LaComme Inn

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op loopafstand van Pavilion Kuala Lumpur

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor LaComme Inn

Trap
Lobby
Superior Twin kamer (2 Single Beds) | Luxe beddengoed, individueel gedecoreerd, individueel gemeubileerd
Exterieur
Voorkant van accommodatie

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Parkeren inbegrepen
  • Wasservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Superior kamer (1 Queen Bed)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 1.2 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Superior Twin kamer (2 Single Beds)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 13 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Family Room - 1 Queen Bed & 1 Single Bed

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 1.3 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior eenpersoonskamer (1 Single Bed)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Open haard
Airconditioning
Hd-televisie
Gerenoveerd in 2022
Luxe beddengoed
Privébadkamer
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 12 Jalan Angsoka, off Jalan Nagasari, Kuala Lumpur, 50200

In de buurt

  • Pavilion Kuala Lumpur - 7 min. lopen - 0.6 km
  • Berjaya Times Square - 9 min. lopen - 0.8 km
  • Suria KLCC Shopping Centre - 12 min. lopen - 1.0 km
  • KLCC Park - 14 min. lopen - 1.2 km
  • Petronas Twin Towers - 15 min. lopen - 1.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 3 min. rijden
  • Station Raja Chulan - 5 min. lopen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Halab Arabic Cuisine - ‬1 min. lopen
  • ‪Feeka Coffee Roasters - ‬1 min. lopen
  • ‪Halab Castle Restaurant - ‬1 min. lopen
  • ‪Pizza Mansion - ‬1 min. lopen
  • ‪Restoran Nasi Kandar Hasan Ali's - ‬1 min. lopen

Over deze accommodatie

LaComme Inn

Hotel in de buurt van Pavilion Kuala Lumpur, verbouwd in 2022
LaComme Inn biedt voorzieningen zoals een nachtclub, een stomerij/wasserijservice en een open haard in de lobby en ligt in de buurt van Berjaya Times Square en KLCC Park. Gasten kunnen verbinding maken met gratis wifi op de kamer.
Andere voordelen zijn o.a.:
  • Gratis plaatsen voor zelf parkeren
  • Een limousine- of autoservice, koffie/thee in de lobby en een kluis bij de receptie
  • Een 24-uurs receptie, een portier/piccolo en hulp bij uitstapjes/tickets
Kamervoorzieningen
Alle gastenkamers zijn individueel gemeubileerd, beschikken over gemakken zoals 24-uurs roomservice en open haarden en bieden voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning.
Aanvullende voorzieningen zijn onder andere:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Schoonmaakservice en telefoons

Gesproken talen

Engels, Hindi en Maleisisch

Vergelijkbare accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Dingen om te doen

  • Nachtclub
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij de receptie
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Portier
  • Schoonmaakservice (op verzoek)
  • Stomerij-/wasserijservice

Buiten

  • Picknickplaats

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 3 etages
  • De volledige accommodatie is gerenoveerd in juni 2022
  • Gebouwd in 2011
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • HDTV

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Open haard
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 15

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Een receptiemedewerker staat bij aankomst in de accommodatie op je te wachten.

Toegang tot accommodatie

De receptiemedewerker staat klaar om je te ontvangen

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegestaan

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn van harte welkom.
Kinderen van 15 jaar oud en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze op de kamer van de ouder of voogd slapen
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante borgsom: MYR 15 per verblijf

We hebben alle kosten inbegrepen die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 100 per voertuig (enkele reis, passagierscapaciteit: 3)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 15 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar die handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag in rekening worden gebracht.
Bij het inchecken dien je mogelijk een erkend identiteitsbewijs met foto en een creditcard, pinpas of borgsom in contanten te verstrekken voor incidentele kosten.
Speciale verzoeken worden onder voorbehoud van beschikbaarheid bij het inchecken ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten in rekening worden gebracht. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er is geen lift in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren en assistentiedieren niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

LaComme
LaComme Inn
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel
LaComme Inn Kuala Lumpur
LaComme Inn Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij LaComme Inn?

Nee, huisdieren zijn bij deze accommodatie niet toegestaan.

Wat kost het om bij LaComme Inn te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen. In de omgeving kun je ook gratis parkeren.

Hoe laat kan ik inchecken bij LaComme Inn?

Je kunt vanaf 14.00 uur inchecken. Vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 15.

Tot hoe laat kan ik bij LaComme Inn uitchecken?

Je dient uiterlijk om 12.00 uur uit te checken. Laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid) is mogelijk tegen een toeslag van MYR 15.

Biedt LaComme Inn een shuttleservice naar de luchthaven aan?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 100 per voertuig.

Waar ligt LaComme Inn?

Dit hotel ligt in Bukit Bintang, binnen 5 minuten lopen van Changkat Bukit Bintang en Jalan Alor. Ook Pavilion Kuala Lumpur en Berjaya Times Square liggen binnen 15 minuten lopen. Station Raja Chulan ligt op maar 5 minuten lopen en naar Station Bukit Bintang is het 5 minuten lopen.

Beoordelingen over LaComme Inn

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 13 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 59 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 53 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 28 van 160 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 7 van 160 beoordelingen

6,4/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,4/10

Voorzieningen

6,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Hamza , Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Friendly Staff and good location.

Our stay at the hotel was very pleasant. The hotel staff is very friendly and you can also sit with them and have a nice conversation if you like. The location is very good. You can walk to the Petronas Towers and the KL City Center. There is also a free bus stop wich takes you to multiple places around KL. Even in the evening it's very busy and there is a nice atmosphere.
10 nachten verbleven in juli 2017

6/10 – Redelijk

Anna , Groningen

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Budget Hotel

Prima hotel als je op zoek bent naar een budget hotel nabij het centrum van Kuala Lumpur. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. De laundry service is goedkoop en snel. Het hotel ligt wel in een drukke buurt met dag en nacht rumoer.

