KL Bangsar Sentral (EST)

3.5-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants, in de buurt van Mid Valley Megamall

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor KL Bangsar Sentral (EST)

Een buitenzwembad
Receptie
Zitruimte lobby
Zitruimte lobby
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Keuken
  • Schoonmaakservice
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe studio

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
  • 52 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Appartement, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
  • 79 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 6
  • 2 queensize bedden en 1 eenpersoons slaapbank

Studio

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Balkon of terras
Een aparte eetruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Keuken
Een koelkast
Ledtelevisie
Een wasmachine en droger
  • 51 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoons slaapbank

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
44, Jalan Ang Seng, Brickfields, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • Kuala Lumpur Sentral - 12 min. lopen - 1.0 km
  • Mid Valley Megamall - 17 min. lopen - 1.5 km
  • Berjaya Times Square - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Petronas Twin Towers - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Bangsar - 4 min. lopen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 14 min. lopen
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 18 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Rasmeena - ‬6 min. lopen
  • ‪The Lido - ‬1 min. lopen
  • ‪Entier French Dining - ‬2 min. lopen
  • ‪Restoren Masakan Thai - ‬8 min. lopen
  • ‪Yamasushi Express - ‬5 min. lopen

Over deze accommodatie

KL Bangsar Sentral (EST)

Hotel in de buurt van Kuala Lumpur Sentral
KL Bangsar Sentral (EST) ligt niet alleen in de buurt van Mid Valley Megamall maar biedt ook voorzieningen zoals een shuttleservice van/naar de luchthaven, een koffiebar/café en wasvoorzieningen. Ga een hapje eten bij de twee plaatselijke restaurants. Naast voorzieningen zoals een bar en een fitnesscentrum kunnen gasten gebruikmaken van gratis wifi op de kamer.
Tijdens je verblijf profiteer je bovendien van het volgende:
  • Een buitenzwembad
  • Parkeerplaatsen (toeslag), vervoer van en naar de luchthaven (toeslag) en een rookvrije accommodatie
  • Een bagageopslagruimte, een lift en een receptieruimte
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, voorzien van extraatjes zoals airconditioning en aparte eetruimtes en beschikken bovendien over faciliteiten zoals gratis wifi.
Overige gemakken in alle kamers zijn o.a.:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Ledtelevisies met satellietzenders
  • Balkons of terrassen, aparte eetruimtes en keukens

Gesproken talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Indonesisch en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Beveiligde parkeerplekken ter plaatse (MYR 20 per dag)

Eten en drinken

  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Keuken in de kamer
  • Koelkast op de kamer
  • Magnetron op de kamer
  • Slaapbank in de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij
  • Woonkamer

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Lift (97 centimeter brede deur)
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 40 etages
  • Gebouwd in 2017
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Slaapbank

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv met satellietzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Elektrische waterkoker
  • Keuken
  • Keukenpapier
  • Koelkast
  • Kookgerei, borden en bestek
  • Kookplaat
  • Magnetron

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Individuele aankleding
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Wasmachine/droger
  • Woonkamer

Beleid

Inchecken

Inchecken is mogelijk vanaf: 15.00 uur; inchecken is mogelijk tot: 18.30 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Deze accommodatie heeft geen receptie.
Als je verwacht buiten de reguliere inchecktijden te arriveren, dien je vooraf contact op te nemen met de accommodatie voor incheckinstructies en informatie over het ophalen van de sleutel. Je hebt via een privé-ingang toegang tot de accommodatie.
Neem minstens 24 uur voor aankomst contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen te treffen voor het inchecken.
Na het boeken dien je een kopie van je paspoort aan de accommodatie te verstrekken
Neem vooraf contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 10.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Sleutel ophalen, privé-ingang

Huisdieren

Geen huisdieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Er zijn geen extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Borgsom: MYR 300 per accommodatie, per verblijf
  • Schoonmaakkosten: MYR 50 per accommodatie, per verblijf
  • Je dient de borgsom binnen 24 uur na het boeken te betalen via bankoverschrijving.

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 250.00 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor beveiligd parkeren: MYR 20 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de creditcard die bij het inchecken wordt gebruikt om incidentele kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam in de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards. Let op: contante betalingen zijn niet toegestaan.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het beleid van deze accommodatie staat bepaalde reserveringen voor groepsevenementen of groepsfeesten, waaronder vrijgezellenfeesten, niet toe.
Bij deze accommodatie worden geen alcoholische dranken geserveerd.

Accommodatie ook bekend onder de naam

KL Bangsar Sentral EST Condo Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral EST Condo
KL Bangsar Sentral EST Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral EST
KL Bangsar Sentral (EST) Hotel
KL Bangsar Sentral (EST) Kuala Lumpur
KL Bangsar Sentral (EST) Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Is KL Bangsar Sentral (EST) voorzien van een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij KL Bangsar Sentral (EST)?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij KL Bangsar Sentral (EST) te parkeren?

Parkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 20 per dag.

Hoe laat kan ik inchecken bij KL Bangsar Sentral (EST)?

Je kunt inchecken vanaf: 15.00 uur; je kunt inchecken tot: 18.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij KL Bangsar Sentral (EST) uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken.

Biedt KL Bangsar Sentral (EST) een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 250.00 per voertuig.

Waar ligt KL Bangsar Sentral (EST)?

Dit hotel ligt in Brickfields, binnen 2 km afstand van Kuala Lumpur Sentral en Mid Valley Megamall. Berjaya Times Square ligt op 4,9 km. Station Bangsar ligt op maar 4 minuten lopen en naar Station KL Sentral is het 13 minuten lopen.

Beoordelingen over KL Bangsar Sentral (EST)

Beoordelingen

7,0

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 2 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 18 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 18 beoordelingen

8,2/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Catherine

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juni 2024

10/10 – Uitstekend

Christopher

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Manager was professional
5 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Greg

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Personeel en service
The area around the property is dirty, noisy, and unsafe.
14 nachten verbleven in december 2023

6/10 – Redelijk

ZHI YAN

Reisde met een groep
Room was facing the front and sound insulation of the glass doors to the balcony was poor. As a result it was noisy at night with cars and bikes with modified exhaust zooming past. We booked the room for 3 persons but towels and linens were only provided for 2. Service hours were limited and we didn't noticed the lack missing linen and towel until late night, as such one of us had to use a spare t-shirt as towel and another used a personal towel and hoodie as blanket. Messaged the service executive next morning for additional linen and towel which were promptly delivered - a saving grace. Glass of the shower cubicle was badly stained with mold and I found an uneaten pack of sambal prawns in the kitchen cupboard upon check-in which stink up the entire room - was that why the balcony door was left open when I check-in?
3 nachten verbleven in april 2023

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Dissapointed

Request cleaning fees of 70 myr but room does not comes with proper facility such as towels and itinerary like iron and iron board. I was only able to get the key at 445pm while i was there waiting for "cleaning " since 4pm. Will not book again.
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

HANI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
清潔ですし、心配していた虫も出なかったです。(心配な方は、KLセントラル駅のショッピングモール内のスーパーで殺虫剤が買えます) ただ、ホテルからバンサー駅が直結しているのを知らなかったので、チェックイン時に教えて欲しかったのと、海外では電話が使えないので、チェックインに少し困りました。 whatsappというアプリをあらかじめダウンロードしておくことをお勧めします。現地ではこのアプリを通してスタッフの方と連絡とりました。
4 nachten verbleven in april 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Had the problem for check in. Never use any more
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

要額外收清潔費不合理,浴室蓮蓬頭出水量極小

居然要額外收取清潔費用,打掃阿姨來還需要我等在房間裡面,請問我是來出差的,怎麼可能會花時間等在房間幫打掃阿姨開門呢?沒有來掃還居然要收清潔費用,問工作人員居然回答打掃阿姨有來,是我不在房間的,所以打掃阿姨無法進房間打掃,這合理嗎? 浴室洗澡的蓮蓬頭出水量極小,要洗頭洗澡極度不方便,水實在太小了! 離LRT站倒是很近挺方便的,可以過天橋就到了. 附近沒有其他生活機能,找吃的很不方便,只能叫外賣.
3 nachten verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Noorfarah, Cyberjaya

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
All amenities complete and clean home
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

Eddie

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hidden costs!

Be wary of small prints. There are other costs that they will charge to you on top of what you pay for your booking.
1 nacht verbleven in september 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Roomy but nothing else

Took a while to check in.
1 nacht verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Ying Jie

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

很棒

飯店與環境很舒服,去市區與搭車之間距離很便捷,很適合建議給朋友
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very clean and comfortable and the staffs there are friendly. Enjoyed my stay and would love to come back again
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

近LRT方便

環境佳,近LRT站,景色美,CP值高
4 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Adleen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Parking problems

No parking available, have to pay RM25/per day for valet parking. Extra charge RM80 for cleaning fees (if booking with expedia/hotels.com)
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Pasupathy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Worst management .No cleaners.No amenities as said

So far the worst hotel management I have dealt with. When we reached the accommodation, we found that there is no internet, no TV and swimming pool was out of order (contrast to the website information)!Moreover foot stains were found in the chairs, dusty chairs, left over food waste which were not cleaned and we have to request for cleaning those. There is no management staff to attend any request and the cleaners came almost few hours to clean them. Since we requested the management for the non-availability of mentioned amenities(TV, Internet and swimming pool) and had dispute during checking-in, the supervisor was not happy and charged 160 Ringgit from us during check-out claiming that the bedsheets were dirty and need chemical cleaning. Though the facility is new, the management does not have any experience in managing them. Recommend not to book this facility.
3 nachten verbleven in februari 2018