Impiana KLCC Hotel

4.5-sterrenaccommodatie
Hotel in het stadscentrum met 2 restaurants bij het congrescentrum in Kuala Lumpur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Impiana KLCC Hotel

Een buitenzwembad
Behandelingskamers voor koppels, lichaamsbehandelingen, aromatherapie
Lobby
Bar (ter plaatse)
Details aan de binnenkant

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Zwembad
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Bar
  • Spa

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
8 van 8 kamers weergeven

Club kamer, 1 kingsize bed (Deluxe)

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 37 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior Twin Plus

7,0 van 10
Goed
(16 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een regendouchekop
  • 30 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Executive suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Slaapkamers
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 60 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe King Plus

8,0 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een regendouchekop
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed of 2 eenpersoonsbedden

Club kamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 37 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe Twin kamer

8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Club kamer, 2 eenpersoonsbedden (Deluxe)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 37 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer, 1 kingsize bed

8,4 van 10
Zeer goed
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Lcd-televisie
Kussenkeuzemenu
Slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een regendouchekop
Een apart bad en aparte douche
  • 36 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
13 Jalan Pinang, Kuala Lumpur, 50450

In de buurt

  • Suria KLCC Shopping Centre - 3 min. lopen - 0.3 km
  • KLCC Park - 5 min. lopen - 0.5 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Petronas Twin Towers - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Berjaya Times Square - 17 min. lopen - 1.5 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 3 min. rijden
  • Station Raja Chulan - 9 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Impiana KLCC Hotel Spa - ‬2 min. lopen
  • ‪JP Teres - ‬1 min. lopen
  • ‪Thirty8 - ‬3 min. lopen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. lopen
  • ‪Grand Club - ‬2 min. lopen

Over deze accommodatie

Impiana KLCC Hotel

Hotel in de buurt van Suria KLCC Shopping Centre
Impiana KLCC Hotel bevindt zich op loopafstand van KLCC Park en Petronas Twin Towers en beschikt over faciliteiten zoals een bar aan het zwembad, een koffiebar/café en een kapsalon. Kies voor een verwenmomentje met een Zweedse massage, een gezichtsbehandeling en een manicure/pedicure bij de plaatselijke spa. Ga beslist een hapje eten bij een van de twee plaatselijke restaurants. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Blijf verbonden dankzij gratis wifi op de kamer en profiteer van voorzieningen zoals een stomerij/wasserijservice en een bar.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Een à-la-carte-ontbijt (tegen een toeslag), plaatsen voor valetparkeren (toeslag) en vervoer van en naar de luchthaven (toeslag)
  • Oppasservices (toeslag), gratis kranten en een portier/piccolo
  • Een lift, een bagageopslagruimte en een bankethal
  • Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over het behulpzame personeel en de locatie
Kamervoorzieningen
Alle 519 kamers zijn voorzien van faciliteiten zoals 24-uurs roomservice en kussenkeuzemenu's en bieden bovendien leuke extraatjes zoals airconditioning en badjassen. Uit gastenbeoordelingen blijkt dat gasten vol lof zijn over de schone kamers van deze accommodatie.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met bidets en gratis toiletartikelen
  • Lcd-televisies van 50 inch met digitale zenders
  • Dagelijkse schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 5 per dag)
  • Valetparkeren ter plaatse (MYR 35 per dag)

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.30 uur: MYR 50 voor volwassenen en MYR 30 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Cedar on 15
  • Tonka Bean

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Kinderopvang (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Stomerij-/wasserijservice

Zakelijke diensten

  • 5 vergaderruimtes
  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte

Volledig uitgeruste spa

  • 4 behandelingsruimtes
  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Gezichtsbehandelingen
  • Manicures/pedicures
  • Massages voor diepe bindweefsels
  • Reflexologie
  • Zweedse massages

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 2 gebouwen
  • 25 etages
  • Aparte rookruimtes (boetes bij overtreding)
  • Balzaal
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Lcd-tv van 50 inch met digitale zenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 14.00 uur; inchecken is mogelijk tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 21

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn extra bedden beschikbaar tegen MYR 141 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor het à-la-carte-ontbijt: ca. MYR 50 voor volwassenen en ca. MYR 30 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 220 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 4)
  • Parkeerkosten: MYR 5.00 per dag
  • Valetparkeerkosten: MYR 35.00 per dag
  • Toeslag voor extra bed: MYR 141 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: koolmonoxidemelder, brandblusser, rookmelder, beveiligingssysteem en EHBO-doos
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor aankomst maken als je contact opneemt met de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Alleen geregistreerde hotelgasten worden in de kamers toegelaten.
Voor sommige faciliteiten is de toegang beperkt. Voor meer informatie kun je contact opnemen met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Impiana
Hotel KLCC
Impiana
Impiana Hotel
Impiana KLCC
Impiana KLCC Hotel
Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur
Impiana KLCC Kuala Lumpur
KLCC Hotel
Hotel Impiana Klcc
Impiana KLCC Hotel Hotel
Impiana KLCC Hotel Kuala Lumpur
Impiana KLCC Hotel Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Is Impiana KLCC Hotel voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Impiana KLCC Hotel?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij Impiana KLCC Hotel te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 5.00 per dag. Valetparkeerservice is beschikbaar tegen een toeslag van MYR 35.00 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij Impiana KLCC Hotel?