8/10 – Goed

Jeroen, Rotterdam

Positief: Netheid, personeel en service

Leuk, maar onopvallend hotel met alles

Eenvoudig, basic hotel op 5 minuten lopen (incl. oversteken) van de belangrijkste winkelstraat. Ligt drie straten achter het 5 sterren hotel Istana, je zou het zo niet kiezen maar is veilig, van alle gemakken voorzien en zeer beleefden en vriendelijke staf. By the way hou je van Indiaas eten, op 1 minuut lopen zit een door de Lonely Planet als zeer goed beoordeelde restaurant. Laten de kale muren en het eenvoudig uiterlijk je niet afschrikken, binnen is het heel fijn, met tov het hotel een 24 uurs winkel met alles.

6/10 – Redelijk

marco, delft

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

eenvoudig hotel goede ligging

De kamer was erg klein. Er stond een 1 pers. bed en een kast. Daarmee was de kamer vol. De douche hing boven de wc waardoor het een natte boel werd bij het douchen. De kamer was wel schoon. Goede wifi verbinding en aardig personeel. Het hotel heeft een gunstige ligging midden in het centrum, vlakbij de monorail. Het hotel is geschikt voor de budgetreiziger die alleen de basisvoorzieningen in een hotel belangrijk vindt.

6/10 – Redelijk

Yogeswaran

Stayed for two nights but no house keeping
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

SAIKHUL

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ideal for tourism. Security and convenience was always there. Recommend as a solo traveler.
4 nachten verbleven in januari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Aravinth

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nights I stay there never room clean up service, bad smells,
4 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

MOHAMMED

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nice
3 nachten verbleven in juli 2024

10/10 – Uitstekend

enrico

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Ottimo

3 nachten verbleven in april 2024

10/10 – Uitstekend

Wipawinee

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
There is good place for travel around the city. Receptionists are good. The room is comfort. We're happy to stayed.
1 nacht verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

Yiaw Sam

1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

SHUN

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
汚かった
1 nacht verbleven in maart 2023

8/10 – Goed

huiwon

1 nacht verbleven in februari 2023

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Riktigt bra service och hjälp från personalen och absolut prisvärt. Man får det man betalar för och har ett perfekt läge. Inget lyxrum men absolut okej för några nätter
2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Azam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Never again

Sujo, degradado, pequeno e pouco simpático. Cheiro intenso a naftalina.
2 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

ShaminMendoza, Johor Bahru

Positief: Personeel en service

Price Okey and Near City

Staff very good.. but no Lift.. maybe you can upgrade your hotel..
1 nacht verbleven in juni 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

RUN

I stayed at Lacomme Inn. The hotel is listed as a 3 star, but it should be a half star or no stars. It is a dump. The first night, they gave me a filthy room with a leaky sink and dirty sheets. I had them changed the sheets and in the morning they changed my room. When I returned to the hotel, the hotel had no power. It was 1230 am and I had to sit around until after 2 am with no power. I asked to speak to the manager so he could book me a room some where else and the staff would not let me speak to the manager. They were also rude. One person told me to stop complaining because I only have one more night at the hotel. Then later that afternoon when I returned to the hotel, while taking a nap, the power in my room went off. only in my room because the breaker was tripped. Early morning the next day at about 5 am, I was sitting outside the hotel and a huge rat come near the table I am sitting at with friends. 10 minutes later, my friend looks up and the rat is in the open hold in the ceiling on the wires (which would explain why the power kept going out). This hotel is not a 3 star. It offer 0 amenities for a 3 star and it is very un-kept and filthy . Also, the room they changed me to, the toilet leaked when I flushed it. I am so disappointed and grossed out and couldn't go to sleep because I was traumatized by the whole rat experience. DO NOT STAY AT THIS HOTEL
3 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

wei wei

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid

バックパーカーさんなら 気にならない環境

6/10 – Redelijk

Christopher

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

This Hotel

- staff was good and with the many pitfalls of this hotel, although I had one unpleasant encounter. The staff member with the blonde highlights blamed me for not having the room cleaned for two day because I didn’t tel them. I’ve stayed at many hotels and I’ve never had to tell them to clean the room, if I do it’s not a problem but don’t blame me for not letting me know that. -staff helped when WiFi wasn’t working and hot water didn’t work and put me in a better room. -Free breakfast for all the problems for a day was good. Every time I complained of cleanliness, which was my main issue with this hotel, they always helped Speaking of cleanliness, this was my main issue. Although everything about the hotel was average for a hotel of this time ammenity wise, this hotel certainly wasn’t kept like the others I’ve stayed. This hotel should come up with a clean up card that hits all the areas. Drawer was initially dirty with god knows what in it. Mr Potato bag left behind drawer that drew bugs ( don’t really blame) Also I had to renew card every day, which is fine but after climbing 3 floors of stairs realizing he key didn’t work and going to tell them. I thought it was coincidence, but not until the third go did I know that it was a procedure. Recommend coming up with some 100 point procedure that includes cleaning behind furniture and dusting to get the cleanliness of the rooms because I could write more but there’s not enough time. For the price range it was ok.
6 nachten verbleven in april 2018

8/10 – Goed

nicolai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

wuttichai

an average hotel you can find.

comfortable, good place, nice location easy to access.
1 nacht verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Emily

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra läge och i allmänhet ett fräsch hotell. Sköna sängar och ganska rymligt.

6/10 – Redelijk

choo, singapore

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

good food and transport easily available

administrative follow up on booking and changes need to improved. also no breakfast provided though the advertisement said breakfast included.
2 nachten verbleven in januari 2018