Seasons uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Six Seasons een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar.

Waar ligt Hotel Six Seasons?

Dit hotel ligt in het centrum van Kuala Lumpur, op 4,5 km van Mid Valley Megamall en op 4,8 km van Nationaal stadion Bukit Jalil. The Gardens Mall ligt op 4,8 km. Station Kuala Lumpur Petaling KTM Komuter ligt op 20 minuten lopen en naar Station Kuala Lumpur Jalan Templer KTM Komuter is het 24 minuten lopen.

Beoordelingen over Hotel Six Seasons

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 16 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 10 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 38 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 38 beoordelingen

7,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,8/10

Voorzieningen

7,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Shing Yau

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel is good, lobby, walkway, corridor and room is clean. Although room is slightly smaller, but comfortable, feel safe and secure once we step into the hotel. 24 hours staff station at front desk, staff is polite and friendly. Check-in procedure is fast and easy. Easy to get food surrounding hotel area, not convenient for public transport. However, we are driving not an issue.
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Seow Yee

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

JOHN, Norfolk

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Was all good... clean hotel!
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

JOHN, Norfolk

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super clean! Well maintained! Friendly! Great European Style Cafe next door too A Gem across from Pearl Point Mall
2 nachten verbleven in december 2024

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Safe Box and refrigerator are not provide as in the picture advertise.
1 nacht verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Yang

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Experience was ok. Services acceptable. Will stay again if I need to be in that area
2 nachten verbleven in november 2024

6/10 – Redelijk

Boon Siong

Positief: Netheid, personeel en service

8/10 – Goed

Arnnie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

so far so good...

overall the stay was great! only the design of the room and place of air-conditioning doesnt seems to match well, it get some time for cooling.. during our visit, the days are quite warming, it was pretty hot when entering the room and it takes about 30 mins to get it more comfortable...
1 nacht verbleven in oktober 2021

8/10 – Goed

Tan, KL

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Like: Front desk is friendly and polite. Clean and tidy room. Walking distance to restaurants and convenient stores. Dislike: Parking is very limited during working hours.
2 nachten verbleven in september 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid

Average stay

This is the first stay at six Seasons Hotel. The location is near to mid valley mega mall. There is no lrt or mrt metro station nearby. For travelers it will be using grab app for transportation. The stay is average. The cleanliness seems to be a problem. 2 days in a row i saw a pile of hairs on the floor even after housekeeping. The breakfast was also quite pricey at about myr20+ pax and it was not even buffet instead a set meal. I compare this to others hotel breakfast at bukit Bintang area.
2 nachten verbleven in juni 2019

6/10 – Redelijk

yu ta

整體皆普通,僅櫃台服務人員不錯~~
4 nachten verbleven in juni 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Rama Krishna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Mohd Iswady

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Service

Its a nice hotel...all the staff is friendly
3 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Mei Yee

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Moldy smell

1 nacht verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service

Easy check in

Not much of an experience but just a simple hotel for our family
1 nacht verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service

Kindly improve your service

Been staying here for quite a few times. The service provided this time is quite disappointing. Check in late and yet found out that there’s no soap or shampoo provided. Take sometime for them to send us the soap. The white towels provided are somehow old and a bit yellowish in colour. It’s quite disgusting to us. However, they are considerate enough to allow us to check out a little bit late.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Premila

Negatief: Netheid, personeel en service

Look somewhere else

The hotel staff a guy didn't look too happy to serve. Got the room and room was ok but the toilet bowl was dirty. Clearly not scrubbed. The towels looked so dirty too. Asked for an ironing board and we got one That could barely stand. Won't be staying with them again. Need to do something about the cleanliness
1 nacht verbleven in maart 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Check in waited some time as the room was not ready. Bed sheet not very clean. Room was okay. Location fine.
1 nacht verbleven in februari 2018

6/10 – Redelijk

KT

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid

Need to improve cleanliness

We was told that the room we booked did not include breakfast which was disappointing, it was not stated in the itinerary or during booking of room. However, hotel staff is good, offered us with free breakfast during the 1st day of CNY. Breakfast was delicious but it started too late and we were in rush to enjoy it. Room facilities are good but definitely need to improve the room cleanliness.
1 nacht verbleven in februari 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

nice location

nice staff, nice location

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

so so

no top up hair & body shampoo key card access not working change few times
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Chi Leng

2 nachten verbleven in januari 2018