Je kunt inchecken vanaf: 14.00 uur; je kunt inchecken tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Impiana KLCC Hotel uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt Impiana KLCC Hotel een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 220 per voertuig.

Waar ligt Impiana KLCC Hotel?

Dit wellness hotel ligt in Centrum van Kuala Lumpur, binnen 5 minuten lopen van Conferentiecentrum en Suria KLCC Shopping Centre. Ook KLCC Park en Pavilion Kuala Lumpur liggen binnen 10 minuten lopen. Station Raja Chulan ligt op 9 minuten lopen en naar Station KLCC is het 11 minuten lopen.

Beoordelingen over Impiana KLCC Hotel

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 450 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 344 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 114 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 58 van 1001 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 36 van 1001 beoordelingen

8,2/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,2/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Tom

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Decent hotel but a bit tainted. Service at the pool not very pro-active. Breakfast was excellent.
2 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Michiel

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Good placed in KL. Nice pool. Rooms at the streetside have the opportunity for a good view on the petronas towers, however the street is very noisy. If you come for a good sleep try the other side of the hotel.
3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Willem

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mooie nette accomodatie om te verblijven. Mooie kamer en goed ontbijt.
4 nachten verbleven in september 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Marvin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel midden in het centrum van Kuala Lumpur. Mooie kamers, prima ontbijt, leuk personeel, en een infinity pool met mooi uitzicht op de Twin Towers.
1 nacht verbleven in oktober 2018

8/10 – Goed

Melissa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Goede hotel voor goede prijs

Service uitstekend. Vriendelijk personeel. Kamer werd geupgrate bij het melden van een lekkage dus dat was prima.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Midden in het centrum

Alles is vlakbij de winkels, bezienswaardigheden , open bus
2 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

Enrico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Standaard kamer was klein en niet schoon. Bed in maten voor mensen uit azie. Daarna omgeboekt naar club room en die was perfect.

10/10 – Uitstekend

Arnold B

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Voortreffelijke prijs-kwaliteitsverhouding

Grote kamer en grote badkamer, rustig. Mooi uitzicht op Petronas Towers, goed zwembad, onberispelijk personeel, koffie en thee op de kamer, voortreffelijke locatie vlak bij groot winkelcentrum, op loopafstand van Tourist Office. Wij zouden hier zeker naar terug gaan.
4 nachten verbleven in maart 2018

10/10 – Uitstekend

ABDIRIZAK

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Perfect no suggestions needed
3 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Marco

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Angelo, Beaumont

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location.
2 nachten verbleven in juli 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Nadim

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was my go to hotel for nearly 15 years, and naturally myself and my company spent hundreds of thousands of pounds over the years. Unfortunately the few visits have clearly shown the standards of the hotel and level of service previously experienced has changed dramatically for the worst. The hotel changes staff constantly and it's very difficult to build any rapport. For this reason, I have now opted to use other hotels in KL and advised my colleagues to do the same. It's a big shame and very sad but unfortunately Impiana is just not what it used to be. Thanks for the memories and good luck for the future.
1 nacht verbleven in januari 2025

6/10 – Redelijk

SURYANA BINTE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Housekeeping and the porter/concierge staff were exceptional—always helpful and greeted us with genuine smiles. However, the front desk team lacked warmth and came across as insincere in their interactions, which impacted the overall welcome experience.
2 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

John

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent and friendly staff
9 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Hendrik

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Staff of the hotel were excellent especially the ladies from the lobby and the restaurant. I would recommend to everyone.
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Arinjay, Saskatoon

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent place to stay. Close to sites and restaurants.
6 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

Bassem

Reisde met partner
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Location is great but the service needs more attention - good not great
1 nacht verbleven in mei 2025

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid
Reception and Concierge staff are very helpful and friendly. The staff in the restaurant and chefs didn’t have a customer service. The head chef in the kitchen were very discriminating. I had experienced it for the first 2days we were there and told my husband and he was furious then the third day he witnessed it himself, this chef was rude to the other guests and my husband said to the chef that is that how he treat a guest. The chef apologised but this should not happen. I understand that it gets busy but no matter what you must still treat guests with respect and just a simple smile will go a long way.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

TAKUYA

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Sanieska April, miami

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Me gusto todo del hotel. Regresaria ahi una y mil veces mas.
4 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

John

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel was amazing, from the staff to the middle hotel sky bar with a view of the city.
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Emily, Hancock

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Gisela

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

ANGELYN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in december 2024